Pyörän olis tarkoitus talvehtia Tampereel vanhempien tallissa. Nyt se rutputtava romukasa pitäs vielä saada johonkin korjaamoon Tampereella. Minkäslaisia kokemuksia (hyvät+huonot) teil tamperelaisilla on huolto/korjausfirmoista siel ja mitä suosittelette??
..pyörähän on 600cebari
-- Artisti --
Elä vie RM Heinolle.. Sen huoltopalveluista oon kuullu vaan huonoa
Esim KX-Center on ollut ihan hyvä paikka. Siis ainakin oli jammulle....
Bikedoctor
Ammattilainen!
...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
Suzuki kävi taannoin Kalevan MP-huollossa, (joka tosin sijaitsee Nekalassa) Jokipohjantie 32
33800 Tampere, p. 03-2147533 ja kuntoon tuli.
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
Vähän on kevyehköt perusteet alkaa minkään firman mainetta mustata.(bubblefaerie @ Elo. 23 2004,14:55) kirjoitti
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Siirretään parempaan paikkaan..
Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
Ja mää sanoisin että elä vie kx-centerille, mutta oon kuullu kyllä siitä hyvää.(iama @ Elo. 26 2004,21:54) kirjoitti
KTM 690SM
Koko pienen motoristiurani olen käyttänyt KX-Centeriä eikä ole huollon osalta ollut valittamista. Ainakin taannoisen cebarin monet viat korjattiin hyvin ja ovat aina jaksaneet ottaa tosissaan mun neuroottisuuden sävyttämät huolenaiheet kilkatuksista...(Piari @ Elo. 23 2004,14:35) kirjoitti
Sinne vaan! :-)
JA taas,
jos viitsii hiukan ajella, kannattaa poiketa:
www.huolto-kaksikko.com
Ei jonoja, edulliset hinnat ja todella kovanluokan osaamista.
SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
En mä mitään mustaa, en vaan suositellut. Muutaman jutun olen sieltä kuullut ja ne ei todellakaan lisää mun luottamusta siihen huoltoon. Varustepuoli taas toimii loistavasti Heinolla!(iama @ Elo. 26 2004,21:54) kirjoitti
Kyä pärrä kulkee kun sen lekurilla käyttää(Booris @ Elo. 23 2004,14:58) kirjoitti
![]()
Hyviä kokemuksia on KX-Centeristä (Sarankulmassa) ja Bikedoctorista (Epilänkatu 8).
Tätä paikkaa suosittelen minäkin.(Sandels @ Elo. 27 2004,09:08) kirjoitti
Palvelun tasoon nähden tuo matka ei ole edes pitkä. *![]()
I am free of all prejudices. I hate everyone equally.
Vie KX-Centeriin.
Muistaaks joku missä sellainen keskustelu oli tässä taannoin jossa joku kyseli Treen seudulta katteiden korjaus/maalausfirmoja ja kokemuksia niistäEn nyt peijoona löydä millään..
-- Artisti --
Tarkotat varmaan tätä(Piari @ Syys. 15 2004,13:12) kirjoitti
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
Vaikuttaa siltä että rimpsautan joko KX-centeriin tai Bikedoctorille, kiitän vinkeistä![]()
-- Artisti --
palvelun taso ok.mut edullisuudesta en ois niinkään varma,esim. venansäätö hintaa kyselin,arvio 350ekeä.en tosin tiedä muiden paikkojen hintaa,mut eikai toi halvimmasta päästä oo?(Hybbe @ Syys. 09 2004,22:43) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
kalevan mp-huolto tuntuis olevan ainakin edullinen.
Ja ellen väärin muista niin myös haukuttukin... Olikohan juuri jossain TM:n testissä jopa.(vuohi @ Huhti. 10 2005,11:36) kirjoitti
Pain is just weakness leaving the body
Tämä nyt on kylläkin hieman vanhaa juttua...
Minä taas olen kuullut pelkkää hyvää, ainakin Ducatien huolloista!(bubblefaerie @ Elo. 23 2004,14:55) kirjoitti
Tuosta "kovanluokan osaamisesta" oli juuri juttua täällä(Sandels @ Elo. 27 2004,09:08) kirjoitti
BikeDoctoria suosittelisin minäkin, palvelu on ollut loistavaaEikä KX-Centeristäkään mitään valitettavaa, homma toiminut ainakin omalla kohdalla.
Ja pikaisella haulla lisää löytää vaikka täältä: Kliks(assu @ Kesä. 23 2005,10:53) kirjoitti
Täälläkin mainittu
Ja tässä vielä lisää...
Tosin ei noissa nyt hirveän negatiivista kuvaa saa..![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Virheitä sattuu tekevälle, tietysti vähemmän sattuu mitä vähemmän tekee. Ite oon käyttäny Cebarin huollossa Viialan Kataforissa ja hyvin on homma käyny. Jonoja tuskin ollenkaan ja henkilökuntakin huomaa kiireidensä keskellä palvella ja kuunnella asiakkaansa turhia juttuja ja jopa vastailla idioottimaisiin kysymyksiin.![]()
Tiet on ajamista varten
Itse en enää suosittele RM-Heinoa.Viime viikolla öljynvaihto+suodatin+PA-suodatin vaihdettiin siellä.Asialle päästettiin jokusuvivirsi kokeileen miten homma käy...Öljyt sentään pysy koneessa mutta oli sitten onnistunu tumpuloimaan PA-sudattimen kanssa niin,et letkussa viilto joka aiheutti sen,että kun menin landelle samoin tein.100km päästä haisi bensa(luulin et tulee edellä menevästä autosta) ja perille päästyäni vasen lahje ihan märkänä bensasta joka ruiskusi letkusta.Silleen..Onneks ei roiskunu putken päälle
Itehän ne huollot mieluummin tekee pian..Luulisi että on jotain vastuuta mut ei suvivirsillä
Onhan sillä toki ammattilaisiakin,mut kai ne tekee jotain ns.tärkeämpää
Kiirekkin painaa..mutta ei ole tekosyitä,on vain valheita
![]()
Suk dik!
Juu,ottivat edellisen luettuaan yhteyttä ja pahoittelivat tapahtunutta,olisi pitänyt huoltomiehen kertoa että letkussa viilto mut jäi kertomati.Lupasivat hyvittää tapahtuneen tulevaisuudessa.Tämä oli positiivista toimintaaNoh,virheitähän sattuu,empä minäkään ottanut RM-Heinon huoltoon tapahtuneen jälkeen yhteyttä,olisi pitänyt.
Vastuuta on nyt sittenkin ainakin RM-Heinolla joten se on huoltolistallani tulevaisuudessa tämänkin jälkeen.
Suk dik!
KX-Centeristä on ainakin vaan hyvää sanottavaa. Motokeitaasta ei taas aina niin hyvää ole kuulunut. Näin olen kuullut, omakohtaisia kokemuksia ei ole.