Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Onko väellä millaisia kokemuksia huolloista pääkaupunkiseudulla? Tai tässä lähimaastossa, ei nyt kuitenkaan keravaa pidemmällä tms..

Mihin kannattaisi viedä pyörä huoltoon? Mistä saa asiantuntevan huollon? Sopivaan hintaan? jne?

Risuja/ruusuja?
    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
    Kattelin tossa et vaihtoehtoja olisi ainakin:

Frank Nyman - Espoo, Kauniainen www.franknyman.com
    - ei hinnastoa sivuilla
    HD Center - Helsinki, Lauttasaari www.hdcenter.fi
    - ei hinnastoa sivuilla
    JL Bike - Espoo, Juvanmalmi www.jlbike.fi
    - 50e tuntiveloitus, huoltoarvion saa soittamalla
    MR-Power - Espoo www.mr-power.net
    - 60e tuntiveloitus
    JV-Motorsport - Helsinki www.jv-motorsport.fi
    - 52e tuntiveloitus
    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
    Vaikka en sukisukia omistakaan / ole haltijana,JL.Bikessä hommaa tuntuu toimivan tooooodella hyvin.....nm.kokemusta on.....eeettä näin.
    It only takes willpower.
    http://mp.asennus.com/

Lainattu niiden nettisaitilta:

- Huolto, korjaus ja kolarikorjaus 43 € / tunti

- Maalaukset:
    Katteellinen pyörä (avaimet käteen periaatteella) alkaen 700 €
    Irtokatteet, alkaen 400 €
    Myös teippaukset

- Renkaiden vaihdot (sis. tasapainotuksen):
    Irtovanteelle: 12 €
    Alta, alle alkaen 20 €

- Moottoripyörän tehon mittaus penkissä 65 €
    Sisältää tulosteen jossa hevosvoima, momentti, sekä kierroslukukäyrä
    ja tarvittaessa nopeuskäyrä. Mittaus sisältää myös seosten mittauksen
    lambda anturilla ja analyysin käyristä (pitääkö jotain mahdollisesti muuttaa?).

- Öljyn ja suodattimen vaihto 30 €
    - Öljynvaihdon yhteydessä ostettu täyssynteettinen
    Shell Advanced Ultra 10w-40 öljy 35 € / prätkä

- Venttiilien säätö alk. 80 €

- Suoritamme myös muita huoltoja ja korjauksia

Kaikki hinnat sis. alv.22%

Lainaa (xanthic @ Elo. 13 2004,11:36) kirjoitti
    Onko väellä millaisia kokemuksia huolloista pääkaupunkiseudulla? Tai tässä lähimaastossa, ei nyt kuitenkaan keravaa pidemmällä tms..

Mihin kannattaisi viedä pyörä huoltoon? Mistä saa asiantuntevan huollon? Sopivaan hintaan? jne?

Risuja/ruusuja?

omien kokemusteni perusteella suosittelisin jv-motorsporttia.

muutamassa muussakin isonkylän liikkeessä huussiani huollattanut, mutta kaikkein paras (sen mitä itse tajuan) huollon taso ja palvelu yleensäkkin on tuolla vesterisellä.
    ainoa negatiivinen mitä siitä voi sanoa, on että muutkin tajunneet paikan erinomaisuuden = kohtuu täynnä niiden ajanvarauskirja.
    Tonnin ensihuolto hoitui HD-centerissä päivän pikku viiveellä ja (kalliilla??) hinnalla ... 280€.
    (Hinta sisälsi kumminkin mm. venttiilien säädön etc et vaikea sanoa oliks toi paljon vai vähän loppujen lopuksi?)

Nyt käy ja kukkuu kauniisti.
    Muita kokemuksia?

Menen maantielle.
    -These are my principles,
    if you don´t like them I have others-
    G.Marx

-Älä spekuloi-AJA!-
    Koneinsinööri A

-Canis culum in tua naso-
    17th century proverb
    JL-Bikessä käytin tänään tuon sitten, homma suju ihan mallikkaasti, ei ollu pitkää jonotusta, odottelin paikanpäällä kun huolsivat.

209e tuli hintaa 18k huollolle..
    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
    Ykkös-MP/Järvenpää luotettava ja edullinen (edullisin?)

Tota tuntihintaa ei kannata tuijottaa, koska toisilla tulee sitä kuuluisaa valohoitoa=2,5tunnin huolto onkin 4tuntia.
    03/2003 tekniikan maailmassa oli pk-seudun mp-huollot testissä. Itse olen teettänyt Nymannilla huollot, eikä ole mitään valittamista (paitsi ehkä laskun loppusummassa *) , joskaan ei mitään erityistä kehuttavaakaan.
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
    Joo... toi Ykkös-MP Järvenpäässä on toiminut hyvin. On kohtuu hintainen ja on uskomattoman joustava ja palvelu ystävällistä ja siinä samalla opetettu ja selitetty juurta jaksain aloittelevalle naismotoristille monta asiaa tänä kesänä.
    JL-Bike otti sikahinnan ukolta renkaiden vaihdosta (eteen ja taakse) itse selvisin 10€ Ykkkös-MP:ssä.
    Itse olen käyttänyt MR-power huollossa espoo lintuvaara..asiantuntevaa palvelua sovittuun aikaan..
    Reissut mielessä........
    Moottoripyörähuolto Hanski Jokiseen olen ollut erittäin tyytyväinen. Suosittelen.

Yhden asian ole kuitenkin päättänyt, en IKINÄ enää vie pyörääni Hyrylässä sijaitsevaan mopoliikkeeseen! Sen verran tylyä palvelua olen sieltä saanut!
    Teen itse, ja mitä en osaa, niin Velhoilla loput.
    alcoholism beats communism
    JV-motorsport saa minun ääneni. Kannattaa tosin tilata huoltoaika hyvissä ajoin liikeen suosiosta johtuen.

Tähän saakka palvelu ei ole jättänyt toivomisen varaa, miksi siis veisin moponi muualle huoltoon.

A.D
  15.  
    Myös allekirjoittaneella hyviä kokemuksia Järvenpään Ykkös-MP:sta. Huolto on palveleva ja edullinen. Samoin varaosia saa sopivasti kaikkiin Japseihin.
    Victory Hammer S 2011, Honda GL1000 GoldWing -76, GSXR-600 -98 (kilvetön)