Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Emo valittaa tuulen repivän pään irti takaritsillä istuessaan. Itse olen 178 cm ja emo 160 cm ja -03:n vuosimallin XX alla ja siinä vakiopleksi. Onko kellään kokemusta tarvikeplekseistä, niiden vaikutus ajajaan ja kyyditettävään? Itselläni ei vakiopleksistä ole suurempaa valitettavaa, mitä nyt syöttää hyttyset suoraan visiiriin!
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Itsellä MRA:n tuplakupla ja vartta 1730 mm, juuri tuolla liottelen visiiristä 150 km lenkin noin 78 ötökkää irti. Emäntä ei ole valitellut (1680 mm) tuulesta mutta muistaakseni täälläkin on ollut juttua että noilla tuplakuplilla tulisi vielä enemmän pyörrettä kuljettajan ja matkustajan väliin kuin vakio plexillä. Itse haluaisin kokeilla vakio plexiä kun ei ole siitä kokemusta mutta kun ei viitsisi ostaa sitä pelkän kokeilun riemusta.
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
    Meillä oli samaa vikaa, mutta se korjaantui vaihtamalla oma kypäräni. Nyt emännällä on huomattavasti rauhallisempaa matkustaa.
    - Rajatonta Voimaa! -
    Mistä mihin tuo kypärän vaihto oli?

Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Itse vaihdoin Powerbronzen tuplakuplan, joka paransi ajettavuutta melkoisesti. Pyörteet vähenivät myös matkustajan paikalla. Suosittelen. Maksoi 99€.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Artisti, vastaa sä
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Niin joo...pituutta itsellä 190cm. Ton pleksin voin sopivaan hintaan myydäkin, kun kerran pyöräkin on myynnissä
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Onko kellään syksyn jälkeen tähän kommentteja? Onko Kapan pleksistä kokemuksia. Vaikutus kuljettajaan ja kyydissä olijaan?
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Lainaa (teme77 @ Syys. 07 2004,12:24) kirjoitti
    Niin joo...pituutta itsellä 190cm. Ton pleksin voin sopivaan hintaan myydäkin, kun kerran pyöräkin on myynnissä
    Mihinkäs hintaan luopuisit pleksistä? Pituutta 193 ja tuntuu että vois olla tuota vakiopleksiä hieman paranneltu versio, jos vaikka moottoritiellä ois kivempi ajella...

Vaikka ei tuo lumisade taas asiaan auta ainakaan. No, kai niitä ajopäiviä vielä tulee, polttelee vaan kovasti päästä tielle

Pistä vaikka mailia, tai jotain...

Honda 1100XX Blackbird -98
    Triumph Daytona 1200 -96
    Itse 178cm ja kyllä se pleksi oli hyvä hankinta, varsinkin kun otti vielä sellaisen punaisen joka sopi pyörään loistavasti.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Lainaa (Nightwolf78 @ Huhti. 20 2005,21:28) kirjoitti
    Itse 178cm ja kyllä se pleksi oli hyvä hankinta, varsinkin kun otti vielä sellaisen punaisen joka sopi pyörään loistavasti.
    ...siis mikä tuo mainostamasi pleksi on ja millä tavalla se on vaikuttanut ajajaan ja kyydissä olijaan?

Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    MRA pleksi.
    Hyötynä oli lähinnä se että tuulen humin väheni kypärässä.
    Kyydissä oleva harvoin pyörteitä valitti alkuperäisenkään kanssa joten en osaa sanoa miten se takaosastolle vaikutti *

XX MRA Plexi

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Tuosta kuvasta en minä saanut selvää et onko toi pleksi se Touring vai "Tuplakupla"/racing,itselläni uudessa 05-mallissa MRA:n tuplakupla,ja oli kyllä helvetin onnistunut ostos. Kokeilin sen verran tuossa "Tamppereen Autobaanalla" ennen Klaukkalan ramppia, että sain testattua Saksan malliin toimivuuden ja nyt on hyvä mieli lähteä kesällä tuuppaamaan alas Eurooppaan isoa kovaa. Toimii tosi hyvin ja aina paremmin kun vaan lisää vauhtia meikäläisistä nopeusrajoituksista reippaampaan marssivauhtiin. Itselläni pituutta 183 cm.
    Olen ajellut MRA:n tuplalla nyt kuukauden päivät. Lyhyesti sanottuna toimii kuskilla paremmin kuin orggis: vähemmän pyörteitä hartioihin ja päähän sekä hiljaisempi. Sopivissa ajo-olosuhteissa jopa selvästi hiljaisempi. Vaikutusta tarakalle ei vielä tiedossa, kun ei ole rouva vielä kyytiin ehtinyt. Eli suosittelen MRA:n tuplaa...
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    ...taitaa olla loppukaneetin paikka tähän aloittamaani viestiketjuun.

Tein eilen lenkin rouvan kanssa; osa moottoritie- ja osa maantienopeuksilla, jonka jälkeen jutustelua Iittalan Shellillä kahvin kera.

Rouvan mielipide oli yksiselitteinen: MRA tuplalla päähän kohdistuu selvästi vähemmän tempoilevaa pyörteilyä...tyytyväisyys loisti kasvoilta ja mielekkyys takaritsillä istumiseen kasvoi merkittävästi...no, voipa tuo joskus olla huonokin homma...mutta anyway...omani ja rouvan tyytyväisyys uuteen pleksiin on merkittävä...joten voinen suositella...
    Solid as Rock

at least...

Hard as Stone
    Kukas tota MRA:ta myy?
    bon voyage...
  17.