Tänä aamuna kun pääsin duuniin niin vaimo soitti hätääntyneenä, kun oli itse ajanut tuon Matinkylän nesteen ohi ja nähnyt tuon kolaripaikan. Oli aluksi luullut että se olin ollut minä, kun oli nähnyt pyörän raadon kaukaa... Kun sitten oli ajanut ohi niin huomasi ettei pyörä ollutkaan samanlainen kuin meillä...
Ilmeisesti auto oli tullut nesteen pihalta eteen ja pyörä pamauttanut kylkeen... Paloautoa, ambulanssia ja poliisia oli sen verran paikalla, ettei varmaan ihan naarmuilla kuski selvinnyt.. Kenelläkään tarkempaa tietoa kuinka kävi?
ei tarkempaa tietoo oo, mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta!![]()
Rock till you drop...
Ajelin tuossa hetki sitten "hinausauton" perässä Espoon Kilossa, jonka lavalla oli musta Kawa 6R, ehkä? Lienee sama pyörä kuin tuossa onnettomuudessa? Keulaan oli ottanut iskua, muuten pyörä näytti olevan melko hyvässä hapessa.
Pyörää kuskattiin kaiketi poliisimestari Sisun ihmeteltäväksi..
Tankkasin aamulla siinä 9 maissa tuolla samalla bensa asemalla niin siinä vieressä oli juuri samanlainen raato. Eli varmaan sama pyörä.kirjoitti
Sinänsä ilkeä paikka kun sitä stop merkkiä kaikki ei aina noudata joten kun tulee Matinkylän suunnasta niin pitää pikkasen varoa aina ettei joku "sokea" tule suoraan päälle.
V-Strom 650
Näin myös kolaroidun pyörän ja siihen nähden, että alueella on tuohon aikaan 30km/h nopeusrajoitus ja lapsia menee kouluun koko ajan, oli pyörä mielestäni melko rutussa. Etuhaarukka painunut sisään melkoisesti ja mittaristo näytti puuttuvan. Vieressä oli punainen Bora, jonka toinen kylki etupyörän tienoilta oli rutussa. Pyörä oli musta Kawa Ninja, en nähnyt tarkemmin mikä.
Hohhoijaa... Kun meistä kukaan ei kai ollut paikalla onnettomuushetkellä, niin jätettäisiinkö spekuloinnit vauhdista. Pyörä voi mennä pienestäkin vauhdista tosi ruttuun. Tiedän kokemuksesta, viime vuonna ajoin peräänajon, vauhtia oli n. 40kmh ennen jarrutusta, mutta kun mopo kaatui ja meni auton perän alle, oli sen verran rusina, että lunariin meni.(laapotti @ Elo. 12 2004,15:50) kirjoitti
(Ja tuo onnettomuus-Ninja ei oo mun, vaikka mustan 6Rn omistankin, enkä edes tiedä kenen)
Excellence is the result of caring more than others think is wise,
risking more than others think is safe,
dreaming more than others think is practical and
expecting more than others think is possible.
.. nih.. ja just näi ...(anna @ Elo. 12 2004,17:03) kirjoitti
Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
Näin on näkyleipä; niin kuin Ruoholahdessa viime viikolla se 10R melkein kävelyvauhdista.(anna @ Elo. 12 2004,17:03) kirjoitti
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Tässä tapahtumassa ei ole mitään mistä voisi vetää moralistiläpinöitä, joten eiköhän anneta asian olla. Tsekkailin ko. pyörän vaurioita tänään lähietäisyydeltä, ja se näytti just about samalta kuin oma ex-ex-moponi, joka pamahti autoa päin 30-40 km/h vauhdista ja meni sitten loppupeleissä lunariin, itse asiassa siihen tuli silloin pahemmat vauriot. Tuollainenkin vauhti on riittävästi hajottamaan keulan jos/kun se osuu suoraan autonkylkeen. Muuten kuin keulan osalta ko. mopo oli ihan kuosissa, eikä se muuten ollut 6R vaan 10R. Ja kuski on ok.(anna @ Elo. 12 2004,17:03) kirjoitti
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
Ei pidä paikkaansa. Kaveri oli keulinut kännissä 330km/h jalkatapeilla seisten sen Boran kylkeen. Bora kuski itseasiassa näki tämän rikoksen ja päätti toimia liikennepoliisina ajaen tämän rikollisen eteen.(Zia @ Elo. 13 2004,10:26) kirjoitti
Tai näin mä luulen, vaurioiden perusteella. Eli se on siis fakta.
Rakastan Itseäni
Kyllä minäkin luulen, (näkemättä koko pyörää) että tässä on ajettu reilua ylinopeutta tai motoristi on syyllistynyt ainakin johonkin rikkeeseen tai rikokseen, koska lain mukaan ajoneuvo on kyettävä pysäyttämään kulloinkin näkyvällä tieosuudella ja kuljettajan on kyettävä hallitsemaan ajoneuvoaan kaikissa tilanteissa.
©
Hoh hoijaa. Kaikenlaisia stupidoja sitä on moderaattorina..(Gixxerrr @ Elo. 13 2004,10:36) kirjoitti
![]()
"Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
(Petri12r @ Elo. 13 2004,10:47) kirjoitti
![]()
ei schwiddu
![]()
*reps*
![]()
![]()
Pitäisköhän kans heittää jotain napakkaa varmaa tietoa täältä mansesta, toi paikkahan on ihan tässä ikkunan alla...(Zia @ Elo. 13 2004,11:07) kirjoitti
![]()
* Yamaha Tenere 700 -22
* KTM 200 EXC -10
* KTM 250 EXC-F -10
* KTM 300 EXC Six Days -11
* Husqvarna TE 450 -10
* Yamaha YZ 250 -00
* Suzuki Bandit 1200 GSF -04
* Honda Transalp 600 -96
Mutta varmaahan on, että jokainen meistä tietää
asian oikean laidan paremmin kuin kukaan kuka oli paikalla.
Me tiedämme paremmin kuin poliisit, sillä me olemme MOTORISTEJA!
eiku mitens se nyt meneekään.
Nimenomaan tiedämme. Emme spekuloi koskaan.(-kivi- @ Elo. 13 2004,14:34) kirjoitti
Rakastan Itseäni