Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Kuinka moni org:lainen ajelee * kyseisellä pelillä? Olisi ihan kiva vaihtaa käyttökokemuksia. Paljoa noita ei ole vastaan ainakaan tullut *
    Ei enää mopoa alla Gsx1400 lähti uuteen kotiin...
    Tuolta löytyy kuvat mun GSX:stä: http://fotovalanne.fujikuvat.fi/albu...o.php?id=52043
    Pari tuhatta on mittarissa. Eipä ole erityisempää kerrottavaa, teknisiä ongelmia ei ole ilmennyt (kumma kyllä...:)). Nakupyörä, joten tuuli vähän riepottaa yli 140:n vauhdeissa. Isoon pyörään tottuneelle se on vähän rajoilla että onko se ahdas vai ei, ainakin vaihde- ja jarruskeba on lastenmallia. Mammalle on hyvät tilat, jarrut on tosi hyvät ja kone vääntää mukavasti. Sisäänajokierroksilla (max 4650rpm) pääsee about 150-160kmh. Kaupunkiajossa ei tarvi kierrättää yli 3500:n. Kulutuskin on normaaliajossa alle 6 litran. Vaihteisto on mun mielestä vähän epätarkka, sitä kommentoitiin muuallakin. Ei se oikeastaan häiritse, mutta... Jousituksen säädot on mukavat ja välillä oikein paikallaan. Ohjaustangossa on hieman häiritsevää tärinää jossain 4500:n rpm:n jälkeen. Hyvä perusfillari. Lähtee ihan liukkaasti valoista (nimim. customilla ajanut).
    "Mielipide on kuin p....reikä, jokaisella on yksi"
    Joo - vaihteistossa on tosiaan pientä epätarkkuutta * Jos nyt oikein muistan, niin kakkoselta ei joskus mene kolmoselle heti ensimmäisellä yrittämällä tietyillä kierroksilla? Mutta ei siitä tosiaankaan häiriöksi ole ja se on parantunut ekan parin tonnin aikana huomattavasti * Taitaa korjaantua kilometrien mukana? Muuten aivan mahtava pyörä * * *
    Moi vaan.Ostin 6.5 uuden ja 1000km huolto maanantaina.Olen myös huomannut vaihteissa epätarkkuutta muuten toimii kuin unelma mahtava peli!
    Suzuki GSX 1400-05
    ostin 25.5. sinivalkoisen tuli tänä kesänä. mittariin 12000km tosimukava peli norjassa mutkat taittui hyvin, kunnes meni syyskuun alussa lunastukseen .ja kymmenpiikkinen hirvihengiltä.
    Lainaa (eikka @ Loka. 18 2004,22:33) kirjoitti
    ostin 25.5. sinivalkoisen tuli tänä kesänä. mittariin 12000km tosimukava peli norjassa mutkat taittui hyvin, kunnes meni syyskuun alussa lunastukseen .ja kymmenpiikkinen hirvihengiltä.
    miten kävi kuskille?
    edelleenkin kesää odotellessa
    Moi, mulla musta -04 ja ostin 17.6.2004, olen ollut tosi tyytyväinen, toiminut moitteettomasti, tota vaihde ongelmaa en ole huomannut, viimeviikolla kävin 6000km huollossa ja vielä jatkuu ajokausi, ehkä ens viikolla talliin. Talven aikana ajattelin hieman "yksilöidä" mm. minivilkut/rek.teline ja takalokari, slip-onit (Nikko / ruiskun säädöt) ja huggeri, sitten vielä stonga + peilit ja joku hyvä pieni tuulilippa etulampun päälle (jos ei vaihdu kokonaan)... josko noissa olisi pakertamista talveksi.
    12000 km ilman ongelmia ,, tai on siinä yksi ongelma takarenkaat eivät kestä kuin 3000 km
    Lainaa (MotorArse @ Loka. 20 2004,19:11) kirjoitti
    12000 km ilman ongelmia ,, tai on siinä yksi ongelma takarenkaat eivät kestä kuin 3000 km *
    Mitäs renkaita olet käyttänyt? Itselläni alkuperäinen takanakki aika finaalissa... Uusi pitäisi ennen kevättä laittaa alle *
    Mulla on 30.6.-04 ostettu musta (nyt ajettu 4600 km) ja olen ollut tyytyväinen. Vaihteet toimii hienosti. Alussa koneessa oli pientä nykimistä 2500 kierroksen paikkeilla pienemmillä vaihteilla, mutta nyt sekin on loppunut, taisi vaan olla käytön puutetta.

Kesäkuun puolessa välissä näinkin Naku1400:n mustan, silloin kun se vielä oli "paketissa"
    Lainaa (jiitee @ Loka. 20 2004,22:35) kirjoitti
    Lainaa (MotorArse @ Loka. 20 2004,19:11) kirjoitti
    12000 km ilman ongelmia ,, tai on siinä yksi ongelma takarenkaat eivät kestä kuin 3000 km *
    Mitäs renkaita olet käyttänyt? Itselläni alkuperäinen takanakki aika finaalissa... Uusi pitäisi ennen kevättä laittaa alle *
    mulla on ollut 2 kpl bridgejä, toinen alkuperäinen tietty (muistaakseni 010), ja toinen pehmeällä "kisaseoksella" (012).
    012:ssa on julmettu pito, mutta kumi kestää vain n.2000 km
    Dunlopilla ajoin n. 4500 km. huono kumi.
    Nyt mulla on maxit edessä ja takana. ei vielä kunnon kokemusta, kun kumit on just alle laitettu.
    Lainaa (Kawamaki @ Loka. 21 2004,08:57) kirjoitti
    Mulla on 30.6.-04 ostettu musta (nyt ajettu 4600 km) ja olen ollut tyytyväinen. Vaihteet toimii hienosti. Alussa koneessa oli pientä nykimistä 2500 kierroksen paikkeilla pienemmillä vaihteilla, mutta nyt sekin on loppunut, taisi vaan olla käytön puutetta.

Kesäkuun puolessa välissä näinkin Naku1400:n mustan, silloin kun se vielä oli "paketissa" *
    eikös olekin mustana hyvän näköinen?, mikä väri sulla?, eipä muuta kuin oneksi olkoon sinullekin hyvästä valinnasta
    Lainaa (Naku1400 @ Loka. 21 2004,12:05) kirjoitti
    Lainaa (Kawamaki @ Loka. 21 2004,08:57) kirjoitti

Kesäkuun puolessa välissä näinkin Naku1400:n mustan, silloin kun se vielä oli "paketissa" *
    eikös olekin mustana hyvän näköinen?, mikä väri sulla?, eipä muuta kuin oneksi olkoon sinullekin hyvästä valinnasta
    Sisi/valkoinen se olla pitää
    Musta näyttää ihan neekeriltä
    Eiku musta!
    Kaupat tein heti kun kuulin että yksi musta olis vapaana
    Lainaa (Kawamaki @ Loka. 23 2004,20:04) kirjoitti
    Eiku musta!
    Kaupat tein heti kun kuulin että yksi musta olis vapaana *
    Joo, juuri näin, Musta on "yksinkertaisesti" tyylikkäin ;)) , mutta on muutkin värit ihan OK , neekerijutskaan en ota kantaa (MotorArse)
    Mulla on toinen takaiskari paskana * joten molemmat menevät vaihtoon talven aikana. Orkkikset on aika *
    Niin joo - multa löytyisi muuten gsx1400:n virallinen huoltomanuaali (official manufacturer's workshop manual) *

Pistäkää privaa jos kiinnostaa enemmän...
    Lainaa (kurapolku @ Loka. 19 2004,22:38) kirjoitti
    miten kävi kuskille?
    Lensin ojaan jossa olin tajuttomana ja heräsin että kun olin hukkua. oli vettä puolimetriä ja suomuraa.. ranteet kipeeksi ja lonkka ja kainaloon isomustelma ja pääsekaisin. *
  19.  
    Lainaa (eikka @ Loka. 26 2004,21:17) kirjoitti
    Lainaa (kurapolku @ Loka. 19 2004,22:38) kirjoitti
    miten kävi kuskille?
    Lensin ojaan jossa olin tajuttomana ja heräsin että kun olin hukkua. oli vettä puolimetriä ja suomuraa.. ranteet kipeeksi ja lonkka ja kainaloon isomustelma ja pääsekaisin. *
    AI PERKELE!! AI SAATANA!! sattu varmaan kovasti?!
    Entäs mulla, mulla on vieläkin iso arpi hanurissa, kun lensin 205:n vauhdissa petäjää päin ja olin teho-osastolla viisi viikkoa, josta kolme kuolleena! AI SAATANA ETTÄ OSAS SATTUU HANURIIN!!!

tv: fakta homma