Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 212:sta
    Lainaa (ST1050 @ Elo. 18 2006,21:56) kirjoitti
    Itselläni oli Hondan pläkkäri vm. 00 laitoin siihen slipparit ja powercommadin säädätin Bikefoxin Kimmolla. Tuli äänet paljon paremmiksi, pyörä keveni n. 10kg, vääntökäyrä parani (ei niitä perk...n saaste määräys monttoja käyrässä) ja heppoja tuli n. 15. Nyt ostin uuden Triumphin ST 1050 ja siihen aion myös laittaa tehoputken. Ja niinkuin edellä on kommentoitu ne ÄÄNET ne ÄÄNET!!!
    OIsit nyt vaan mittauttanut myös ENNEN slipareiden asennnusta ja säätöä... Ittellä KAMC:n penkissä vakiobusasta 160rwhp (184koneteho), joka on todella pessimistinen penkki....
    ....Verrattuna mm. bikefoxiin... mm....
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
    Olen kuulovammainen motoristi,,saisiko jostain meille tarkoitettuja"tehoputkia"nyt en tiedä mistä olen jäänyt paitsi.
    Lainaa (Ron Jeremy @ Elo. 18 2004,21:12) kirjoitti
    Musta on jotenkin outoa että porukka ostaa jotain tehoputkia joilla saadaan muutama heppa lisää. Jos hintaa vertaa ja saatuja tehoja niin ei kyllä ole rahoille vastinetta. Menisi vielä jossain uudessa 10R:ssä/Busassa. Mutta maksaa 1000EUR teharista 8-10000Eur pyörään niin pistän nuokin rahat mielummin vaikka kokonaan tehokkaamman pyörän hankintaan tai Viaberillle pari donaa lisää ja sit varmasti lähtee:

http://www.viaber.com/tuotteet.htm

Nyt tehari kaverit vihaa mua *
    Eiköhän jokainen saa laittaa rahansa minne haluaa, ja toiseksi onko sulla tylsää vai muuten vaan pipo tiukalla, en mä ainakaan jaksa murehtia muiden asioista...
    F = dp / dt
    Lainaa (rupi @ Elo. 19 2006,09:46) kirjoitti
    Olen kuulovammainen motoristi,,saisiko jostain meille tarkoitettuja"tehoputkia"nyt en tiedä mistä olen jäänyt paitsi.
    Ihan normaali tehoputki käy... Meinaan kyllä siinä äänenpainetta on kuulovammaisellekkin, jolloin sen jytinän tuntee.
    Kehoitan ostamaan kumminkin V2 koneella varustetun menopelin ja asentamaan siihen ainakin uudet äänenvaimentajat. Silloin siitä saa parhaiten irti.
    Ihan sama, onko kustomi vai kyykky... V2:ssa liikkuu sen verran ilmaa männän iskiessä, että maa tärisee. Rivinelosella painetuntuma ei ole kovin hyvä, vaikkakin kyllähän siinä pientä kihelmöintiä nuissa pehmeissä ruumiin osissa tuntee (kessi).
    Nelkuissa pitää sitten olla jo liian äänekäs rööri, jotta sen tuntisi parhaiten...Lähes suora putki. Valitettavasti muut sen kuulevat liiankin hyvin...
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Kieltämättä ittekin kattelen tehoputkea, sellaista halpista jolla saisi vähän ääntä lisää.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Äänien ja näön vuoksi Tehoa on muutenkin niin paljon,ettei siinä putki missään tunnu
    Suk dik!
    Lainaa (Jyri @ Elo. 19 2004,12:16) kirjoitti
    Musta on jotenkin outoa että porukka ostaa jotain tehoputkia joilla saadaan muutama heppa lisää. Jos hintaa vertaa ja saatuja tehoja niin ei kyllä ole rahoille vastinetta. Menisi vielä jossain uudessa 10R:ssä/Busassa. Mutta maksaa 1000EUR teharista 8-10000Eur pyörään niin pistän nuokin rahat mielummin vaikka kokonaan tehokkaamman pyörän hankintaan tai Viaberillle pari donaa lisää ja sit varmasti lähtee:

Ei se ole muiden ongelma jos sinulla ei ole rahaa ostaa putkea mopediisi. *

Minulla on oikein kokoputkisto ja lisäksi todella suuri määrä kaikkea muuta kivaa erikoisosaa mopossa ja lisäksi muutama osa odottaa paikallee laittoa. Varmaan harmittaa.

Tämä on harrastus, se ken haluaa rakennella mopoaan rakennelkoon, vaikka se ei jonkun tyhjätaskun mielestä taloudellisesti kannattavaa olisikaan.

millä perusteella herra arvioi tyhjätaskun(järki kyllä sanois että hemmolla ei ole mopoo). Vaiko onko nämä RAHAMIEHET sitten näitä jotka laittaa visan vinkuun ja ostaa putkee ym .roinaa mopoonsa joka sekin ostettu luotolla. nimim. zx12r -03 JA S60 2.4T.
    blue busa -> black äffä
    ja niistä tehoista 200 + molemmista
    blue busa -> black äffä
    Lainaa (12R @ Elo. 21 2006,12:01) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Elo. 19 2004,12:16) kirjoitti

Ei se ole muiden ongelma jos sinulla ei ole rahaa ostaa putkea mopediisi. *

Minulla on oikein kokoputkisto ja lisäksi todella suuri määrä kaikkea muuta kivaa erikoisosaa mopossa ja lisäksi muutama osa odottaa paikallee laittoa. Varmaan harmittaa.

Tämä on harrastus, se ken haluaa rakennella mopoaan rakennelkoon, vaikka se ei jonkun tyhjätaskun mielestä taloudellisesti kannattavaa olisikaan.

millä perusteella herra arvioi tyhjätaskun(järki kyllä sanois että hemmolla ei ole mopoo). Vaiko onko nämä RAHAMIEHET sitten näitä jotka laittaa visan vinkuun ja ostaa putkee ym .roinaa mopoonsa joka sekin ostettu luotolla. nimim. zx12r -03 JA S60 2.4T.
    Eli oikein isolla JA-sanalla nimimerkissä korostat, että sulla on mopedin lisäksi Vulva. WTF.

Lainaa (12R @ Elo. 21 2006,12:08) kirjoitti
    USKOMATONTA!!! OOHH!!!

TL1000R
    VAU!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (jummijammi @ Elo. 18 2006,23:29) kirjoitti
    Lainaa (ST1050 @ Elo. 18 2006,21:56) kirjoitti
    Itselläni oli Hondan pläkkäri vm. 00 laitoin siihen slipparit ja powercommadin säädätin Bikefoxin Kimmolla. Tuli äänet paljon paremmiksi, pyörä keveni n. 10kg, vääntökäyrä parani (ei niitä perk...n saaste määräys monttoja käyrässä) ja heppoja tuli n. 15. Nyt ostin uuden Triumphin ST 1050 ja siihen aion myös laittaa tehoputken. Ja niinkuin edellä on kommentoitu ne ÄÄNET ne ÄÄNET!!!
    OIsit nyt vaan mittauttanut myös ENNEN slipareiden asennnusta ja säätöä... Ittellä KAMC:n penkissä vakiobusasta 160rwhp (184koneteho), joka on todella pessimistinen penkki....
    ....Verrattuna mm. bikefoxiin... mm....
    Ajettiin myös penkissä ilman powercommandia, silloin kaakkeja oli n. 15 vähemmän. Ja totta olen kuullut, että Bikefoxin penkki ja systeemit on vähän vanhanaikaisia (sitä en tiedä pitääkö väite paikkaansa???). Mutta Pläkkäriltä saatiin semmonen teholukema, kuin 155 hp takarenkaalta. Ei huippu hyvä, mutta ei ny huonokaan.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Moottoripyörä näkyy liikenteessä muita ajoneuvoja huonommin, niin onhan se hyvä että se edes kuuluuu!
    "Häpy With Honda..."
    Lainaa (TPM @ Elo. 21 2006,12:26) kirjoitti
    VAU!
    On se hurrrrjjjja!
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Itselläni oli -04 kilonen blade ja se laite muuttui ihan tyystin kokoputken ja komentajan jälkeen... eihän 10hp paperilla näytä kummoselta, mutta pyörän käytökseen sillä oli hirvittävän suuri merkitys... parhaiten sen huomasin kun vaihdoin vakiokamat takaisin ennen pyörän myyntiä ja ajoin 100km *
    Alavääntö oli tyystin kadonnut, kyllähän se edelleen kulki ihan jees, mutta oli kuin olis purkkaa venytellyt *

Edit: niin tuo bladen kokoputki(rs-5) ja komentaja olis kyllä myynnissä

-HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    Lainaa kirjoitti
    ja niistä tehoista 200 + molemmista *
    Ei varmaan paljoa kotilo noilla tehoilla hyökkää....
    Hitsin vitsi... onks tästä tullut vulva foorumi?
    Itse joudun persaukisena ajelemaan 11v vanhalla vulvalla... ja silti mulla on rahalla ostettu titaani kokoputkisto... tosin ei oo kyllä enään pyörää

Eiköhän se ole jokaisen oma asia millä mitäkin ostaa... jos tykkää vinguttaa visaa niin sitten vinguttaa, ei kaikilla ole välttämättä laittaa 1500e johonkin putkistoon. Ja onko sillä ylipäänsä väliä millä kukakin rahoittaa mopoilunsa?

P.S. läläläää mun volvossa onkin 270+ hp eli 100hp enemmän kun mopossa oli... mut kyllä se mopo hyökkäs vähän tuota autoa paremmin

-HD FXD -07

Vanhoja...
    -Z750 -04
    -CBR 1000 RR -04
    -YZF R1 -08
    25 vuotta vanhaa Opelixia (samoin 2.4T) on jo vuosia käytetty menestyksekkäästi 4-5 x isommalla teholla kuin tuossa Vulvussa.
    http://www.lds-turbo.com/video/erho2.wmv
    Sikäli ontuva kommentti.

Ja asiaan. Itse käytän "teho"putkea syystä että: alkuperäiset oli joku murjonut, ja ostamaani rosterikäyrästöön oli helpohko tehdä itse pönttö mallia "avara" . Taas on mökä kasvanut entisestään, kun villat on vaihtamatta...

Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    No mitäs outoa nuissa viripöntöissä on? Saa lisää näköä, melua ja
    parhaassa tapauksessa tehoja, eli kokonaisuudessaan lisää fiilistä!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Ääntä ja ulkonäköä pitäis alkaa täälläkin päin tavotella
    Löytyi hyvä VIDEO, klick joka liittyy aiheeseen... Olisiko tuossa yksi selitys kysymykseen: Miksi porukka ostaa tehoputkia/pönttöjä?

Kuka ei myönnä avanneensa luisteja tunnelissa tms. äänten takia?
    Huono tie, parempi mieli
    Kyllähän pyörässä ääntä pitää olla vaikka ne yleensä tuppaakin maksamaan hieman
    ÄÄNET, ehdottomasti!!
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
    Lainaa (R@gdoll @ Tammi. 09 2007,18:17) kirjoitti
    Löytyi hyvä VIDEO, klick joka liittyy aiheeseen... Olisiko tuossa yksi selitys kysymykseen: Miksi porukka ostaa tehoputkia/pönttöjä? *

Kuka ei myönnä avanneensa luisteja tunnelissa tms. äänten takia? *
    Hyvä video, yksi video kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
    -Sergei-
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Helmi. 26 2007,07:03) kirjoitti
    Löytyi hyvä VIDEO, klick joka liittyy aiheeseen... Olisiko tuossa yksi selitys kysymykseen: Miksi porukka ostaa tehoputkia/pönttöjä? *

-Sergei-
    Tuhat sanaa tosin jo tulikin
    Kuva tosiaan kertoi kaiken
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Lainaa (Ron Jeremy @ Elo. 18 2004,21:28) kirjoitti
    Sorry, mutta musta kuulostaa vielä hölmömmältä laittaa tollaisia rahoja äänien takia. V*ttu, alkaako tällainen 3-kymppinen olee niin kalkkis ettei ymmärrä tän homman päälle
    Ei sen puoleen musta on komeita vehkeitä viritetyt mopot jne, mutta viritetään sit koko rahalla jos on aihetta. Sit kun mä voitan lotossa niin hommaan samanlaisen kuin Ghost Riderin uus turbo busa. Esittelen autotallissa kavereille ja tuntemattomille näyttelyissä, kun en kuitenkaan uskalla ajaa sillä
    Älä sinä. Muistelen joskus nähneeni, että mukulat olivat kiinnittäneet fillarin (polkukyörän) etuhaarukkaan pyykkipojalla pahvin tai muovin suikaleen. Tämän suikaleen olivat trimmanneet koskettamaan sopivasti pyörän pinnoja vasten. Ajaessa piti kehvelinmoisen räpätyksen. Räpätyksen voimakkuus oli säädettävissä eli jäykempi liuska tiukemmin kiinni antoi kovemman äänen. Tehoja varmaan söi jonkun verran kun kovempi ääni vaati enemmän polkemisvoimaa. Mut ei varmaan kalliskaan. Kyllä sen uskottavuuden eteen tekee yhtä ja toista

PS. Mun prutkuni ääni mun mielestä parhaimmillaan olisi vain suhinaa, mut sit alkaisi kuulua moottorin muut helinät ja katteiden pärinät selvemmin. Suo siellä, vetelä täällä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (FJ20 @ Helmi. 26 2007,08:31) kirjoitti
    Muistelen joskus nähneeni, että mukulat olivat kiinnittäneet fillarin (polkukyörän) etuhaarukkaan pyykkipojalla pahvin tai muovin suikaleen. Tämän suikaleen olivat trimmanneet koskettamaan sopivasti pyörän pinnoja vasten. Ajaessa piti kehvelinmoisen räpätyksen. Räpätyksen voimakkuus oli säädettävissä eli jäykempi liuska tiukemmin kiinni antoi kovemman äänen. Tehoja varmaan söi jonkun verran kun kovempi ääni vaati enemmän polkemisvoimaa. Mut ei varmaan kalliskaan. Kyllä sen uskottavuuden eteen tekee yhtä ja toista

Poikasena pantiin tuohenkappale kiinni pyykkipojalla pinnoja vasten räpättämään. Pyykkipoikaan sidottiin naru, jonka toinen pää kierrettiin ohjaustankoon. Siitä pysty sitten narua kiristämällä saamaan muuttuvan korkuisia ääniä, ihan kuin olisi kaasuteltu.
    Räpätin oli hieno!
    Mutta pikkupoikien leikkiä.
    Minulla se räpätinaika loppui viimeistään kymmenvuotiaana.
    Mutta jokainenhan voi ostaa mopoihinsa sellaisia räpättimiä kun haluaa ja perustella hankintojansa "järkisyillä". Vapaa maa.
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
    Lainaa (Mirmuxin @ Helmi. 26 2007,08:02) kirjoitti
    Lainaa (Sergei The Eagle @ Helmi. 26 2007,07:03) kirjoitti

-Sergei-
    Tuhat sanaa tosin jo tulikin *
    Kuva tosiaan kertoi kaiken *
    Kyllä tosiaan kerto!
    Auton hevosvoimat jaettuna kuljettajan älykkyysosamäärällä= iso luku!
    Jalkapohjat edellä, sillä pää on tärkeä.
    Heh, 2½ vuotta vanha aloitus ja silti AP saa vieläkin paskaa niskaansa
    -Kankeus on voimaa-
    Once you've seen one woman naked, you... wanna see the rest of 'em naked. -Ron White
    Lainaa (wount @ Helmi. 26 2007,09:45) kirjoitti
    Heh, 2½ vuotta vanha aloitus ja silti AP saa vieläkin paskaa niskaansa
    Joo, valveutuneet .orgilaiset ei unohda!
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  30.  
    Äänet... ehkä ulkonäkö.
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen