Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tutustuin Wundelichin sivuille ja siellä oli vakionopeuden säädin?

    Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
    Miten toimii?

    Kysehän on varmaankin vain tuotteesta, joka pitää kaasuun määritetyssä paikassa, mutta oisin kiinnostunut kuinka helppo se on kiristää jne.

    http://www.wunderlich.de/shop.ph....b1aa22d

    PS. Harmi kun K1100LT:ssa ei ole vastaavaa vakionpeuden säädin mahdollisuutta kuin K75 ja K100 pyörissä.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  2. #2
    Mulla on moinen. Kuten itse jo kysymyksessäsi aavistelit, on ongelma tuossa kiristämisesssä. Toimii maantiellä, moottoritíellä. Ei helppo, ei vaivaton. Parempi kuin ei mitään...
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Otsakkeesta luulin kyseen olevan ihan oikeasta... Mulla oli 1100 LT:ssä VDO:n sähköinen ja laite on tallissa edelleen kun olen sitä tähän nykyiseen ajatellut mutta on jäänyt kun on pari juttua jäänyt ratkaisematta.
    Saattaisin olla jopa valmis luopumaan tuosta VDO:sta jos se jotakuta kiinnostaa. Tai vastaavaan projektiin saa vinkkejä tarvittaessa.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  4. #4
    Minulla on K100LT:ssä "cruise control" -ruuvi. Hinta oli 10 €:n paikkeilla Boxer-osilta. En tiedä käykö se enää 1100 - ehkäpä ei?
    Tuon ruuvin käyttö on kuitenkin mielestäni helppoa. Säätö onnistuu ajon aikana. Ajon aikana voi rauhassa lämmitellä myös kaasukättä (ei ole kahvalämppäreitä) moottorin kyljessä.
  5.  
  6. #5
    Joo, mulla oli aiemmin K75RT ja siinä oli sama "cruise control" -ruuvi. Valitettavasti K1100LT:een ei voi asentaa kyseistä ruuvia.
    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800