Kertokaapa tietämättömälle, miten tuplaäksään (vuosimalli 2003) saa lisätehoa. Kuinka paljon sitä tehoa saapi lisää ja mitähän ko. operaatio kustantaa. Ja sitten kokemuksia, että kannattaako?
Solid as Rock
at least...
Hard as Stone
Tiedä onko mitään isompaa eroa '03 ja '02 XX:ssä, mutta | täältä | saa rohtoja, millä nyt '99-'02 koneesta saisi aluksi 250hp.
läpihengitystä avarammaksi, putki ja polttoaineen syöttö, tässä ikäluokassa powercommander, hinta töineen putkesta riippuen n. 1500? (?) tehoa kenties 10 hp, alavääntö ja kaasuun vastaavuus paranee, todellista tehonlisää tiäteski turbolla kuten yllä on kerrottu.
Do you have premonitions of déjà vu?
Näillä toimenpiteillä tuli mulla kx-centerin lappujen mukaan 142,5 hepoa ja vääntöä 109 Nm takarenkaalta ja seokset kulkee nätisti vaakatasossa. Tiedä sitten paljon hukkuu matkalla mutta sen 13% mukaan tehon lisäystä vakioon n. 15 hepoa kun vertaa siihen mitä bike sai muutama vuosi sitten testissä vakiosta irti. Se perinteinen kuoppa on kuitenkin aina siellä käyrässä. Matka-ajossa muuttui ainakin mukavammaksi varsinkin kaks päällä huomaa väännön eron.(motometu @ Elo. 28 2004,16:27) kirjoitti
Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
Mulla tuli Motokeitaan käppyrän mukaan 146.7 hepoo ja vääntöö 122nm takarenkaalta, 100 nm löytyy jo 3000rpm. Muuttui aika lailla käytös (pyörän ja oma)
Do you have premonitions of déjà vu?