Meinasin juuri laittaa jutun toiseen paikkaan, mutta tännehän tuo jatkoksi sopiiPeli siis ei kutenkaan tupla äx, vaan Varadero 1000. 11000 mitskussa ja rupes voblaan oikein v.tusti n. 50-70 vauhdissa, kun otti handut irti niin tuli mieleen, et lähteex tästä keksinnöstä etufillari irti
-No kumit vaihdettiin Metzelerin (enska) touringeihin ja ne on tullut todettua alkuperäisiä misukoita paljon paremmiksi.
Voblaus vaan ei laantunut, etupää purettiin, kiristettiin sitä
kaikki minkä pystyi, öljyä lisättiin. Parani huomattavasti, muttei kokonaan.
Brandtilla tunnetaan ongelma, kaveri soitti sinne, (en ole ainoa) lääkettä vain ei tuntunut löytyvän
Huollon suorittanut hebbe suositteli tilaamaan Hollannista jämäkämpää etupäätä ja olis varmaan pitänyt, mutta päässä viiraa edelleen se vaihto FJR:ään
Todettua tuli myös pari muuta seikkaa. Etupään purkua ennen kaveri kokeili mopoa ilman peräboxia ja se oli paljon parempi ajaa, ilman plexiä ja siitä tuli vielä parempi.
Aerodynamiikka tai sen puuttuminen todellakin vaikuttaa (tottakai) mopoon kuin mopoon ja sen ajokäytökseen.
Kuitenkin Varadero kolmella laukulla ja mamma kyydissä = (kamaa tosi paljon)+ tankkilaukku menee maantieajossa 80-150 mielestäni vakaasti, hyvillä renkailla vielä vakaammin, mutta yksin takaboxin kanssa mootoritienopeuksilla keventää jotenkin etupäätään ikävästi![]()
FJR 1300 ABS PC III
orggis renkailla 10tkm menty ja ei mitään ongelmia missään nopeuksissa vatkauksen suhteen...muuten en kommentoi...
KÄRPÄT KIITTÄÄ....
Dunlopin D205:t alla eikä mitään ongelmia. Eikä ollut ongelmia BT57:llakaan. Pyörä -01.
Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
Mulla voblaaminen loppu kun 20 tkm ajettu ensiasennus BT 57 vaihtui edessä BT020:aan.