Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Porvoossa tänään (060904) iltapäivällä paukkui taas.

    Nuori mieshenkilö kuljetti Hondan 1000 Fireblade päin metsää.

    Ilmeisesti lähtenyt valoista sillä tavalla että etunen irronnut maanpinnasta alamäessä. Etunen palattua maan pinnalle on alkanut ns. woblaus, sillä seurauksella että pyörän renkaat jättänyt tien pintaan jälkiä noin 60 metrin matkalla, jonka jälkeen pyörä kaatunut. Kaatumisen jälkeen pyörä jatkanut matkaa vastaantulevien kaistalle, josta pari kertaa pomppinut ojanpohjassa, ja osunut puiseen sähköpylvääseen.

    Nopeudesta ei varmaa tietoa, mutta jos pyörä ensin woblaa noin 60 metriä, sitten kaatuu, luisuu noin 70 metriä, tekee noin 20-30 senttiä syvää, ja 2 metriä pitkä kuoppa ojanpohjaan, sen jälkeen osuu puiseen pylvääseen, joka halkeaa melkein kokonaan, ja katkeaa ylhäältä, ja vielä irtoo noin 4 metriä pitkä ja 5-8 senttiä paksu puunsirpale tolpan takaosasta, niin voi itse arvella onko se ollut se paikalla voimassa olevaa 60 km/h.

    Kuskilla tais olla jumalat puolellaan, koska ilmeisesti hänelle ei syntynyt kuin ruhjeita ja mustelmia.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  2. #2
    Taitaa tulla maksettavaa...
    Desmo Jugend
  3. #3
    Todella hyökkäsi siis. HIENOA! Siis se, että kuski on hengissä.

    Mitä tuohon muutakaan voi todeta. Ei paljoa hetkauta yks maailmasta puuttuva Blade ja puhelinpylväs.. Turhia molemmat.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  4. #4
    Suuntaushan on maakaapeleihin, hyvä vain kun tuli toikin pylväs pölvästipurkuun. Paitsi että se varmaan korjataan että se saadaan ens viikolla/kuussa/kesänä purkaa. Noi puhelinyhtiöiden suunnittelijat kun on vähän semmosia.
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  5. #5
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 06 2004,23:15) kirjoitti
    Ei paljoa hetkauta yks maailmasta puuttuva Blade ja puhelinpylväs.. Turhia molemmat.
    Totta. Pyöräkanta uusiutuu ja puhelinyhtiöt käyttää nykyään maahan vedettyjä valokaapeleita. *
  6. #6
    Miten se ny tollai voi? Siinähän on joku superälykäs ohjausiskari ja kaikkee?
    KTM 690SM
  7. #7
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 06 2004,22:55) kirjoitti
    ...Nopeudesta ei varmaa tietoa, mutta jos pyörä ensin woblaa noin 60 metriä, sitten kaatuu, luisuu noin 70 metriä, tekee noin 20-30 senttiä syvää, ja 2 metriä pitkä kuoppa ojanpohjaan, sen jälkeen osuu puiseen pylvääseen, joka halkeaa melkein kokonaan, ja katkeaa ylhäältä, ja vielä irtoo noin 4 metriä pitkä ja 5-8 senttiä paksu puunsirpale tolpan takaosasta, niin voi itse arvella onko se ollut se paikalla voimassa olevaa 60 km/h....

    *huhhuh*
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  8. #8
    Eipä onnistuis meikäläisen kummallakaan pyörällä. XJ:llä nyt ehkä teoriassa vois yrittää,mutta XS2:lla ei edes unessa.
  9. #9
    tää on hyvä thread, nyt jeesustellaan oikeen porvoon mitalla, prkl * saisivat keksii sellasia *turvallisia *pylväitä että säilyis pyörä ehjänä ... * ai niin olikohan se pointti ilmeisesti jossain muualla...
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  10. #10
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 06 2004,23:15) kirjoitti
    Mitä tuohon muutakaan voi todeta. Ei paljoa hetkauta yks maailmasta puuttuva Blade ja puhelinpylväs.. Turhia molemmat.
    Kyllä sitä nyt esitetään välinpitämätöntä. Älä yritä; iltarukouksessa kuitenkin pyydät kuutta ja lisänumeroa oikein lotossa, että saisit vihdoinkin rahat kasaan Bladen ostoon.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  11. #11
    Lainaa (Bomber @ Syys. 07 2004,21:52) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 06 2004,23:15) kirjoitti
    Mitä tuohon muutakaan voi todeta. Ei paljoa hetkauta yks maailmasta puuttuva Blade ja puhelinpylväs.. Turhia molemmat.
    Kyllä sitä nyt esitetään välinpitämätöntä. Älä yritä; iltarukouksessa kuitenkin pyydät kuutta ja lisänumeroa oikein lotossa, että saisit vihdoinkin rahat kasaan Bladen ostoon.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  12. #12
    Oisko sillä sitte ollu joku 50-55 km/h sitä vauhtia...jos ei 60:ä kerran kelepaa.

    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  13. #13
    Emmä siitä vauhdista tiedä, mutta kaikille tiedoksi, niin Honda 1000 RR fireblade on sitten virallisesti 250 kiloinen matkapyörä, koska niin kirjotettiin lehdessä, ja se onnettomuus johtui ilmeisesti pelkästään ylinopeudesta
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  14. #14
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 08 2004,21:27) kirjoitti
    Emmä siitä vauhdista tiedä, mutta kaikille tiedoksi, niin Honda 1000 RR fireblade on sitten virallisesti 250 kiloinen matkapyörä, koska niin kirjotettiin lehdessä, ja se onnettomuus johtui ilmeisesti pelkästään ylinopeudesta *
    Ai on standardikilokyykkypulunkakkimislaudalla-mopottimet sateisessa kesässä turvonneet matkasohviksi

    Olenkin aina ihmetellyt miksi mainoksissa puhutaan vain kuivapainoista
  15. #15
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 08 2004,20:27) kirjoitti
    Emmä siitä vauhdista tiedä, mutta kaikille tiedoksi, niin Honda 1000 RR fireblade on sitten virallisesti 250 kiloinen matkapyörä, koska niin kirjotettiin lehdessä, ja se onnettomuus johtui ilmeisesti pelkästään ylinopeudesta *
    Onhan tuo ollu julkinen fakta, etta kyseessa on ylipainoinen wingin kopio
  16. #16
    No toivottavasti kaveri oppi kokemuksestaan edes jotakin...
    * Arctic Ranger *
  17. #17
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 08 2004,21:27) kirjoitti
    Emmä siitä vauhdista tiedä, mutta kaikille tiedoksi, niin Honda 1000 RR fireblade on sitten virallisesti 250 kiloinen matkapyörä, koska niin kirjotettiin lehdessä, ja se onnettomuus johtui ilmeisesti pelkästään ylinopeudesta *
    Joo, no se 250kg on aika vähän sekin vielä, ellei kuski ole riisitautinen. Eiköpähän siihen 1:1 teho/paino suhteeseen ole vielä siis huisisti matkaa nykysilläkin sohvilla.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #18
    Hyvä säkä kävi...olis nyt edes onnellinen... * *



  19. #19
    Lainaa (Italowestern @ Syys. 06 2004,23:15) kirjoitti
    Mitä tuohon muutakaan voi todeta. Ei paljoa hetkauta yks maailmasta puuttuva Blade ja puhelinpylväs.. Turhia molemmat.
    Eikös ne Hondat ole sellaisia luonteettomia, eleettömiä ja helppoja ajaa sekä hallita...? Näinhän niistä sanotaan kun perustellaan miksei ne ole muiden sporttikyykkyjen kanssa samalla tasolla...

    No pyörästä viis kun ei kuskille käynyt pahasti! Rapatessa roiskuu ja materiaalitappioitakin syntyy .
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  20.  
  21. #20
    Lainaa (GriZzLy @ Syys. 08 2004,21:27) kirjoitti
    Emmä siitä vauhdista tiedä, mutta kaikille tiedoksi, niin Honda 1000 RR fireblade on sitten virallisesti 250 kiloinen matkapyörä, koska niin kirjotettiin lehdessä, ja se onnettomuus johtui ilmeisesti pelkästään ylinopeudesta *
    Ai se olikin matkamotoristi joka taas mainettamme pilasi... . Olisihan se pitänyt arvata . Pääseekö tuollakin teho/painosuhteella ylikiitäviä nopeuksia?
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"