Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    K1200R
    Että tälläistä tulossa..
    Ducati Diavel Dark
  2. #2
    Tarkoituksenmukainen kalu on aina kaunis
    Kumminkin
  3. #3
    Hieno linja senkun jatkuu.

    Koeajoa odotellen...
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

  4. #4
    Aika paha peli. Ilmeisesti samaa tekniikkaa K1200S:n kanssa. BMW:llä vähän uutta meininkiä nykyään.

    Tuon artikkelin mukaan ilmeisesti Cruiserin valmistus loppuu. Sääli, koska on mielestäni hieno peli, vaikka on vähän lussu.

    Olisivat vaan uudistaneet senki vaikka tuon Cruson tyyliin ja laittaneet vaikka remmiahtimen, niin heti olisin laittanut harkintaan:
    Dixi et animam levavi
  5. #5
    Huh...Nyt on kyllä maailmankirjat sekasin jos bemu tuommostakin alkaa valmistaa!!! *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #6
    Ihme jos firmalla, jolla on joskus ollu nättejäkin tuotteita, olisi tuommoinen kuvatus suunnitelmissa... Edelleen kummastelen sitä rhs:ssää sielä penkin sivussa/alla...

    Mun pualesta saa olla...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  7. #7
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Minun mielestä Ihme jos firmalla, jolla on aina ollu rumia tuotteita, olisi tuommoinen kaunotar suunnitelmissa.

    T:Nimimerkillä "Pallejaan nuoleva koira"
  8. #8
    Että tääkö on ruma?



    Ei sunkaas...makuasia.

    PS. tähän on pakko lisätä vielä uudempi vaihtoehtokaunokainen:





    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  9. #9
    Toi ensimmäinen on jopa upea, mutta tuo toinen on sitä järkyttävää sukupolvea, jolloin kaikilla valmistajilla oli nuo hirveän näköiset pötkyläpenkit ja tuo ilme, jota en koskaan ole oppinut ymmärtämään.
    Dixi et animam levavi
  10. #10
    Njoo...mut se olikin vaihtoehtokaunokainen, eli poikkeavien pyörämallien pileissä pärjännyt



    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  11. #11
    Täällä oli hiukan parempi kuva...



    Vaikka mää kyllä vaihtaisin noi ajovalot hiukan ohkasempikehyksisiin...muun pikku säädön ohella. Mutta yleisesti, ei hassump!
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  12. #12
    Toihan alkaa näyttää jo melkein moottoripyörältä...

    Mites se bemu nyt tolleen rokkaa? Eihän tommonen malli sovi keski-ikäiselle uusiomotoristille?


    Ja siis vakavasti puhuen: Nakupyörä samalla viritysasteella kuin katettukin. Kyseessähän on sitten vaatimattomasti markkinoiden tiukin naku!? Eli siis pyörä, jollaisen japsit olisivat voineet tehdä jo 6-7 vuotta sitten, mutta eivät ole uskaltaneet... Täytyy sanoa että aika munakas veto! Tämän jälkeen näyttää vähän säälittävältä, kun japanilaiset tuo markkinoille koko ajan näitä 'tuned for midrange' -nakuja.

    Mielenkiinnolla odotellaan japsien nakumalleja muutaman vuoden sisään. Eihän tolle voi hävitä!? Voi olla että Hondalla mietitään uudestaan pikku hetki ennen kuin trimmattu iso Hornetti tuodaan näytille. Se näyttää lähinnä säälittävältä, jos siihen on pantu semmonen 120 hp kuristettu blade-motti. Ou jeah... nakumarkkinoilla odotettavissa pientä poreilua....




    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  13. #13
    Toi on jo joku ihan robocopfutujuttu. Ihan kiehtova väkkyrä. Eipä tuossa ainakaan muita ole apinoitu.
    Dixi et animam levavi
  14. #14
    Ultrahauska varsinkin Bemariksi!!!! Ihan 007 veto!
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  15. #15
    On kyllä hieno, kuhan vaihtelee tuon etuvalo tsydeemin johkin toiseen! Kaikki kunnia Bemulle nyt kyllä, nakut on niitä MOOTTORIPYÖRIÄ isolla M.llä!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #16
    Niinpä, miksipä niistä tehoista tinkaamaan... Mutta välitykset ehkä saisi vaihtaa hiukan lyhkäsemmiksi, mulla varmaan piisais huipuiksi semmonen pari-kolmekymppiä pienempi noppeus... Ei sitä vanha enää taivu alas tankille, sen takia tommonen kakspuoli piisais... Toisaalta ylivaihde on kyllä mukava... No, sovitaan sitten niin että vitosella kakspuoli markkaa ja kutvonen sitte reilu ylityävaihe...

    Varmaan ne pemarilla lukee näitä...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  17. #17
    Kauneutta.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  18. #18
    Kyllä ne vielä ton pleksin vaihtaa ennen tuotantoon tuloa sellaseks 100x100mm.
  19. #19
    Erittäin mielenkiintoista... Jos hinta asettuu kohdalleen ja oikeaan suhteeseen pian tulevan R 1200 R:n ja Breva 1100:n kanssa eli saa olla 2-4 tonnia kalliimpikin niin olisi kolmas varteenotettava vaihtoehto seuraavaa pyörää ostettaessa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  20. #20
  21. #21
    Jaa Breva 1100? mites ois Griso

    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  22. #22
    Grisonkin päällä istuskelin messuilla messuilla mutta ei mitään mulle. Korttelinkiertoon ja nakkikioskin kulmille ilmeisen oiva laite.
    Brevahan on matkapyörä vailla joutilaita katteita eli täsmäase juuri minua varten.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  23. #23
    Näyttäs vaan paremman näkööseltä kuin Breva tai tämä 1200R Bemari, putket vaan pitäs olla yks kummallakin puolella ja hiukan pienemmät megafonit, eihän se mikään Yamahawariori ole telttakaminavaimentimella...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  24.  
  25. #24
    Tyylikäs on ei voi mitään mutta kunhan tulee enempi näytille aikanaan niin näke voiko siitä jalostaa matkapyörän, jossa on reilun pysty ajoasento ja sen verran pleksiä jotta voi ajaa avokypärällä ihan pitkätkin reisut.
    Ja putkipolitikkka voisi olla sievempi vaikka ihan vaan laukkujen asennuksen kannalta. S-mallin pienet sievät laukut ei ole suuren suuret, 17-25 litraa, vaikkakin sopivat tyyliin.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45