Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Omistan semmoisen BMW F 650 GS pyörän vm. 2001. Olen tykänny kovasti, mutta etupään kanssa on semmoinen ongelma, että tiiviste/et vuotaa.
    Ensimmäiset tiivisteet kesti 20 000 km. Vaihdettiin kahdenkympin huollossa. Tänä keväänä vein pyörän 30 tkm huoltoon, jolloin toinen tiiviste vaihdettiin. Taas vuotaa keväällä vaihdettu tivari ja pyörällä on ajettu vain noin 5000 kilsaa huollon jälkeen. Kallis remppa, jos näin usein täytyy alkaa niitä vaihdattamaan. Nyt kyselen, että onko muilla samanlaisen pyörän omistajilla samaa ongelmaa, vai mistä voisi kiikastaa. Merkkiliikkeessa on mopedi huollettu.( onko kellään tietoa, onko huolloilla / osilla mitään takuita) *Muuten kuvittelen ajelevani ihan normaalisti ja ei mitään kovaa soratie ajelua ole edes pyörällä harrastettu
  2.  
  3. #2
    Talven jäljiltä aiemmassa RS:ssä vuoti stefat kahteen otteeseen. Nykyisen pyörän tiivisteet ei ole vuotaneet. Auttaneeko sitten asiaan se, että olen rasvannut putket ja stefat syksyisin ja pumppaillut niitä jonkun kerran talven mittaan..

    Kuulostaa kyllä oudolta ja tulis mieleen, että ei kai vaan öljyä ole laitettu liikaa. Ymmärtääkseni keulaöljyjen määrä on todella tarkka, eikä sitä saisi olla liikaa "pisaraakaan". Mutta jos joku tietää paremmin niin kertokoon.

    Kyllä huolloilla ja varaosilla on ymmärtääkseni takuu. Siis nimenomaan merkkihuollon osilla ja töillä.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.