Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Olen ostamassa ensimmäistä pyörää itselleni. Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseisestä pyörästä. Kilometrejä pyörään on kertynyt 61000 km ja vuosimalli 2001. Edellisiä omistajia on ollut kaksi kappaletta. Mihin kannattaisi kiinnittää huomioita kyseisessä pyörässä?

Kiitos kaikille mielipiteistä ja kokemuksista.

Omani on vuosimallia -92 ja mittariin pyörähtää pikapuolin 80 tkm, joista olen itse ajanut n. 30 tkm. Normaalit huollot olen tehnyt itse, korjaamolle/merkkihuoltoon ei ole ollut asiaa. Myös ensimmäinen omistaja on huoltokirjan mukaan ajanut huolettomasti eli sangen kestävä peruspeli. Kulutusosia on jouduttu tietenkin hankkimaan, mutta sehän on normaalia käyttökulunkia *
    Mistään perusviasta en ole kuullut eikä mikään osa pyörästä ole tarvinnut erityishuolenpitoa. Ajetut kilometrit kuluttavat varmaan eniten pyörien laakereita ja jousitusosia. Moottori tuntuu lujatekoiselta eikä ko. malli ole ollut yleensä räppäilijöiden ajopelinä. Nykypäivän pappatunturi ilman sitä kuuluisaa "munaa" ,josta täälläkin foorumilla porukka kohkaa... * . Itse olen Sevenfiftyyn tyytyväinen vaikka ainahan se ruoho on vihreämpää aidan takana *
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Pirun hyvä pyörä kannattaa ostaa jos ei tarvii mitään älyttömiä tehoja moottori vääntää alhaalta ja on mukava peli ajaa..
    Täytyy olla vähintään 4 eri pyörää kesän aikana.....
    Nyt voin kertoa enemmän käytännön kokemuksista: se lievä woplaus ( jonka pistin jo renkaan syyksi ) taitaakin johtua etupyörän laakereista ( välystä löytyy )... Laakerit saattavat olla ihan vakiotavaraa, että mp-liikkeen sijaan aukeaa laakeritukun ovi *
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
    Ajelin 2 kesää sellaisela vm98 ja toimi ilman mitään ongelmai, konehan on tuttu hondalta jo vuodesta ties mitä.
    Sillä pärjää ihan ok myös 2päällä ajossa
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Juu täältä lisää hyvää sanottavaa Seiskapuokista. Itsellä nyt toista ajokautta alla vihreä -98, Saksasta tuotu keväällä -03, mittarissa nyt 28tkm joista omia ajoja tuo 8tkm. Jaksaa kummasti kahta raskastakin ihmistä kuljettaa tehojen puolesta, mutta sitten taakse kaipaisi jo jämäkämpää jousta, tosin nyt puhutaan 200+kg lastista.

On ~235kg märkäpainoiseksi yllättävän ketterä käsitellä ja toisaalta sitten tuon massan turvin mukavan rauhallinen maantieajossa. Ainoa mitä oon jääny kaipaamaan ois huoltomanuaali ymmärrettävällä kielellä kirjoitettuna, jonkun germaanimanuaalin taisin joskus netistä bongata muttei oikein tuo saksa luista niin...
    ---------------------------------------
    -Pärrä meni mutta ajokamat jäi...-
    -...ja kohta ei ole niitäkään :-) -
    ---------------------------------------
  7.  
    Mullakin toi kyseinen oli eka pyörä taas monen vuoden jälkeen
    Ajelin sillä noin 10 tkm eikä ollut mitään vikaa ja tykkäsin sen ajo-asennosta ja ulkonäöstä .Musta mopon pitää näyttää tolta. (niin cb oli 93 mode ja myydessä 59 tkm mittarissa)
    nykynen xjr 1200 jammu eli sama style säilyy