Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt on sitten Thundercattiin vaihdettu kaatumavaurion takia Hurricin tilalle Laserin Duotech - tässä mietelmiä...

    Hurric (kuvia):
    + Hinta (295e)
    + äänet ainakin minun makuuni (todella voimakkaat)
    + Tehokuopat poistuivat suoraan pelkällä putken vaihdolla (vakiosta hurricciin siis)
    - Putken "onneton" koko, n 15 cm lyhyempi kuin vakioputki ja muutenkin todella "mehupillimäinen"

    Laser duo-tech (kuvia):
    + Kaksoistoiminta (vaihdettava päätypala: e-hyväksytty / sport)
    + Ulkonäkö
    + Putkessa e-hyväksyntä merkintä vaikka sisuskalut olisivatkin muuta sporttipalan ansiosta
    - äänet verrattuna hurricciin aika laimeat sport-moodissakin, tämä toki jonkun mielestä voi olla plussaakin. e-hyväksyn päätypalan äänistä ei kokemusta
    - Hinta (600e)

    Laserin tehokäyristä en vielä osaa sanoa mitään koska pyörä lähtee vasta perjantaina Powerkingseille penkkiin ja mahdolliseen dynojetin säätöön mikäli säädöt eroavat Hurricista...



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  2. #2
    Millainen tuo Laserin putki on rakenteeltaan ilman tuota päätypalaa, eli näkeekö siitä läpi, vai onko siellä erillisiä kammioita + muita "jarruja" ?
  3. #3
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Jusa.L @ Syys. 07 2004,20:54) kirjoitti
    Millainen tuo Laserin putki on rakenteeltaan ilman tuota päätypalaa, eli näkeekö siitä läpi, vai onko siellä erillisiä kammioita + muita "jarruja" ?
    Päätypaloja on siis kaksi:

    1) Katulaillinen
    2) Sportti

    Aina on siis jompikumpi kiinni...

    Kuva joka selventää toimintaa: - klik -
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  4. #4
    Lainaa (Jassu @ Syys. 07 2004,21:00) kirjoitti
    Lainaa (Jusa.L @ Syys. 07 2004,20:54) kirjoitti
    Millainen tuo Laserin putki on rakenteeltaan ilman tuota päätypalaa, eli näkeekö siitä läpi, vai onko siellä erillisiä kammioita + muita "jarruja" ?
    Päätypaloja on siis kaksi:

    1) Katulaillinen
    2) Sportti

    Aina on siis jompikumpi kiinni...

    Kuva joka selventää toimintaa: - klik -
    Onkos tuossa sportiversiossakin jokin "tulppa" putkessa kuten kuvasta päättelin vai meneekö niin sanotusti harjanvarsi ensimmäiseen mutkaan asti vapaasti niin kuin race-versioissa yleensä?
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  5. #5
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-V- @ Syys. 07 2004,22:13) kirjoitti
    Onkos tuossa sportiversiossakin jokin "tulppa" putkessa kuten kuvasta päättelin vai meneekö niin sanotusti harjanvarsi ensimmäiseen mutkaan asti vapaasti niin kuin race-versioissa yleensä?
    Ei ole tulppaa mutta "naula" tossa 5 cm putken päästä katsottuna on ylhäältä alas - eli et pääse harjanvarrella sorkkimaan. Tuo onkin sitten ainoa este
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #6
    Lainaa (-V- @ Syys. 07 2004,22:13) kirjoitti
    Onkos tuossa sportiversiossakin jokin "tulppa" putkessa kuten kuvasta päättelin vai meneekö niin sanotusti harjanvarsi ensimmäiseen mutkaan asti vapaasti niin kuin race-versioissa yleensä?
    Juuri tuota minäkin ajoin takaa...
  7. #7
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mikäköhän tuon "naulan" funktio on tuolla putkessa ? (muu kuin että siitä saa pihdeillä kiinni kun inserttiä vaihtaa)
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8. #8
    Lainaa (Jassu @ Syys. 08 2004,12:56) kirjoitti
    Mikäköhän tuon "naulan" funktio on tuolla putkessa ? (muu kuin että siitä saa pihdeillä kiinni kun inserttiä vaihtaa)
    Eipä sillä taida muuta virkaa olla. Niin ja auttaahan se myös päätykappaleen asennuksessa. Mulla oli ainakin sporttipääty niin tiukka jotta sain sen paikoilleen vasta kun kopauttelin puukalikalla ja vasaralla tohon naulaan.
  9. #9
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nyt on catti penkitetty laserilla, itseasia tuo "naula" meinasi tuottaa ongelmia koska lambda-anturi ei meinannut mahtua putkeen sisään.

    Laseri on selkeästi virtaavampi kui hurric ja pata kävikin laihalla hurricin säädöillä, dynojetin paketista kaivettiin isommat suuttimet ja taas homma rokkaa, hurricci oli tyytyväinen pienempiin (paketissahan on kahdet suuttimet dynojetillä).

    Valitettavasti kunnon vertailevaa penkitystä ei saatu koska powerkingseillä on keväästä softa päivittynyt 3 kertaa ja rullan anturitkin vaihdettu - lukemat eivät olleet vertailukelpoisia.

    Jos katsotaan kingsien penkillä penkitettynä vakiokisua ja mun tuota hieman laiteltua (Laser, Dynojet, K&n) niin voidaan sanoa että vakio räkiii takaselta 92 hp ja multa saatiin lukemaksi 99-100 hp. Eli noilla helyillä tehonlisäys ollut 7-9 heppaa.

    Säädön jälkeen tuntuu siltä että Laserin pillillä mopo ainakin vastaisi kaasuun paremmin vaikka hurricillakin oli säädöt tehty.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10. #10
    Hurricin Carbon tuli Motovelhoilta tilattua viime viikolla Cattiin....
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  11. #11
    Vaikka en tästä muuta tiedäkkään, niin sen Laserin sisuskaluista on kuvia Laserin kotisivulla.
    <p>I/ö- got the Feeling</p>
  12.  
  13. #12
    Hurric on paikassa!!!

    Murisee, rääkyy, ärjyy, ulvoo ja paukkuu juuri niinkuin odotinkin

    TÄÄLLÄ... jonkinlainen kuvakin siitä!

    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto