nyt olis teille tarjolla, arvon monsteristit, takasatulan päälle tuleva muovinen läkkärä kiinnikkeineen hintaan 150€ väri on darkkiin käypä musta! jäi tarpeettomaks ittelle niin joutaa pois!
privaviestillä tarjouksia, asiallisia tietengi!![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Mitä tässä voi muuta sanoa, kuin ONNEA, tulithan sä järkiis![]()
...........no niin,no...................![]()
Ducateilla pitää ajella yksin...matkapyörä on nimeltään Bemari...
"Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
noh, ostakee toi läkkärä!![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Pikkusen kiinnostaisi tämä härpäke, mutta yhtään en tiedä onko se halpa vai kallis! Mikä niiden hinta esim. Hailacilla on?
mä en oo enään varma, mut ite kun toissatalvena kyselin moista läkkärää, niin hailac sano et 245€ + kiinnikkeet kympin! ja pari viikkoo toimitusaika!(Donna @ Elo. 27 2004,15:15) kirjoitti
Tyyli ennen tarkoitusta.
vieläki joutilaana! ostakee ostakee!
Tyyli ennen tarkoitusta.
*keräilee euroja kasaan ihan vimmatusti*
Olisiko sinulla mörkö kuvaa ex-mopostasi, niin voisin vähän zoomailla kokonaisuutta?
Tarvisiko vielä jotain lisäosia hommailla? Onko asennus millainen projekti??
Kyseleepi epätietoinen
ei tartte mitään muutaku ruuvata kiinni se härpäke siihen sun pyörän satulaan! mun käsittääkseni siinä on paikat valmiina niinku mullaki oli!(Donna @ Syys. 06 2004,20:00) kirjoitti
tässä huono kuva
Tyyli ennen tarkoitusta.
autetaanpa hieman, mulla ex-mopon kuvatuksia joista voinee jotain käydä ilmi.(Donna @ Syys. 06 2004,20:00) kirjoitti
Kuva1
Kuva2
Kuva3
Kiinnitys helppo; pari semmosta L-muotoista kiinnikettä ja sitten pari ruuvia joilla ko härpäke kiinnittyy penkin alle kiinni (siellä penkissä pitäisi olla kaksi tyhjää reikää joissa kierteet sisällä...). *
EDIT: mörkö, oltiin vastaamassa sitten näköjään melkein samaan aikaan..No, käypä asia ilmi nyt varmasti...
kaikki tulee sen "katteen" mukana, kiinnikkeet, ruuvit ja alkuperänen Ducati -pahviloota jossa sen itse sain!*ei koskaan heitä mitään pois*
kiitti pjt paremmista kuvista!![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Kiitos pojat kuvista. Nyt olisin kyllä ihan valmis tekemään kaupatEi muuta kuin aletaas järjestelemään!
pjt: noista peileistä: Ovatko Ducati ricambi originale? Ovat hyvän näköiset! Mites on, näkeekö niistä mitään?
ugh, ei oo klaukkalan eikä bolognan tuotteita nuo peilit, Louisilta; "Spiegel Formula 2001" (osanrot 10028210 ja 10028211), näyttäis olevan 9,95/kpl(Donna @ Syys. 07 2004,09:34) kirjoitti
Eli ei tarvitse uutta rahakasaa kerätä noiden takia
Onnistuiskohan linkki onlinekuvastoon (PDF):
Louisin esitteen sivu
Hyvät ja halvat; näkee oman kyynärpään vähintään yhtä hyvin kuin alkuperäisistäkin
Itse asiassa sivullepäin nuo täisivat näyttää jopa enemmän kuin orkkikset... ja on paaaljon paremman näköiset!
läkkärä myyty!
Tyyli ennen tarkoitusta.