Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    onko tuo nesteen vaihto ihan yksin kertainen tehdä.Eli vanhat nesteet pois huuhtelu vesijohtovedellä tyhjennys proppu kiini uudet nesteet tilalle.Kannattaako käyttää tislattua vettä .
    "oikeassa momentissa"
  2. #2
    Hmm...Mitä muuten käytätte jäähd.nesteenä? Siis onko noita litkuja monenki laisia jne?



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #3
    Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 19 2004,17:21) kirjoitti
    Hmm...Mitä muuten käytätte jäähd.nesteenä? Siis onko noita litkuja monenki laisia jne?
    Suuruusluokkana puolet jäähdytysnestettä (merkillä ei väliä ) ja puolet tislattua vettä. Viisaampi oikaiskoon jos tässä on fatal error

    Jos sinne joskus täytyy tilkka lisätä niin ihan sama mitä vettä sekaan heittää...
    - vesku -

    "viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
  4. #4
    Ei kai se sentään tislattua tarvii?Eikös sillon pitäs autossakin tislattua vettä käyttää? Autossa oon vetäny aina letkut irti ja 50/50 suhde raanavettä / jäähdytysnestettä eikä oo valittanu
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  5. #5
    Jos ei aja mopetilla talvella ja säilytä pakkasessa, ni ei sinne tarvii laittaa jäykkää seosta. Voi periaatteessa ajaa puhtaalla vedelläkin.
    Purkkien kupeessa on yleensä sekotussuhteet.
    Se klygoli estää veden seassa korroosion syntymistä jäähdytysjärjestelmässä ja veden jäätymistä. Mitä jäykempi seos, sitä huonompi jäähdytysteho.
  6.  
  7. #6
    Periaatteessa kyllä mutta käytännössä ei juuri ton korroosion takia. Kannattaa pitää vaikka 40/60 seosta tai 30/70, 50/50 seokselle luvataan muistaakseni -36 pakkaskestävyys joten varmaan vähenpi riittäs *
    - XT 660 R