No nyt on etupää kunnossa!Mutta seuraavaksi takapään korotus olis paikallaan. Eli kysymys kuuluu onko kukaan tehnyt lyhyempiä (koiranluita)takaiskarin keinun ja haarukan välisiä tankoja? Jos on minkä mittaiset ja kuinka paljon vaikutti? Sekä millainen ajaa?? Mopo on tosi "lintta" alunperin
Eipä tällä erää muuta
![]()
Ite väsäsin FZS.n lyhyemmät luut. Tai tarkemmin sanottuna hain romupisteestä rosterit (1e) ja vein pajalle plasmaleikkuuseen ja toiselle pajalle reikien poraukseen ku ei itellä ole vehkeitä/tiloja. 5mm rosterilatasta tosiaan ja 1.5cm alkuperäisiä lyhemmät...Oli ihan mutuna tuo mitta mut JUST hyvät tuli ainaki mun Fazeriin. Pienoiseen ylämäkeen menee vielä keskiseisontatuellekkin niin et ketjurasvaus onnistuu jne. About 3-4cm nousi perä mulla...Ajotuntuma on hyvä, hiukan "löysäsin" takajousen säätöjä modin jälkeen ja BUENO!!! Tosin keuli ei enää niin herkästi ku ennen... *
Niin, kokonaiskustannus oli siis 11e noille luille...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Aha! Täytyypi alkaa väsään... Kiitoxia tiedosta
*Eihän niissä kiinnitys kohdissa ole mitään holkkeja/laakerointia? Eihän??
![]()
noita luita myy euro motorcenter suoraan hyllystä fazeriin olis maksanut 60e,ne on lucaksen tekemät.Tuo hinta tuntuu kyllä kovalta koska nuohan tosiaan on vain selvät raudan palat.
"oikeassa momentissa"
Ei mitään laakerointeja...Pultti vaan läpi. Iisiä ja helppoa ku mikäki.(GIXXERBOYS @ Elo. 20 2004,15:41) kirjoitti
![]()
kannattaapi nostaa pyörä roikkumaan ja irrottaa vanhat "luut" ja laskea takahaarukka roikkumaan vapaasti.Sen jalkeen vähän
mittaila uutta reikäväliä tuleviin Luihin.Takaiskarin reikä on aika
ahdas, jos lyhennät reikäväliä liikaa, alkaa iskari ottamaan kiinni takahaarukkaan.1.5cm lyhennys on liikaa fzr1000:seen vm-89:ssä ainakin.![]()
Jep...Jos on keskiseisontatuki ni sillä takanakki nousee ilmaan ja on helppo homma mittoa. Mulla sattu tuuria et tuli just oikeen mittaset, ei ota kiinni mihinkään jne. *(carrillo @ Elo. 25 2004,10:05) kirjoitti