Tulokset 1:stä 25:een 25:sta
    Olen koittanu etsiä netistä jotain tietoa että minkälainen R6:sta tulee v.2005, muuten ole löytäny!!! Onko kukaan muu havainnut jotain juttua tai fotoo jne... pistäkäähän tänne jos on
    Fun is not a straight line
    Toivottavasti Yamaha tajuaa päivitellä sitäkin tällä kertaa kunnolla. Esim. Up side down, radiaalit ainakin. Muutoin ei oo tsäänssejä haastaa hondaa ja kwaakkua enää...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Ainakin Bikessa arveltiin putkiston tulevan penkin alle samalla tavalla, ku Rykkösessä on jo nyt
    Bikes oli jotain juttua ja tais olla kuvakin millanen vois olla. Putket tulis rykkösen tyyliin penkin alta ja muistaakseni siin oli jotain juttua myös niistä jarruist joten kattele sieltä. (En muista juttua tarkennin * )
    Tänä viikonloppuna on yamahan jälleenmyyjien miitti epsanjassa joten ens viikolla riivaamaan kauppoja....! ja jos jotain kunnon infoa tulee niin pistäkee het linkkiä. Luulenpa vaan että joutuu odottaan tuonne intermot:in alkuun ennnekuin jaappanin ihmeet uuden kuutosen julkistaa....
    Jep, eiköhän ens tiistaina (14.9.) ala jotain tietoa valumaan uusista pyöristä. Ainaki jenkeissä julkaistaan uudet supersportit silloin.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

- Mario Andretti
    Sen verran on tietoa, että putkisto ei tule penkin alta kuten esim. Bike-lehdessä "tiedettiin".
    Muutoksia tulee ainakin keulaan ja jarruihin. Pari lisähevosta luvataan, tästä tosin ei ole mitään faktaa ainakaan minulla.
    "teksti oli kauppiaan puolueeton mielipide.."
    Eipä näytä hirveesti olevan muutoksia ainakaan ulkoisesti. Miksi toisaalta kaunista muuttaa...
    Tuolla kanssa jotain kuvia.

R6 Forum

Musta näyttää pirun hyvältä *
    "Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
    Jep, musta on hieno...Ja putkikin siellä mihin se kuuluu!!!
    Honda CBR 600 F ... -94... -> Honda VTR 1000 F ... -01...
    Lainaa (reds @ Syys. 13 2004,20:30) kirjoitti
    tuolla on kiva muokata pyörää.
    Hyvä hyvä...Up side down ja radiaalit, pysyy kehityksessä mukana. Ehdottomasti hienoin kusiainen!!! (hiukka puolueellinen näkemys)
    Lainaa (Yamaha1 @ Syys. 14 2004,22:12) kirjoitti
    Jep, musta on hieno...Ja putkikin siellä mihin se kuuluu!!! *
    Olisi ne voineet mun puolesta laittaa putken penkin alta. Mutta ei putki sivulla ruma ole, ei ollenkaan Taitaa olla musta R6 ehdokas numero 1, kun on moottoripyörän hankinnan aika ensi keväällä. R1:stä ei välttämättä viitti hankkia ekaksi pyöräksi. Ja ei mulla riittäis siihen rahatkaan
    "Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
    Aaaaivan upea toi musta väri.... siihen kiinni Yoshimura (hiilikuitusena) niin avot... Ajattelin jos myis pyörän pois ja loppettais koko touhun, mutta nyt tuli kauhee polte vaan vaihtaa tohon mustaan!!! (toivottovasti tuodaan suomeenkin)?!
    Fun is not a straight line
    Lainaa (Sebu @ Syys. 15 2004,16:59) kirjoitti
    Ajattelin jos myis pyörän pois ja loppettais koko touhun
    Syksyn ajatuksia joskus itse kullakin mutta kyllä se ohi menee... .

Mutta itse asiaan. Aika kevyt face lift näyttää olevan, onneksi oleellisimmat päivitetty kuitenkin.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    ObiVanKenobi
    Musta rokkaa ...ja catti se vaan vielä porskuttaa mukana
    Eikös tosta uudesta R6:sta saa ensi vuonna sen "rossi-edition" mallin?? En tiedä muuta kuin että väritys on hieno. Kuva oli TM:ssä.
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
    Se Rossi malli on aivan uskomattoman komea!! Sellasen kanssa voisin elää!
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
    Tollainen!!=)

WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
    Hui, "hiukan" liian värikäs mun makuun. Vanteet on kyllä hienot tommosella pienellä väriraidalla... Hmm...
    Tyylikäs on, mustaa vois olla enemmän.
    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
  25.  
    Uus -05 R6:nen esillä Yamaha Centerissä Tuupakantiellä Vantaalla.
    Rossi malli tulee ilmeisesti vasta Maaliskuussa :-( Toivottavasti kuitenkin mallipeli messuille.
    LIFE'S TOO SHORT NOT TO BE

* *-jokaisen motoristin sisällä asuu se pieni bomberi-
    -joka muuta väittä valehtelee tai ei käytä moottoripyörää-

www.gamblerracing.eu
    www.bombermagazine.com
    www.riding.fi