Moro!
Ensinnäkin kummoinen vekotin on yleisesti.Jotain olen kuullut vaihdelaatikon kestämisestä (2 vaihde).Mites on koneen kestävyys.Milloin vaihtu toi keula 1 lamppuseksi, olen tässä ehkä ostamassa vm91 ja siina on tupla lamput.Onko tehty päällekkäin,sitten olen huomannut että niitä 2 lamppusia on erilaisia.Toisessa ne on syvemmällä ja on ihan pyöreä ja toisissa ne ovat vähän soikeat.
Kyllä se siitä
2 lamppusten erilaisuus käsittääkseni johtuu siittä että 600 kuutioinen on pyöreillä ja 1000 kuutioisissa sellaiset soikhiat.(capital @ Maalis. 08 2004,12:33) kirjoitti
600 kuutoinen on vm.91--> yksilamppuinen kunnes taas muistaaksen 93--> eteenpäin pari lamppunen
Exupista ei sanottavaa kun 600 kuutioisessani ei sellaista ole.
Aito yx lamppuinen tuli -91, noita vanhempia -89-90 kai myytiin sit päällekkäin... Mallien väritykset ja erot: http://ymedc.introweb.nl/en/archive/..._modlist.shtml
Keskustelua laitteesta löytyy mm. http://moottoripyora.org/cgi-bin....t=12166
ja http://moottoripyora.org/cgi-bin....;t=1036
Jos valita sais, kannatan tuota uudempaa yx lamppuista. Siinä on mm. öljynkierron ja jäähdytykseen tehty muutoksia, USD keula, Nami...
Kaikki muu paitsi MPyöräily on melkoisen turhaa
haulla täällä on aika monta topiccia ko. laitteesta. koita etsiä 94-95 malli jos vain mahdollista. siinä on vahvistettu laatikkoa hieman. lamppu on ainut oikeasti näkyvä muutos välillä 89-95. älä osta vanhempaa 87-88 pre-exuppia. se on kokonaan toinen laite.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Joopa, ihana mopo. Ostin viime vuonna sian säkissä, eli epäilyttävän halvan -94 1000cm FZR EXUP:n saksasta. On kai kuristettu 98 hv. Mittaria on varmaan rukkailtu ja kaasereihin oli kertyny jotain hyytymää, (pitkä seisonta?) mutta pelkällä bensan sekaan pantavalla putsaus mömmöllä rupes jammu käymään kaikilla sylintereillä, sillon vanhus rykäs niin että pintakaasulla nippa nappa sissäänajettu 01:nen sv 650, jossa oli vielä 20 kg kevyempi kuski, jäi kun ns. tikku ns. pa***n
Tänä vuonna lähteneepi kuristukset pois... ehkä. Kakkonen pitää vähän ihme ulinaa... Ja kytkin kaipaa ilmeisesti ilmausta.
Hyvä ajaa.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Kiitoksia paljon vastauksista.Täytyy katsella varmaan uudenpaa mallia.
Kyllä se siitä
-91 ylöspäin on erinlaiset katteet,upside jousitus.....Nopee "matkapyörä",niin se aika muuttaa.Kakkonen ulisee vähän 2000-3000rmp alueella mun FZR:ssä ja exup(Cterror1 @ Maalis. 09 2004,17:50) kirjoitti
i naputtaa tyhjäkäynillä ehkä vaijerit löysällä tai sitten sen pitää naputtaa.
ne exupin vaijerit ovat kuulemma sian hintaisia...
onneksi ei ole moisia ongelmia täysputkella. joka tosin tappaa exupista sen exupin erinomaisuuden eli keskiväännön mutta noh... kukin tavallaan
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Varmaan maksaakin.Tosin vaijereissa on säätö mahdollisuus joten niillä säätelee jonkun verran.En ole aikaisemmin säädelly exup vaijereita olen antanut naputaa ,ainakin läppä liikkui herkästi.Nyt on kone paikoillaan, laitetaan myös exup säädöt kohalle.(Cterror1 @ Maalis. 10 2004,17:13) kirjoitti
muista tuplatarkistaa vaijereiden vetosuunta. ne saa paikalleen myös väärinpäin ja lopputuloksen arvaat. huomaahan sen mutta turhaa vaivaa se tuottaa![]()
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Tässä vielä selvennystä.
Ei ole varmaankaan tehty päällekäin, mutta -91 sai molempia. Yksilamppuinen on kuitenkin se, mistä varsinaisesti puhutaan 91-mallilla. Siinä on tosiaan (aika perustasoinen) USD-keula ja vain vähän muita muutoksia.(capital @ Maalis. 08 2004,12:33) kirjoitti
87-88 FZR 1000 (usein ns. Genesis) oli tuollaiset täysin pyöreät ja pystysuorat lamput. Se on muutenkin täysin eri pyörä kuin -89 eteenpäin FZR 1000 (Exup) ja siitä eteenpäin Thunderace.(capital @ Maalis. 08 2004,12:33) kirjoitti
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
juu vaijerit piukalle (ei viulunkieli)sit kuparitahnaa exuppiin tiivistää mukavasti välykset(fzr1000 @ Maalis. 10 2004,07:47) kirjoitti
Kuka tietää, miten tämä tapahtuu? En ole saanut mistään tietoa...(whosia kirjoitti
![]()
eipä sitä suoraa tietoa ole kellään. niitä on pyöräkohtaisia ns. jälkiasennettuja kuristuksia jotka on pääsääntöisesti helppo poistaa ja sitten on niitä alunperin kuristettuja mopoja jotka ovat joskus _todella_ hankalia.... en nyt koita vittuilla enkä muutakaan mutta älkää ostako niitä kuristettuja siinä toivossa että ne pystyy edullisesti purkamaan.(-M- @ Marras. 25 2004,17:54) kirjoitti
tavanomaisimpia kuristuksia 4-t isoissa ovat
- luistien päälle rakennetut topparit jottei nouse ylös*halpa*
- pidemmät luistit *maksaa jotain*
- kuristukset imukurkuissa *ei maksa paljoa*
- toinen CDI-boxi *maksaa jotain*
- eri nokka-akselit *maksaa _paljon_*
- usein monta yhdessä: esim. kuristukset imukurkuissa, toiset suuttimet, neulat ja kaasarinsäädöt.
pakoputkissa pääsääntöisesti ei ole kuristuksia mutta onhan sekin mahdollista.
Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
PowerBike Finland
Jep! Tuo auttoi jo lisää. Jos jollain on kokemuksia kuristuksen poistamisesta tai edes tuntee jnkun tällaisen, niin auttakee ihmeessä![]()