Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 112:sta
    Olettekos poikenneet tuvassa.

Minä olen kaksi kertaa poikennut mymälässä katselemassa pyöriä.

Kummallakaan kertaa ketään ei kiinnostanut edes tulla kysymään, kiinnostaako joku ajopeli.

Ajattelin ajella kotikonnuille, kun sielläkin onneksi on pyöräliikkeitä.

Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

http://www.meikamotoristi.com
    On sieltä joskus saanut hyvääkin palvelua, mutta keskimäärin aikas ylimielistä sakkia Suomen suurimmassa. Parhaimmillaan asiakas "ignoorataan" oikeen huolella. Ihmeellisin kokemani tilanne oli kun se yks pimatsu lähti vaan kesken palvelutilanteen kävelemään veks. Vaimo oli jotain releitä sovittamassa ja mimmi senkun kikatteli vaan työkaverin "vitseille". Se kaveri koitti selvästi jotain teerenpeliä sen pimun kanssa ja työnteko oli ihan sivuseikka. Lähtivät siitä vaan kylmästi pienpuhelemaan toiselle osastolle. Hohhoijaa... jäi pöksyt ostamatta. Oli mamma hieman hiilenä, kun olis ollu vaikka mitä kysyttävää ja tosissaan oli kuteita kattomassa.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Huollon puolikin tuntuu toimivan kyseisessä paikassa siten että, kunhan vaan tuot avaimet tiskille tuodessasi pyörän huoltoon ja maksat laskun hakiessasi.

Tuntuu olevan tervan juontia useimmille henkilökuntaan kuuluville jos pyytää jonkun katsomaan sisältä ongelmaa ulos pyörän luokse.

Toki on hyvääkin palvelua tullut mutta oikeastaan vain yhdeltä henkilöltä.
    Honda CBR1100XX
    Itse ostin viimeisimmän pyöräni ko. paikasta; syynä myyjän erinomainen palvelu. Tarvikepuolesta ei kokemusta.
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Lainaa (fjr cowboy @ Syys. 08 2004,20:31) kirjoitti
    Olettekos poikenneet tuvassa.
    Kummallakaan kertaa ketään ei kiinnostanut edes tulla kysymään, kiinnostaako joku ajopeli.
    Ajattelin ajella kotikonnuille, kun sielläkin onneksi on pyöräliikkeitä.
    Olen käynyt Vantaan BW:ssä useamman kerran ja kokemukset ovat olleet voittopuolisesti positiivisia. Ostin nykyisen pelini sieltä. Myyjät eivät ole heti kimpussa ja saa rauhassa katsella fillareita. Huolto- ja varaosapuolikin pelaa kohtuullisesti. Varustepuolella on kohtuullinen valikoima vermeitä; ainahin sitä voisi tietysti enemmänkin olla. Kahviautomaatti on viimeisintä mallia ja juoma ilmaista.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Mun taas täytyy osoittaa kiitokset Tuupakan BW:n naispuoliselle tarvikemyyjälle . Olimme alkukesästä pojallemme ostamassa kypärää ja myyjä tajusi heti, että se asiakas on tämä 8-vuotias nassikka. Pojalle esiteltiin kypärät asianmukaisesti ja mieluisa kypärä löytyikin samantien.
    Tuusmotorissa eivät tätä tajunneet, heitä ei kiinnostanut palvella pikkumotoristia laisinkaan, murahtivat vain että muutama lasten kypärä on tuolla hyllyssä... ja ne kypärät oli tasan halpapaskaa, luulisi mukuloiden turvallisuuden markkinoiminen olevan tärkeää myös tarvikemyyjille...
    Lainaa (fjr cowboy @ Syys. 08 2004,20:31) kirjoitti
    Saman olen kokenut itse kyseisessä liikkeessä. Ehkä meikäläisen olemus on niin huomaamaton, etteivät nähneet mua sieltä pyörien välistä...
    ©
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Petri12r @ Syys. 15 2004,09:24) kirjoitti
    Ehkä meikäläisen olemus on niin huomaamaton, etteivät nähneet mua sieltä pyörien välistä...
    Sä hukut väkijoukkoonkin niin helposti
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Sekalaista kokemusta itsellänikin. Pyörien myyntipuolella on palvelu ollut hiukan ylimielistä. Tosin on myönnettävä, etten ole ihan "tosimielellä" ollut itsekään liikenteessä näinä kertoina.

Huollosta ei ole erityistä moittimista lukuunottamatta yhtä tapausta, jossa minulle soitettiin ja nuhdeltiin öljypropun vetämisestä väärille jengoille. Vitsi oli kuitenkin siinä, että pyörä oli ollut siellä edelliselläkin kerralla. * *Muuten varsinkin pikahuollon kundit ovat tehneet mukisematta ja kohtuuhinnalla heille ennestään outojenkin kilkkeiden (ScottOiler) asennuksia.

Varustepuolelta on yksinomaan positiivista sanottavaa. Eräs jo tutuksikin muodostunut miesmyyjä muistaa jo vinoillakin aiempien juttutuokioiden aiheista. *

Lisäksi mainittakoon, että Larun sisarputiikin varaosapuolelta olen saanut erinomaista palvelua.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (FiJeR @ Syys. 15 2004,09:34) kirjoitti
    Lisäksi mainittakoon, että Larun sisarputiikin varaosapuolelta olen saanut erinomaista palvelua.
    Kuin myös. Lauttasaaren porukka vaikuttaa ihan oikeasti pätevälle ja heidän kanssaan on hommat saatu eteenpäin justiin niin kuin pitääkin. Parhaimmillaan siellä on korjattu muiden pajojen töppäyksiä. Tosin ei sielläkään kaikki ole nyt ihan täydellisesti joka kerta mennyt, vaan jotain pientä inhimillistä on ollut, tyyliin jäähdyttimen vaihdon jälkeen jäähdytysnesteen pinta säiliön alarajan alapuolella, mutta yrittäminen ja tekeminen on ollut ammattimaista joka kerta. Putiikki ei ole kaikkein halvin, mutta eipä ole työn jälkeäkään jätetty halpojen tasolle.

Vantaan liikkeen kohdalla kokemusta on vähemmän, mutta pääsääntöisesti kitkaa on ollut enemmän. Jopa uuden prätkän ostaminen on hiljattain pitänyt jättää tekemättä, kun lauantaina ei pyörää voinut saada kilpiin mutta toisessa liikkeessä sai.

Nimim. 4000 e Bike Worldiin tällä ajokaudella, joista suuri osa työtuntiveloituksia.

1000
    Hmm..

Vantaan bikeworldin prätkä puolella on tosiaan erittäin nihkeätä palvelua(lukuunottamatta yhtä myyjää). Viimeksi istuin 20min, oven edessä olleella, Kawasaki Z 1000:lla. Kukaan ei tullut kysymään yhtikäs mitään, vaikka kaasua koitinkin väännellä ahkerasti ja muodostaa jonkinlaista "näkö" kontaktia myyjiin.

Varustepuolella taas...molemmat myyjät ovat palvelleet kohtuullisen hyvin.

Larun bikeworldista ei oikeestaan oo mitään hyvää sanottavaa. Koitin ostaa niitten viimeisen 2003 vuoden honda 500 cbf:n. Myyjä ei vaan ollu halukas myymään sitä. Ainut mikä sitä kiinnosti, oli vittuilu. Noh pitäkööt romunsa...Viikon päästä kuulema tuli uudet 2004 vuoden cbf:t myyntiin. Tais jäädä 2003vm myymättä. Sieltä en osta pyörää koskaan.

Varustepuoli oli kohtalainen.

Kawasaki ZX-10R 2008.
    Jaahas, viime perjantaina pyörä huollossa säädettävänä. Maahantuoja oli kämmäillyt kaasarin säätämisessä jotain ja BW sääti pyörän penkissä ja se meni takuuseen. Ei mitään negatiivista huomauttamista palvelusta. Nyt pyörä toimii niin kuin pitääkin.
    Muuten on ollut ihan hyvä varustepalvelun myynti, mutta kerran kun ostettiin Yokon housut, niin siinä oli kaks samanlaista lantiosuojaa eli toinen oli silloin virheellinen, koska niiten kuuluisi olla peilikuvia. Menimme siis hakemaan oikeata suojaa, jolloin myyjä ilmoitti, ettei niitä saa erikseen. Eikä niitä voi mistään muustakaan housusta ottaa, koska ne taas jäisivät sitten myymättä. Johon minä sanoin, että sehän ei ole meidän murhe, koska housuissa on virhe ja otin siitä yhdestä housuparista toisen (oikean) suojan pois ja sanoin että se on teidän homma hommata uusi suoja niihin toisiin. Onhan niissä oltava normaali 14 päivän reklamointitakuu. Että se pikkasen kismitti...muuten palvelu ihan ok ja saatu alennustakin vissiin 10 %. Kerran saatiin vaihdettua vielä seuraavana päivänä housut, jotka ajoasennossa huomattiin liian lyhyiksi. *Pyöriä katsellessa eivät kyllä myyjät ole tulleet häiritsemään...

Lainaa (Cebari600F @ Syys. 21 2004,13:09) kirjoitti
    Onhan niissä oltava normaali 14 päivän reklamointitakuu. Että se pikkasen kismitti...
    pikkaisen off-topic; Ei ole mitään 14pvän reklamaatiotakuita, sinun tapauksessa suojan vaihto kuului tottakai asiaan koska tuotteessa oli tuotevastuulain mukainen virhe joka ei ole sidoksissa mihinkään päivien määrään ostosta. Se on aina tuotteesta kiinni miten kuluttajansuojalaki tulkitsee tuota tuotevastuulakia.

14pvän palautus/vaihto-oikeus koskee vain ja ainoastaan etämyynnistä (postimyynti, puhelinmyynti, nettikauppa jne) ostettuja tuotteita eli normaalisti liikkeestä ostettua virheetöntä tuotetta myyjäliikkeen ei tarvitse vaihtaa vaikka asiakas haluaisi palauttaa tai vaihtaa tuotteen tunnin päästä kaupanteosta. Useat liikkeet vaihtavat käyttämättömän tuotteen kyllä asiakaspalvelusyistä toiseen jos asiakas haluaa vaihtaa.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Tuli yksi pyörä ostettua BW:stä ihan vain siitä syystä että oli niin hyvä myyjä. Koeajolla viihdyttiin koko päivä eri pyörien päällä ja iltapäivällä tehtiin kaupat. Hieno homma kaikenkaikkiaan.

Kuten olen kirjoittanut juttua pääkaupunkiseudun "korjaamoista", pahinta toiminta on juuri ollut BW:ssä, josta noiden kyseisten kijoitusten jälkeen ei vieläkään ole hommaa saatu loppuun tehtyä, kun printti on rikki!!!!!!
    Ihmettelen kovasti tämän liikkeen tapoja toimia, jos ei emona olisi ISO-OTTO, ei tämä yritys varmaankaan enää olisi toiminnassa!!!!
    Tuntuu tosiaan siltä, että hyvä markkinaimu vie innokkuutta pyörämyyjiltä. Joukossa on paljon huippuammattilaisiakin, mutta olenpa törmännyt ihan onnettomiin tyyppeihinkin, jotka on palkattu diilaamaan oppisopimuksella ilman minkäänlaista perehdytystä.
    Ongelma on sama autoliikkeissä, asiakkaan täytyy itse udella ja ryhtyä "pokaamaan" kauppiasta ennenkuin päästään kaupankäynnin makuun.
    Yhtä ärsyttävää kuin apaattisuus on myös yli-innokkuus myyjän taholta.
    Lähikaupan lihatiskillä tuo asiakkaan käsittely kyllä hallitaan; saa katsella rauhassa leikkeleitä jos haluaa, mutta heti laitetaan filettä pakettiin jos niin pyydetään. Ylimielinen, pikkukrapulassa murjottava lihamestari saa heti kenkää. Miksiköhän prätkäliikkeessä homma ei toimi yhtä hyvin?
    Sehän on niin pirun vaikeaa mennä itse kysymään myyjältä neuvoa tai palvelua. Ei ne myyjät siellä liikkeessä vaan istu odottamassa asiakkaita, kyllä niillä on siellä muutakin tekemistä...
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    Mielestäni on kyllä niin että jos meinaa tosissaa jotain ostaa sillon mennään itse heti kysymään myyjää paikalle. Mulla ei ainakaan pinna riitä siihen että odottelisin jossain pyöriä nysväämässä sitä että myyjä sattuu huomaamaan. Myyjillä on varmasti muutakin tekemistä kun käydä kyselemässä kaikkien liikkeessä olijoiden aikeita ja saada vastaukseksi suurelta osalta "kattellaan" Sitten jos ei mitään tapahdu vaikka käy kysymässä on hyvä vaihtaa paikkaa heti, huima ajansäästö!!!

Tarvikkeita olen jotain pientä ostanut BW tuupakasta, sillon hommat toimi ok. Lauttasaaressa oli BMW:n varaosien kanssa kyllä hapuilua, mutta kyllä ne löyty sitten kuitenkin ja sopi kanssa, yritystä oli kuitenkin, se riittää jo pitkälle
    Älkää nyt viitsikö aina heitä herjailla......hehän ovat 'asiantuntevaa' porukkaa ja TIETÄVÄT ammatitaitoisesti kuka on todellinen ostaja ja kuka renkaanpotkija........

"myyjillä on muutakin tekemistä kuin odotella asiakkaita"
    .. Älkää nyt viitsikö naurattaa, ketään ei kiinnosta hevon persettä mitä muuta hommaa niillä on, jos olet myyjä ja haluat että puljullasi on edes jonkinmoinen maine asiakaspalvelusta, niin aivan varmasti kysyt jokaiselta renkaiden potkijalta miten voit auttaa. Sen myynnin ohessa tehtävät jutut eivät varmastikkaan estä palvelemasta asiakkaita kohtuu ripeään tahtiin..

Tää on taas kun ollaan totuttu täällä suomessa maailman paskimpaan palveluun niin ei osata mitään vaatia. MP ala taitaa kyllä olla yks niistä kamalimmista aloista vielä tämän suhteen.
    Lainaa (j11h00 @ Syys. 30 2004,10:01) kirjoitti
    Tää on taas kun ollaan totuttu täällä suomessa maailman paskimpaan palveluun niin ei osata mitään vaatia. MP ala taitaa kyllä olla yks niistä kamalimmista aloista vielä tämän suhteen.
    lukiko kukaan viimeisen biken yleisönosastoa... siellä joku avautui kybällä jouduttuaan maksamaan purkaamosta ostamastaan tarvikkeesta 10% enemmän kuin oli puhelimessa sovittu. mutta saanut puhelinsoitolla asain kuitenkin korjattua.

ajattelin että mitä mitä mitä, MITÄ...

ennen vanhaan olis oltu ihan hiljaa ja tyytyväisiä jos edes olis onistuttu puhelimessa jotain tilaamaan purkaamolta. ilman kovin pahaa v***uilua. puhumattakaan että olis joskus paluupostissa saatu paketti. tai että siellä olis ollut ehjä osa. tai vielä oikea osa! tai että lasku olis ollut vain kaksinkertainen sovittuun nähden...

kyllä se vaan niin on että motorismin yleistyessä uusi, vaativa asiakaskunta on astumassa remmiin. ei voi vanha kyykytetty kekkos-ajan mp-asiakas kuin ihmetellä. ja varmaan kekkos-ajan mp-liikkeiden pitäjätkin ihmettelee !!

Lainaa (gs650gt @ Syys. 30 2004,10:48) kirjoitti
    lukiko kukaan viimeisen biken yleisönosastoa... siellä joku avautui kybällä jouduttuaan maksamaan purkaamosta ostamastaan tarvikkeesta 10% enemmän kuin oli puhelimessa sovittu. mutta saanut puhelinsoitolla asain kuitenkin korjattua.
    toi 10% ero johtuu siitä että moni laskee ruåtisn kruunun ja euron kurssin 10:n mukaan, eli 100 kruunua = 10 euroa kuten tässäkin tapauksessa (osa oli ostettu spinnin-wheelistä), eikä se kurssi ihan tota ole.. ei siinä mittään, spinnin-wheelin:in vika kun ilmoittivat hinnan euroissa.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
    Bikeworldissä asionnu 2 kertaa, kummallakin kerralla palvelu oli täys 10.
    Sain kahvia, osallistuin pyörän penkitykseen, ja pyöriä esiteltiin ja niistä kerrottiin mitä halusin tietää vaikka ei ollut MINKÄÄNlaisia osto aikomuskia sillä hetkellä, uus 1000rr:äkin esiteltiin kun olivat juuri tulleet ja vielä kasattavana (keväällä 2004).

Mitä muuta voin asiakkaana haluta ?
    Niin ja vaihtuhan se XX sitten RR:ään kuitenkin.

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Hullu-Holle @ Syys. 29 2004,10:50) kirjoitti
    Mielestäni on kyllä niin että jos meinaa tosissaa jotain ostaa sillon mennään itse heti kysymään myyjää paikalle. Mulla ei ainakaan pinna riitä siihen että odottelisin jossain pyöriä nysväämässä sitä että myyjä sattuu huomaamaan. Myyjillä on varmasti muutakin tekemistä kun käydä kyselemässä kaikkien liikkeessä olijoiden aikeita ja saada vastaukseksi suurelta osalta "kattellaan" * Sitten jos ei mitään tapahdu vaikka käy kysymässä on hyvä vaihtaa paikkaa heti, huima ajansäästö!!!

Tarvikkeita olen jotain pientä ostanut BW tuupakasta, sillon hommat toimi ok. Lauttasaaressa oli BMW:n varaosien kanssa kyllä hapuilua, mutta kyllä ne löyty sitten kuitenkin ja sopi kanssa, yritystä oli kuitenkin, se riittää jo pitkälle *
    Hullu-Holle on aivan oikeassa!Kyllä asiakkaan pitää avata suunsa jos palvelua tahtoo! Eihän ne myyjät mitään ajatustenlukijoita ole.Ole itse ystävällinen ja positiivinen niin saat VARMASTI hyvää palvelua,ja hinnatkin nasahtelevat kohdalleen.
    Ko. liikkeessä saatiin todella hyvää palvelua eräältä myyjältä! Viime syksynä (lokakuussa) oli tarkoitus ostaa pojalle kevari ja jäätiin odottelemaan sitä uutta ja ihmellistä Hondan peliä joka tuli NSR:n tilalle, josta tämä myyjä kertoi. Talvella myyjä soitti ja kertoi, että nyt on mallikappale tullut mutta taitaa olla liian pieni meidän pojalle... pojalla ikää 16v ja pituutta kohta 190cm. Käytiin ihmettelemässä ja toteamassa asian näin olevan ja alkoi pojan pään kääntäminen, kun hän sitten sanoi haluavansa käytetyn NSR:n ja oltiin sitä mieltä, että jospa kuitenkin joku uusi, kun siihen oltiin jo varauduttu. MP-messujen aikoihin, vähän ennen, myyjä taas soitti, että josko poika tulisi testaamaan Hondan Varaderon... ei poika ensin meinannut lämmitä asialle, mutta toukokuussa oli pihassa uusi, nätti, sininen peli, jolla hän on kerännyt vetelemään noin 8000km tänä kesänä. Myyjä osasi vetää oikeista naruista esitellessään sitä ja loppujen lopuksi koko perhe on ollut tyytyväisiä ratkaisuun. Faijakin on sillä ajellut ja uhkasi talven aikana vaihtaa custominsa samanlaiseen, toki vähän tehokkaampaan. Poika tosin jo katselee "silläsilmällä" mutsinsa CBR:ää......
    Itse olen ostanut Tuupakan bikeworldistä yhden pyörän ja siihen vaimentimen,jotain pieniä ajovarusteita ja etu-sekä takapukin.Olen siis asioinut tarvikepuolella,varaosapuolella ja pyöränmyyntipuolella ja jokaisesta olen saanut erin omaista palvelua
    Eksyin ekan kerran ko. putiikkiin ja palvelu oli yhtä neutraalia kuin kotilokauppiaillakin. Yksin saa tappaa aikaa vaikka kuinka kauan ellei itse lähesty myyjää ja avaa suutaan. Mutta sen jälkeen sitä palvelua sitten saakin.

Myyjän kannalta katsottuna varmaan enin osa asiakkaista ei ole todellisia joten he eivät katso tarpeelliseksi hakeutua orpona piruna samoilevan ehkä-asiakkaan luo. Tai ehkä heillä sitten on niin hyvä vainu kuka ostaa ja kuka ei.
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
    Kaverin kanssa poikkeiltiin tuolla n. 1kk sitten ihan vaan kattomassa millainen paikka, eli Tampereelta mutkateitä sinne ja mutkateitä takas.

Katteltiin pyörät, mentiin varustepuolelle, kaveri katteli hanskoja sillä silmällä, jolloin myyjäkin tuon tajusi, tuli kyselemään voisiko auttaa jne. Kauppoja ei tullut kun kaveri piti hanskoja väärän värisinä (nyt kuitenkin omistaa tuollaiset). Jälleen pyöräpuolella reittivalintaa takaisinpäin miettiessämme, joku myyjä tuli kyseleen voisiko auttaa.

Eipä tuossa kauhean huono kuva ainakaan jäänyt, valikoima oli vain hieman suppea tuolloin, hanskamalleissa kokoja puuttui ym.
    Mopo tykkää kun sillä ajetaan.

VTR SP-1
  30.  
    Tää ei nyt ole kovin tuore juttu mut hymyilyttää vieläki...
    Aikanaan oli semmone -86 ärrä alla ja kävin tuolla bw vantaalla hieromassa vaihtoa uuteen 600 hornettiin talvella. Homma meni kivuttomasti mukavia lätistellen...myyjä lupas tulla katsomaan vekotinta työmaalle, missä se oli talvisäilytyksessä. Oli kuulemma just hyvin työmatkan varrella Seuraava yhteydenotto olikin sitten kesän kynnyksellä tyyliin "no nyt mä olisin tulossa kattoo sitä sun pyörää, laitetaan homma pakettiin jne", tosin pyörä oli jo mennyt ajat sitten suoralla kaupalla

Pöljä kun olen, en ottanut onkeeni yhestä kerrasta..vaihoin myöhemmin ukkoskissan veturiin siellä...tehtiin kaupat..seuraavalla viikolla toin pyörän ja vaihtorahat...sama myyjäjamppa tölläs mua aivan uunona ja kysy: Nii mitäs sulle? (olin käyny parturissa wkndinä) asian selvittyä se vielä rupes vinkumaan välirahasta et ois pitäny saada 2000 fim lisää jos ns. nyt tehtäis kaupat. Hoh hoijaa.

No jäihän noista hauskat muistot....
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen