Tuotahan on niin kehuttu.... Itsekin miettinyt seuraavaksi vaihtoehdoksi. Onkos muillakin huonoja kokemuksia vai onko tämä yksittäistapaus?
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Toinen kypärä menossa... No problems
17kk oli eka käytössä kunnes karahti asvalttiin. Eipä tarvinnut harkita merkin vaihtamista.![]()
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
Uusi painos visiiristä toimii paljon paremmin. Takuuseen molempien kypärien visiirit mullakin ovat menneet. Käyppäs ostoliikkeessä ja kysäse jos ne antais toisesta kypärästä korvaavan visiirin(fjr cowboy @ Elo. 15 2004,22:11) kirjoitti
![]()
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *
Kuulemma erä visiirejä on mennyt alihankkijalla sudeksi ja mekin on shopissa vaihdettu niitä muutama. Ei kuitenkaan kovin montaa verrattuna toimitettujen kypärien määrään.
Tähän mennessä on annettu omista kypäristä ehjä tilalle takuuvaihtoina, mutta maahantuoja kielsi sen, koska niissä saattaa olla sama vika.
Huono juttu on sen sijaan, että ei saatu pariin kypärään vielä uusia tilalle, eikä varavisiirejäkään ja niinpä parissa S-1 kuupassa on avoin naamari tällä hetkellä.
Aivan pian kuitenkin Schuberth on luvannut uusia testattuja laadukkaita ehjiä visiirejä takuuseen tilalle.
Mikäli pinnoite on rakoillut oikein ikävästi, eli irronneen huurteenpoistokalvon raja kulkee näkökentässä, niin toimi seuraavasti:
Liota visiiriä vedessä yli yön, niin loputkin kalvon rippeet lähtevät siististi irti ja visiiri toimii ns. normaalina visiirinä, jos se vain muuten on naarmuton. Varaa takuuvisiiri kauppiaalta, josta olet kypärän hankkinut tai Tokimoto Oy:ltä, joka ne tuo maahan.
Takuuvisiirien saavuttua saat uuden ehjän huurtumattoman visiirin tilalle.
t. .ORG! WebShop ja Tokimoto Oy![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Ja kuinkahan pitkälle tuo laki pitäisi ulottaa?(fjr cowboy @ Elo. 17 2004,22:03) kirjoitti
Meinaan tuskin on missään määrin maahantuojan vika jos tavaraa ei vain yksinkertaisesti tehtaalta saada ulos tehtaan omien kämmien vuoksi. Tässäkin tapauksessa kun tuo tehdas ei ole Suomessa, vaikkakin EU:ssa. Entäs jos tehdas itse olisikin vaikka Intiassa?
Jonnekinhan se maahantuojankin pitäisi kyetä nuo hyvityksistä tulleet kulut edelleenrullaamaan ja tehdas ei välttämättä tähän mukaan lähde
Kokonaan eri asia on jos maahantuoja tai jälleenmyyjä haluaa kyseisestä kämmistä hyvää asiakastaan jollain tapaa hyvittää, mutta että ihan lain voimalla...
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Minulla on lähtenyt shopista hankitun S1:n kalvo alareunoilta hilseilemään, mutta se ei vielä haittaa. Lähti hilseilemään heti alkukesästä ensimmäisten kosteiden kelien aikana
. Täytyy vaihtaa kun vaihtovisiirit on tarjolla. Muuten hyvä kypärä
.
Just More
Hieman täsmennystä.
Minun kypäräni ei ole ostettu org kaupasta vaan muulta jälleenmyjältä, joten kommenttini eivät olleet tarkoitettu heille.
Kiitos vastauksesta silti.
Mihinkäs täältä on hävinnyt keskustelun aloitusviesti???![]()
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Eipä kesä kalvo kosteutta ollenkaan. Pesin mopon ja samalla sienellä pyyhin ötökät visiiristä. Vähän vaahtoa meni visiirin sisäpuolelle ja kun vein ämpärit ja vermeet pois ja tulin kypärää pyyhkimään, niin jo kalvo kupli reunoilta joka puolelta.
Onko niissä aurinkolaseissakin jokin käsittely, kun tuntuu, että menevät "rasvaisiksi" hengityshuuruista?
Mitenkäs on, saako tuon vanhan visiirin pitää, kun joskun takuusta ruikuttaa uutta? Meneehän se kesähelteillä.
Dixi et animam levavi
Tuo sisävisiirin huurtumisen olen myös itse huomannut.
Aurinkovisiiri on muuten ihan OK, siksi ostin koko kypärän.