Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Lainaa (Hannula @ Syys. 09 2004,11:12) kirjoitti
    esim. Triumph ST kasvaa 1055 cc:ksi tulevaksi kaudeksi. Ihmettelisin, jos Honda tyytyisi vain ottamaan kilpailijoiden tehoedun kiinni.
    Piti heti käydä Triumppi foorumilla etsimässä lisätietoa. 210kg, 125hp, 104nm/5000rpm ja tankki 21 litraa . Tuossa uudessa ST:ssä vois olla vastaus mun mopo ongelmaan jos honta ei keksi mitään uutta. Saispahan samalla vaihdettua regulaattori ongelmat johonkin toiseen ongelmaan
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tässä linkki viestiketjuun, jonka loppupäässä on kuva VFR:stä juuri päättyneen vannemaalausprojektin jälkeen sekä juttua touhuun liittyvistä riskeistä.

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=19673
    1000
    Hipoo lähes täydellisyyttä!! *
    Pitäisköhän laittaa maalaten omatkin kiillotetut vanteet!
    Joo noista ajo-ominaisuuksista..itse olen kokeillut -00 vuoden konetta, eli ei tästä venttiilipotkuhommasta mitään kokemusta.
    (ja vähän veikkaan ettei paljon vaikutusta minun ajoillani.. * *)
    Mutta hyvä kuulla välillä niitä negatiivisiakin puolia, kun olen kuullut pelkkää hyvää tähän asti.
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Voi kun pääsis kokeileen johonkin VFR:ää 02->. Mutta kun lähin on myytävänä 250km päässä. ei viittis pelkän koe ajon takia lähteä noin kauas. Tavella tai keväällä olis kyllä tarkoitus ostaa VFR sininen mieluiten.

On muuten makeet noi laserin vaimentajat tohon penkin alle. 4kpl. kattokaa
    .
    vai mitä mieltä olet? *
    Hintaa noilla vissiin on riittävästi 950€-1000€. Mutta oisko jollain kokemusta äänistä?

sinisen VFR;n kuvia
    Hienoja pyöriä! Tässähän kuume sen kun nousee!! Ja org.-tervehdys vielä lopussa!
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Aika tyylikäs kieltämättä. Itellä ois tarkotus maalauttaa oma vfr helmiäis siniseksi, nyt ko nuo katteetkin on rutussa ja maalailua tulee muutenkin, ja joku heitti villin idean että "kun pyörä on helmiäis sininen niin sitten vaan vanteet kromilla" saas nähä mihin kaikkeen rahat riittää
    pyörää vailla.
    eli pyörästä vois tulla jotain tänne päin. Klikkaa

siis tosi mahtavan näkönen.
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jos suunnittelee pyörän maalaamista kokonaan uudelleen, niin kannattaisi miettiä saman tien jotain tällaista:

http://community.webshots.com/album/81763595vTPXLp

Alkaa VTECissä olemaan tyyliä...
    1000
    Mitähän tämmösillä maalauksilla mahtaa olla hintaa??
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Lainaa (HabaK @ Syys. 25 2004,15:38) kirjoitti
    eli pyörästä vois tulla jotain tänne päin. Klikkaa

siis tosi mahtavan näkönen.
    Joops. jotai kuinkin vanteet on vaan "amerikan" tyylin peilikromi (jos rahat riittää) ja sininen hieman vaaleempi, mut joo jotai kuinkin tommoinen

EDIT// ohops, my mistake, noissa kuvissahan olikin kahdessa peilikromi. Ainoastaan tossa ylimässä matta pintanen harmaa vuaan

pyörää vailla.
    Lainaa (Hannula @ Syys. 27 2004,11:21) kirjoitti
    Jos suunnittelee pyörän maalaamista kokonaan uudelleen, niin kannattaisi miettiä saman tien jotain tällaista:

http://community.webshots.com/album/81763595vTPXLp

Alkaa VTECissä olemaan tyyliä...
    Tarrat (ei maalaus) on samat kuin mulla. Maksaa 300 euroo. Mulla on kyllä sapluunat tallenna....

Tsekkaa kuva aiemmin tässä threadissa.
    Nedi VFR
  12.  
    Einpä voi haukkua menopeliäni ollenkaan.
    Kesällä olimme neljä viikkoa alpeilla, matkustaja ja laukut kiinni ajeltiin. Painoa kertyi laukuista minusta ja emännästä lähes 240kg ja ei matkan tekoa haitannut. Tehot ja vääntö tuntui riittävän!!!! Ja radallakin tulee ajettua aika paljon, siis omaksi ilokseni ja aivan riittävän "lujaa" pääsee.. Ei ole v-teciä, eikä pahemmin siitä kokemusta. Vaikea sanoa pidinkö siitä vai en, mutta sellaisen seuraavaksi laitan!!!
    Onhan pyörästä sanottu "ei paras missään vaan erinomainen kaikessa" Totuus on katsojan silmissä, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä!!!!!!
    Kyllä tämä todellakin on parasta mitä housut jalassa voi tehda!

Honda vfr vtec
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12