Oiskohan pitkätukkasta huijattu huollossa?
Nyt huollon jälkeen ajettu ko.paloilla 500km ja karmee ulvonta kuuluu kun jarruttaa.
Mikähän mahtaisi olla vikana? Väärin jarruttettu? *
Tarkotus oli kyllä kauden alussa, kun ostaa neveksen pyörän ei tarvis renkeillä mopottimen kanssa.
Vanha romuhan se jo on kun on 12 tonnia työnnetty!
Osaisko joku kertoa faktaa blondille?
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Tuleeko ulvonta renkaasta vai jarrusta? *
Jos ovat tarvikepalat, niin eroja on kuten vesissäkin. Tarvikepalojen sovitus voi olla pielessä sen verran, että kuumenevat hangatessaan liikaa.
Joissakin jarruissa käytetään myös värähtelynpoistalevyjä jotka estävät resonointia, jos ne jäävät pois asentaessa niin ääntä voi tulla.
Mutta anna ulvoa, ulvominen on kiwaa! *![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Tarvikepaloissa ei tuu usein sellasia levyjä sinne palan taakse, jotka vaimentaa ulinaa.. Ei siitä tartte huolestua, mulla ulvoi alkuperäsetkin palat suht paljon alussa, nyt se on loppunu..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Oiskohan jarruissa jotain pölyä/paskaa??
Niksipirkka kikka: Samalla kun käyt huoltiskalla tarkistaan
rengaspaineet, "suhuttele" paine-ilmalla jarruosat/levyt
puhtaiksi. Ittellä joskus auttanu.
Mutta kuten edellä mainittiin vika voi myös olla paloissa...
Life is hard, then you die...
quuluukos se ulvonta sen pyörän takapenkiltä
Vai saattaahan se olla kaasussakin se vika
Wie ihmeessä takas sinne huoltamoon ja sano notta perke**
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
nyt on kyllä kaljaa suonis mutta: ostin ekaks autos jo 90tkm ajteun korollan ja huomasin ku 180km/h jarrutti niin rupes humina kuuluun. *Ilmeisesti kierot levyt.
Noh paloja vaihtaessä ´(mukana haynes kirja) huomasin että mulla on ylimääräset kitinänvaimennut levät, kuuluu GTI versioon, olen hämilläni. mitä teen?
Ja liittykö asiaan? no ei varmaan!!
KTM 690SM
Hassu tilanne; Sumekolta sanottiin että ko.mopottimessa on kolmet värähtelynestoliuskat ja huollosta, ettei ole varaosaluettelon mukaan.
No, aivan sama!
Huollosta lupasivat vaihtaa uudet palat
Katsotaan mistä ulistaan seuraavaksi ja kuka!!!![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Jos kitinä vielä jatkuu, sahaa rautasahalla jarrupaloihin keskelle pitkittäinen syvä ura, toimi ainakin mulla.
Don´t tread on me!
vaikkei tämä ihan asiaan liity niin sivuaa kuitenkin tarvikepalat usei liian "kovia2ja siten syövät myös levyä kuin alkuperäiset ja taas jaksan vain toitotta että kysykää ihmeessä hunnat ennenkuin ostatte harakiri osaa se hankaluushan siinä on että alkup.joutuu usein tilaaman kun ei löydy hyllystä se taas johtaa siihen että ostetaan harakiriosat kun ne saa heti eipä muuta tällä kertaa kuin että tarviisiiiii.....![]()
Jep!(jarijii @ Syys. 23 2004,23:09) kirjoitti
Tosiaan hinnat kannattaa selvittää. Jos ei muuten, niin jälkeen päin. Orkkispalat maksoi 36 Eskoa ja tarvikepaloista oli laskutettu 33 Eskoa. Mikä lie sitten todellinen hinta tarvikepaloilla?! *
Huollossa olivat oma-aloitteisesti vaihtaneet palat kysymättä allekirjottaneelta miten menetellään. *
Sinänsä tapahtuma oli hyvä ja tulihan selvitettyä samalla mikä on periaate, kun mopoani huolletaan. *
Reklamaation jälkeen tosiaan vaihtoivat uudet palat ja toimivat vallan mainiosti, kun on tonni *.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Mulla itteasiassa vinku eilen uuden karhean (=1700km) 6ärrän etujarru (takajarrua ei tullut kokeiltua *) kun kurvailin Alastarolla. Normaalisti ei vingu ollenkaan, mutta kun ajeli vähän reippaammin niin kovemmissa jarrutuksissa vinkui aika selvästi. Tiedä sitten mistä johtu *
*. No, eipä tuo menoa haitannu *
.
DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92