Huomasin tossa ratapäivillä että etupää niijaa naapurin piika (eh eh) ja maavara on mutkissa aika minimissä, no vasen etuiskari sehän se öllyä kusi jarrusatulan päälle.
Onko kuka rempannut millanen homma? kuin paljon joutuu purkaa ? Meinasin ehkä vain purkaa iskarin irti (tai kummatkin varmaan samalla) ja ehkä käyttää "shimmattamana"/rempattavana jossain josta pääsee seuraavaan kysymykseen mitä se shimmaus on ?ja kannattaako...
- XT 660 R
FAQtaa iskarihuollosta, toivottavasti jeesaa
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Omaan VN:ään aika helppohomma. Iskari käteen, öljyt pihalle. ylhäältä öljyntäyttö "mutteri" irti, pohjasta kuusiokoloruuvi auki. Sitten yläputkella paukutellen vanha stefa veke, uusi tilalle vanhaa stefaa apuna käyttäen. öljyt sisälle ruuvit kiinni ja kovaa ajoa.
ensimmäisen kanssa meni oma aikansa että hokas miten sen vanhan saa pois, mutta toisen kanssa vajaa tunti (rauhallisesti työskennellen ja olutta maistellessa)
Bussi kuski
Hupsista... nyt vasta huomasin pyöräsi merkin.... eli ei taida olla lainkaan samanlainen operaatio...
No olipa tiedoksi jos joskus joudut VN:ään vaihtamaan
Bussi kuski
Jeps päädyin kuitenkin siihen että tilasin stefat ynnä muut ringulat valmiiks ja irroitan vaan noi putket ja vien remppaan korjaamoon![]()
- XT 660 R
Itellä vm '96 ja ei ainakaan siinä ollut kovin kova homma. Pamput irti, vanhat öljy pois, purkaat ne jne... Ainut missä voi tulla ongelmia on sen pohja pultin aukaisu. Ite jouduin väsää sellaisen "erikoisavaimen" jolla sai pidettyä kiinni toiselta puolelta siitä damper cartridgestä kun ei muuten auennut. Ja vielä ennenkuin irrotat ne pamput, niin kannattaa löysätä se yläpään "pultti" vielä kun ne pamput on prätkäs kiinni niin ei tartte laittaa niitä pamppuja viilapenkkiin tai vastaavaan kiinni jos se sattuu oleen tiukas.
Red Meat