Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    Itseltäni oli kyseinen teksti päässyt ohi, kunnes sain palautetta äidiltäni joka näki kyseisen paidan päälläni ja kysyi onko tuo se helvetin enkelien paita?

Mikääääääää???

Eli olipa päässyt ohí koko juttu.

No nyt hiukan asiaa seurattua oli ilmeisesti takerruttu siihen, että jos helvetin enkelit ovat myös paitoja myyneet niin voiko ottaa lahjoitusta rikollisjärjestöltä vastaan.

On se kele että tämmöisestä kehtaa edes aloittaa.
    Varojahan on kerännyt erillinen yhdistys johon kuuluu 13 moottoripyöräkerhoa ja paitoja myy moni muukin kerho.
    Itsekin olen paitojen välitykseen syyllistynyt vaikka en mihinkään kerhoon kuulukkaan.

Ilmeisesti helvetin enkelit on yksi noista 13:sta kerhosta, mutta tekeekö se toiminnasta rikollista, tuomittavaa tai edes epäilyttävää.

Eikös Elcoteqin johtohahmo Piippo saannut tuomion pahoinpitelystä? Voin olla väärässä, mutta siitä huolimatta sai tai ei niin onko tällöin kaikki elkoqekin jäsenet rikollisia ja yrityksen toiminta vähintään epäilyttävää?

Omaa paitaani kannan ainakin tuntematta muuta kuin mielihyvää hyvään asiaan osallistumisesta.

Ja 40 000 eur lahjoitus, aika hyvin mielestäni.

Ps. linnkki keskusteluun is keskustelua
    Ja tähän keskusteluun pitää ihan sorkkia ja härkkiähuom.sisältää runsaasti sarkasmia ja vinoutuneita todellisuuskäsitteitä)

Kannabisyhdistys voisi vetää ***** päähänsä ja vaikkapa paeta vuorille.Nehän tässä vaatii rikollisuuden laillistamista, jos ketkä! Muka mietoja huumeita, pah. Kerätkööpäs itse 40 000 erkkiä veteraaneille!
    No,eipä taida siitä porukasta löytyä miestä sen vertaa... *Senverta paljon niissä on kaikenmaailman vegaania ja muuta idunriipijää.

Jos nyt onkin yleisessä tiedossa, että Helkkareilla on omat kytkentänsä ties mihin ja kilven kiillotukselta haiskahtaa,niin so what?? * *Joka pirun sentti on jäljellä oleville veteraaneille tarpeen, etteivät joutuisi tämän nykyisen vanhustenhuollon kynsiin. Luulen,että vaikka Helkkarit perustaisivat oman vanhainkodin, jossa veteraanit saisivat ihmisarvoisen kohtelun, niin sinne olisi tunkua, viis siitä mistä ne rahnat tulevat. *
    Ja nyt on siis kyse siitä,että myydään paitoja, joiden tuotto menee veteraaneille. *
    Ja monenkohan tuttavapiiristä löytyy a) veteraani b) helevetin enkeli??Veikkaan,että vaihtoehto a) vie voiton.

Itse olisin mielummin vienyt molemmat isoisäni Helkkareitten vanhaikotiin kuin Kannabisyhdistyksen vastaavaan... *

Muutenkin nuo iltsarin keskustelut alkavat muistuttaa muuannen teinifoorumin vastaavia.
    jawanainen: ränttätänttää sen olla pitää!!! Mummoillekin!

VOL 1 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * VOL2
    Kuu Kotarista kesään, * * * * * * * * * Kuu piikkisestä kesään,
    puoli kuuta customista, * * * * * * * * puoli kuuta vaunupyörästä.
    sivuvaunullisesta vähäsen. * * * * * *Kyykkypyörästä vähäsen,
    Museopyöristä ei päivääkään! * * * *faitterista ei päivääkään!

MoTukka *-olkapäänä motoristilta motoristille. www.smoto.fi
    Lainaa (duracl @ Syys. 10 2004,19:07) kirjoitti
    Joopa, toi iltsun kirjoittelu on tyypillistä mainstream foorumin shiittiä parhaimmillaan, ihmisiltä jotka eivät viitsi vaivautua tarkistamaan mitään tosiasioita vaan nielevät kaiken mitä mustalla keltaiselle on keksitty painaa. Ja noilla tyypeillä on äänioikeus... *

Milloinkohan ne keksii että ToyRiden tyypitkin ajaa harrikoilla?

Itse lopetin Iltsun foorumin lukemisen tykkänään, ja nykyisin ahdistaa PALJON vähemmän!
    Juu, tuo kyseinen foorumi aiheuttaa mulle pelkkää vitutusta ja ymmärrystä väkivaltaa kohtaan. IS:n foorumille kirjoittelevat sais varmaan väännettyä vittuilua ja hatusta temmottuja "faktoja" sisältävän väittelyn siitä, että kumpi on parempi väri, musta vai valkoinen. Keskustelu sivuais osittain liikennettä ja päättyis tappeluun helsinki vs. muu maa...

Ja itse aiheesta:

Mitähän kertoo Suomalaisten arvoista tämäkin asia? Sotaveteraaneille, siis niille joiden ansiosta puhumme vielä suomea ja voimme asua talvisinkin lämpimissä taloissa, kerätään rahaa ja aiheesta nousee iso haloo, koska varoja on keräämässä "rikolliset". Kenen arvomaailma silloin on eniten perseellään, varojen kerääjien vai niiden, jotka tuskin koskaan tulevat paitaa ostamaan ja tod.näk. kieltäytyvät muutenkin lahjoittamasta kallisarvoista rahaansa tähän kohteeseen?

Paras kommentti jonka nopealla vilkaisulla IS:n sivuilta huomasin, oli seuraava:

"9/78
    Kike(8): Miksi veteraaneja yleensäkään enää tuetaan. Sillä järjestöllähän on niin paljon rahaa ja omaisuutta etteivät ehdi käyttämään niitä, kunnes viimeinenkin veteraani kuolee.

Tietty minun puolestani saavat vaikka Helvetin Enkelit tukea heitä, jos huvittaa. Samahan se mistä se raha tulee.

ziila 8.9.2004 10:49:15"

Vittu mikä järjen jättiläinen! Mä en tiennytkään että sotaveteraaneilla menee noin hyvin, mutta joo hei, mulla on kanssa ehdotus: Lakkautetaan kaikki vanhainkodit, kun niissä on niitä pelottavan näköisiä mummoja ja pappoja jotka kuitenkin kuolee pois, ne vois heivata kuoppaan heti kun eivät tule omillaan toimeen. Turhaan me maksetaan niiden elättämistä, joille ollaan oikeasti kiitollisuudenvelassa aika saatanan monessa asiassa. Raha on kaikkein tärkeintä ja mielellään en siitä luovu edes muiden hyvinvoinnin vuoksi...
    Ehkä osoitus kavereiden pyyteettömyydestä on se että paidan hinnasta, 15 eur, menee veteraaneille 10 eur. Paidan hankinta ja valmistus syö 5 eur, hallinnollisiin kuluihin ei mene mitään.

Tällöinhän keräykset kannattavat kun ei palkkoihin mene rahaa.

Ja vielä niistä helvetin enkeleistä, tuskin heidän myymien paitojen osuus kuitenkaan on kovin merkittävä ja koen pienenä loukkauksena, pienelle egolleni sen että kun itsekin olen kyseisen paidan ostanut ja välittänyt eteenpäin, kuten varmasti moni muukin, niin nyt keskitytään vain enkeleihin.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin rahojen luovutus oli tänään, mutta eipä ole ainakaan uutisissa näkynyt halaistua sanaa kyseisestä aiheesta.
    Mielestäni kyseessä suht huomattava summa ja varmasti olisi läpäissyt uutiskynnyksen jos kerääjinä esim. marttakerho.

sen verran edittiä että en tosiaan ole luovutus päivästä varma joten jos jollain fakta tietoa niin laittaisi tulemaan, käsittääkseni letkan piti lähteä jäähallilta klo 14.00, siirtyä Hietaniemen hautausmaalle laskemaan seppele ja luovuttaa rahat sen jälkeen.

Appiukko oli koko sodan rintamalla ja tiedän ettei hän ole ainakaan liikaa tukea saanut yhteiskunnalta! Eli jos joku mopokerho kerää rahaa niin erinomaista

nousi "helvetin penteleiden" osakkeet minun silimissäni muutaman piirun
    Rikollisuus - sekin saa mietteliääksi. Meinaan siinä mielessä, että sitä on hiukan joka puolella...

Olenko rikollinen kun kuuntelen Doors:in kappaletta? Helevetin hyvää musiikkia, vaikka kenties tehty sellaisten aineiden vaikutuksen alaisena, joiden käyttö rikokseksi tulkitaan...

Entäs entinen työnantajani... On kahteen otteeseen tuomittu kartelliin osallistumisesta, silti nostin palkkaa sieltä yli kahdeksan vuotta...

Aikoinaan Espoossa asuessani kävin Järvenperän Elannossa kaupassa, vaikka Ylermi Runko, Elannon pääjohtaja, käytti liikekumppaneitaan huorissa, taisi siinä itsekkin siipaista samalla...

Eli turha se on ruveta moralistiksi, muiden kuin itse pyhimysten.

Tossa oli yks kaveri ampumaradalla jonakin päivänä. Sillä oli kaksi mäyräkoiraa mukana, ne juoksenteli siinä jaloissa. No, siinä kysyin, että eikö pelkää, että joku vielä vahingossa ampuu toisen hänen koiristaan? Siihen vastasi että parempi on olla ampumatta, sillä aivan taatusti löytää kuulan omasta kallostaan se, joka niin tekee.

Että semmosta.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Syys. 11 2004,22:15) kirjoitti
    Juu. saattaisin kuvitella että jos syttyis samanlainen sota kuin sillloin ennen, niin Helvetin Enkelit ja Bandidokset olis rivissä mukana puolustamassa isänmaata niinkuin muutkin.

Ei ne porukat ole niin yhteiskunnan ulkopuolella kuin polliisi ja iltapäivälehdet haluaa uskotella. Mutta vihreet orastynkkyset on.
    Tuota, juttuhan on niin, että monet "mc"-jengit HALUAVAT olla yhteiskunnan ulkopuolella.

Ja harvoin he tekevät mitään hyvää, vaan hankkivat yleenstä tulojaan semmoisilla aloilla, ja semmoisella bisniksellä, mitkä eivät välttämättä kestäisi päivänvaloa, lain puuttumista toimintaan taikka verottajan tarkastusta.
    Mutta tässä asiassa minun on pakko puolustella heitä, vaikka minulla ei muuten ole samanlaisia ajatustapoja ja aatteita kun prosenttijengiläisillä.

Minä olen itsekin välittänyt näitä paitoja eteenpäin Mc Bulldogsien varastosta, eikä morkkista ole yhtään...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 11 2004,14:09) kirjoitti
    No on se nyt perkele kumma jos ei saa ajatella meidän maamme pelastajia ilman että siitäkin syntyy halloo?!? *

Mulle on yksi perse kuka niitä paitoja myy, mutta kun tuotto menee suomens pelastajien, meidän omille sotaveteraaneille, jonka vuoksi meillä on tämä mesta, niin kyllä minä niitä ostin, ja olen välittänyt noin 10 kaverillekin. Jumalauta, jos ei IS tai valtio pysty muuta tekemään kun mollaamaan mc kerhoja kun he tekevät jotain veteraanien hyväksi, niin haistakoon pitkä paska! *
    Tekisivät itse jotain veteraanien hyväksi, ennen kun on myöhäistä. Niitä ei enään montaa ole, ja rivit harvenee joka päivä.

Vaikka en ole mikään MC jengi-fani, niin nyt olen heidän puolella, haistakoon sitten paremmat porvarit vaikka kainalohikeään siinä toimistossaan.
    Täysin tätä mieltä!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa kirjoitti
    Tuota, juttuhan on niin, että monet "mc"-jengit HALUAVAT olla yhteiskunnan ulkopuolella.

Ja harvoin he tekevät mitään hyvää, vaan hankkivat yleenstä tulojaan semmoisilla aloilla, ja semmoisella bisniksellä, mitkä eivät välttämättä kestäisi päivänvaloa, lain puuttumista toimintaan taikka verottajan tarkastusta.
    Aivan. Haluavat kyllä, mutta eivät kuitenkaan halua...eli teeskentelevät. Tai sanoisko rehvastelevat, kun asiaan kuuluu rehvastella. Kuitenkin eivät pärjää ulkopuolellakaan...

Sikäli kannatan ko. kaltaista toimintamallia, että he rehellisesti myöntävät leimautumisensa, moni pukumies ei myönnä. Siltä pukumieheltä voi saada jotain muuta kuin mitä tilaa.

No tuli tuon piukun linkin myötä faktat kohdilleen, koskien ainakin ajankohtaa.

Ja positiivista oli löytää luettelo seuroista, jotka ovat bikers for veterans ry:n muodostaneet.

Pahoittelen mikäli aiheen aloittaminen on saannut aikaan turhalta tuntuvaa keskustelua, mutta itse vain koin asian sen verran tärkeäksi että halusin tuoda sitä esille.

Tunnen kunnioitusta heitä kohtaan, jotka ovat saanneet keräyksen aikaiseksi tai siihen osallistuneet.

Kiitos myös kaikille muilla tavoin veteraanien hyväksi toimineille.
    Myykööt vaikka Martta-kerho niitä paitoja, sillä ei ole väliä kun rahat menee lyhentämättömänä viimesenpäälle hyvään tarkotukseen!
    up the irons!
    kas kas... eipä ollut kaukana ettei tästäkin saatu aikaiseksi joku sivarihomot vastaan natsipellet -keskustelu.

Kiitos Piukku. Kiva että edes joku viitsii tuoda esille asioista myös niitä faktoja... *

Kyllä täällä Hämeessä ainakin Wanaja MC:n myymät paidat menee hyvään tarkoitukseen eikä millekään rikollisliigoille...
    No mutt, eikös pääasia nyt kuitenkin ole se, minkä hyväks näitä paitoja myydään eikä se, että kuka niitä myy??? * Varsinkin kun rahat menee erittäin hyvään tarkotukseen. Ei oo taas mummoilla ollu muuta päiviteltävää, kun naapurin nuoriparikaan ei ole meluisia juhlia pitäny...niin on täytyny tämmöstä asiasta ruveta kitisemään. *
    "Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
    Ajattelin lisätä tämän tuonne ajotapahtumiinkin, eli rahojen luovutus on ensi lauantaina ja kaikki ovat tervetulleita.

Eiköhän lähdetä porukalla kunnioittamaan veteraaneja.

Linkkiä kutsuun
    Tuolla IS:n "roskafoorumilla" kuitenkin taidetaan käydä hiukan monipuolisempaa keskustelua, kuin tällä puolen, missä kaikki kilvan kopioivat samaa tekstiä. Yksi viesti olisi riittänyt.

Itselleni kelpaisi kannabisyhdistyksen paita sen sijaa, että antaisin rahaa pois vastineetta

Mitä tulee absurdiin keskusteluun huumausaineista ja veteraaneista, niin Kannabisyhdistys toimii laillisesti saadakseen laillistettua toistaiseksi kielletyn toiminnan, mutta Helvetin Enkelit taasen syyllistyy jo tietyllä tapaa järjestönä rikolliseen toimintaan. Tai näin meille on väitetty.

Toistaiseksi oma moraalini on kyllä näiden "ituhippien" puolella. Eivät käsittääkseni peri voimakeinoin alamaailman saatavia?
    Desmo Jugend
    Ituhippien voímakeinot ovat voimakeinoja, vaikkeivät useinkaan niin fyysisiä. Olen huomannut, että heidän ajatuksensa on saada eräänlaista vähemmistödiktatuuria aikaan, mutta eri keinoin kuin jotkin toiset, enemmän fysiikkaan luottavat ryhmittymät.

Kyllähän siellä kettutarhalla tuhotyötä tehdessä voimaakin vaaditaan...
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Syys. 14 2004,12:18) kirjoitti
    Ituhippien voímakeinot ovat voimakeinoja, vaikkeivät useinkaan niin fyysisiä. Olen huomannut, että heidän ajatuksensa on saada eräänlaista vähemmistödiktatuuria aikaan, mutta eri keinoin kuin jotkin toiset, enemmän fysiikkaan luottavat ryhmittymät.

Kyllähän siellä kettutarhalla tuhotyötä tehdessä voimaakin vaaditaan...
    Ja mitäs nää ituhipit sitten on? Miltä ne näyttää ja mistä niitä löytää?
    Desmo Jugend
    Lainaa (verner @ Syys. 14 2004,12:39) kirjoitti
    Pitkät hiukset, usein luiseva/luihu olemus. Pukeutuu halpoihin, rumiin vaatteisiin, löytää sossun liepeiltä tai ekokommuuneista. Kaksi tuollaista oli äskön Marimekkoa vastustamassa tuossa Vanhan edessä.

t. Natsipelle

Oliks tää Durapupu se mitä hait...

Ja ettei menis offtopic, niin mulle voi joku myydä tuollaisen paidan. L-koko vaikkapa.
    Rakastan Itseäni
    Lainaa (Gixxerrr @ Syys. 14 2004,12:53) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Syys. 14 2004,12:39) kirjoitti
    Pitkät hiukset, usein luiseva/luihu olemus. Pukeutuu halpoihin, rumiin vaatteisiin, löytää sossun liepeiltä tai ekokommuuneista.
    Vittu! Mähän tunnen ton tyypin!

Ja Helvetin Enkelit ovat ylipainoisia, keski-ikää lähestyviä, kaljuja tai pitkätukkaisia miehiä, jotka pukeutuvat rumiin nahkavaatteisiin ja ajavat äänekkäillä moottoripyörillä.

No, mutta. Tänkin tyypin mä tunnen. Mahdankohan olla vaarassa?
    Desmo Jugend
    Et oo. Kohan jätät net riiteleen keskenään...
    Nonniin, ei se valtio NIIN mätä ole
    Äsken kertoivat uutisissa, että valtio aikoo ensi vuonna muistaa sotaveteraanimme painamalla postimerkkejä,aiheena sotaveteraanit. Siis voi kiesus, kai niitä voisi muistaa jollain muulla tavalla kuin painamalla postimerkkejä, niin kauan kun ovat olemassa? Vesikosta voisivat painaa postimerkkejä, he ovat jo kuolleet sukupuuttoon, heitä on enää vaikeeta auttaa, mutta jospa eivät ole sattuneet huomaamaan, veteraaneja on vielä jonkun verran jäljellä
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Joo...tuskimpa niitä muistetaan ennenku on liian myöhästä. Kunnian kun niille edes sais palautettua ettei täällä itärajalla vieläkin kuulis sitä "kuin kusipäitä olivat ku vapauttajaa vastaan taistelivat" jne. Myöntäis nyt vaan tämä nyky yhteiskuntakin että KAIKKI on velkaa noille "papoille", jotka aikonaan oli/on takuulla vieläkin kovempia ku yksikään kaupunkilais vässykkä nykyään. *

It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Vauhtihiiri @ Syys. 15 2004,09:08) kirjoitti
    Lainaa (verner @ Syys. 14 2004,09:31) kirjoitti
    Mitä tulee absurdiin keskusteluun huumausaineista ja veteraaneista, niin Kannabisyhdistys toimii laillisesti saadakseen laillistettua toistaiseksi kielletyn toiminnan, mutta Helvetin Enkelit taasen syyllistyy jo tietyllä tapaa järjestönä rikolliseen toimintaan. Tai näin meille on väitetty.

Toistaiseksi oma moraalini on kyllä näiden "ituhippien" puolella. Eivät käsittääkseni peri voimakeinoin alamaailman saatavia?
    Taitaapi kuitenkin olla niin, että jos ostat (lue: otat) velaks jointtiin tavaraa ja sit ei lompsasta löydykkään lumppupaperia sitä kseltäes, niin luita katkeaa....

edit: kirotusvihree ---> takas koulunpenkille *
    Liittyy mihin?
    Desmo Jugend
    Täytyypä itsekin vääntää mielipidettä tähän sinällään mielenkiintoiseen keskusteluun, koska sotaveteraaniasia on meikäläiselle arkipäivää: isäni oli mukana, ikänsä puolesta tosin vasta sodan loppupuolella eikä joutunut pahimpiin paikkoihin. Äitini oli lottana rintamalinjan lähellä ja on ryöminyt lumihangessa pakoon vihollisen maataistelukoneen tulitusta. Kaksi isän veljeä jäi taistelukentälle ja kolmas lähetettiin kuolemaan kotiin. Vanhempani elävät yhä ( 82 ja 85 vuotta ), mutta ovat viime aikoihin saakka olleet tarpeeksi hyväkuntoisia asuakseen omassa kodissaan ilman suurempaa yhteiskunnan tukea. He ovat saaneet silloin tällöin kuntoutusjaksoja joko jossain hoitolaitoksessa tai sitten kotona kuntohoitajan toimesta. Vaikeampi paikka on ollut niillä veteraaneilla, jotka ovat sodassa vaikeasti haavoittuneet ja poteneet vammojaan koko ikänsä. Sinne sitä rahaa on tarvittu ja tarvitaan edelleen; laitoshoito on tietenkin kallista. Veteraaniasia on ollut vuosikymmenet arka paikka niin sisä- kuin ulkopoliittisesti. Tiukoissa taloudellisissa tilanteissa on ollut helppo niistää se pienikin tuki tällaiselta joukolta, jolla ei ole takanaan suurta joukkovoimaa.

Veteraaneille on kerätty rahaa monella eri tavalla ja tämä T-paitakampanja on ollut hieno asia. Sensaatiohakuinen media on löytänyt pienen "porsaanreiän" touhusta ja joku pikkupoliitikko on haistanut paikan tehdä itseään tunnetuksi. Se luettakoon hyvän asian "mittatappioksi"...

Sotaa on helppo vastustaa silloin, kun se ei ole takaovella kolkuttelemassa. Armeijassakin on helppo leikkiä sotaa, kun oikeat luodit eivät vinkaise korvan vierestä. On helppo nukkua rauhassa, kun sodan painajaiset eivät herätä aamuyöllä. Suotakoon veteraaneille se arvostus, jonka he ovat ansainneet *
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Kysymys lienee hauskasta poliittisesta järjestelmästä, jossa varsinkin Suomessa on perinteisesti halveksittu isänmaan puolustamista.
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Syys. 15 2004,12:12) kirjoitti
    Kysymys lienee hauskasta poliittisesta järjestelmästä, jossa varsinkin Suomessa on perinteisesti halveksittu isänmaan puolustamista.
    Aha, meinaatko?

Kysymyksessä kuitenkin on yksi Euroopan militaristisimmista yhteiskunnista. Meillä armeija on "yleisen" asevelvollisuuden myötä merkittävänä osana jokaisen kansalaisen elämässä ja vapaaehtoinen maanpuolustusvauhkoilu on kovassa kurssissa.

Lisäksi ilmeisesti historian arvostetuimmat henkilöt ja tapahtumat liittyvät sotiin ja sotilaallista puolustusta koskevat arvot ovat ajalta ennen toista maailmansotaa.

Suomessa maanpuolustus ja sitä lobbaavat instituutiot nimenomaan ovat vahvasti yliarvostettuja.
    Desmo Jugend
    Mikä on Verner sun sotilasarvo?
    Lainaa (Köpi @ Syys. 15 2004,12:33) kirjoitti
    Mikä on Verner sun sotilasarvo?
    Ihmisarvoltani siviilipalvelusmies, kuten tietänet.
    Desmo Jugend
  30.  
    Kap 57:n loppuklausuuliin on helppo yhtyä.
    Empä osaisi paremmin tuota itsekään muotoilla. Olivat ja ovat stanan kovia ukkoja, vaikka kroppa veteleekin monella viimeisiään.

Kotona tulee oltua, Liedossa tuli käytyä alkukesästä, niin nyt on Isänmaan vuoro, eli La paraatiin.
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen