Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Siis onko kenellä ja millaisia kokemuksia Louis:lla myynnissä olevista Outdoor merkkisistä ajokamoista? OUTDOOR JACKE 0399 kun näyttäis saavan 34,95 € ja housut 29,95 € eli ei mitkään kovin kalliit.
    Palkka juoksee....minä en
    Ehkä tämä auttaa tekemään valintapäätöksen noiden halpis kamojen kanssa...

Itse en kyllä noihin halpiksiin sortuisi...
    Itse olen ajellut kolme kesää tolla takilla. Pitää täysin vettä ja tuulta, kaulus on hyvä ja muutenkin on toimiva. Mutta materiaali on nailonia, joka ilmeisestikin sulaa pienessäkin vauhdissa kaatuessa. Suojatkaan ei ole erityisen hyvät, joten aina sään salliessa käytän nahkarotsia. Mun mielestä ei kannata säästää varusteita ostaessa.

Lousillla on tarjouksessa nyt
    Uvex merkkisiä takkeja, joista ei mulla kyllä ole kokemusta.
    Suzuki PV 50 -86 -> Yamaha RD 125 LC -83 -> Cagiva Freccia C10 R -88 -> Suzuki RF 600 R -93 -> Suzuki RF 900 R -96 -> Triumph Daytona 600 -03 -> ??
    Eka kamoina mistään mitään tietämättönä tuollaiset ostin viime kesäksi. Takki pitää kyllä vettä hyvin ja on ihan mukavantuntunenkin mutta suojaa kaatuessa ei ole nimeksikään.

Ainakin viimevuotisessa mallissa suojat oli jotkut pehmeät vaahtomuovin palat jotka ei todellakaan luottamusta herättäneet. Nythän näyttäs olevan jotkut ihan CE-suojat. Materiaali tosiaan jotain nylonia tms. joka palaa heti puhki ottaessaan kosketusta tien pintaan. Sekin on kokeiltu, ei tosin omasta toimesta.

Nykyään ajelen Dainesen nahkoissa enkä enää säästä ajokamoista. Ehkä jätän ennemmin vaikka sliparin ostamatta. Tai sitten en;)
    Nothing happens unless first a dream.
    -Carl Sandburg
  5.  
    Erehdyin ostaan takin keväällä, eka halkes hiha ranteesta kainaloon, sitten lakkasi vetoketju toimimasta kunnolla. Suojat on, mutta kaatuessa ne ei suojaa vaan kierähtää heti sivuun. 100km/h vauhdissa takki nousee korviin pikkuhiljaa vaikka olis kuinka kireellä sekä alkaa kiertymään päällä vasemmalle, joten koko ajan saa olla riuhtomassa takaisin pakoilleen. Joten en voi suositella, kannattaa satsata vähän parempiin niin pystyy ajamaankin kunnolla.
    Väkivalta lopettaa vittuilun.