Tietäisikö joku teistä XX:n omistajista onko Suomessa olemassa Super Blackbirdillä ajelijoille omaa kerhoa? Ihan vain mielenkiinnosta, jotta voisi ehkäpä helpommin vaihtaa mielipiteitä ja kokemuksia ko. pyörästä.![]()
Mukana ollaan, jos sellainen löytyy/perustetaan!
Solid as Rock
at least...
Hard as Stone
Minusta joka mallilla sais olla jonkulainen oma kerhonsa...Sieltä ne parhaat neuvot ym. sais kun tarvii jne...Ei siis mikään kuollut idea. Ja XX.ä taitaa olla Suomessa kyllä ihan kerhoksi asti!!!
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Se on sitä hampaattomien(peksu @ Syys. 15 2004,01:01) kirjoitti
leukojen louskutusta
![]()
![]()
Totta kai samanmieliset tai harrasteiset voi perustaa oman kerhon tai luultavasti saada oman salasanan takana olevan fooruminkin. Ei sinun kannata pikkuleukavista välittää. Kunhan sörköttävät.(tah74 @ Syys. 14 2004,20:37) kirjoitti
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Malli kerho toiminta kiinnostaa, jos sellainen saadaan aikaiseksi tässä maassa niin varppina jäseneks![]()
Driving Saab turbo may cause serious addiction!
No niin!
Kiitos vain oikein paljon KAIKISTA viesteistä. Osasinkin odottaa jotakin tuonlaisia vastauksia ja ehdotuksia. Hyvä että löytyy mielipiteitä, täytynee ilmeisestikkin ryhtyä perustamaan XX kerhoo, toisten iloksi ja toisten kiusaksi.![]()
xx:n kerho pystyyn, mä oon ainakin messíssä![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
minä myös..kerho pystyyn vaan
Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
Mukaan tullaan.![]()
No jot perkales, mukaan tuun jos kerhoa värkätään *![]()
"Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"
"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
Mikäettei? Onhan niitä turhempiakin kerhoja...![]()
Suzuki GSF 1250SA Bandit -07
-12 vuotta ilman mopoa-
Honda CBR 1100XX -99
Kawasaki ZZR600 -91
Yamaha RD125LC -86
Ihan tiedoksi Teillekin arvon ystäväiset, että Honda merkkikerhoa ollaan perustamassa...itseasiassa perustettu jo ja asiasta pitäisi olla enemmänkin tietoa täälllä Honda foorumilla!!!
![]()
Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
Jos noin kuninkaallinen kerho perustetaan niin täältä saa yhden jäsenen lisää.
![]()
Suzuki RGF 125 --> Kawasaki ZZR 600 --> Honda XX blackbird --> Suzuki GSX-R 1000 --> Husqvarna SMR 510 --> Triumph Speed Triple 1050
Hei!
HONDA Riders of Finland on teille oikea osoite.
http://www.hondariders.fi
Ja sinnehän niitä Blackbirdejä on jo mukavasti tullutkin joten eiköhän se tietämys siitä kasva pikapuoliin.
Tervetuloa mukaan!!!
Kari
Mukana ollaan![]()
![]()