Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Heips,

Omistan 98-mallin 9R:n. Vakionahan tässä ei ohjausiskaria ole. Jostain kuulin, että tällaisen voisi kyseiseen peliin kuitenkin asentaa. Nyt haluaisin tietää, mistä tällaisen iskarin saisin ja onkohan moinen kuinka hankala asentaa?
    Ainakin tuolta löytynee -> http://www.mp-racing.fi/
    I used to rock and roll all night and party every day.
    Then it was every other day.
    Now I'm lucky if I can find half an hour a week in which to get funky.
    -- Homer J. Simpson
    Kiitos. Laitoin mailia tuonne ja kyselin hintapolitiikkaa... Nyt sitten vastausta odotellaan.
    Lainaa (Mica @ Elo. 16 2004,13:07) kirjoitti
    Ainakin tuolta löytynee -> http://www.mp-racing.fi/
    Piru vie. Ei ollut tähän vuosimalliin... Etsintä jatkukoon...
    Lainaa (zimmy @ Elo. 17 2004,17:31) kirjoitti
    Jeps, kysyin tuolta Mr-Powerista ja sieltähän löytyy. Hinta vaan on sen verran kova tuollaisella iskarille etten nyt ihan heti pysty hankkimaan. Taitaa mennä ensi kevääseen
    Lainaa (vahvajussi @ Elo. 18 2004,15:34) kirjoitti
    Jeps, kysyin tuolta Mr-Powerista ja sieltähän löytyy. Hinta vaan on sen verran kova tuollaisella iskarille etten nyt ihan heti pysty hankkimaan. Taitaa mennä ensi kevääseen *
    Sitten kannattaa miettiä että onko se hintansa väärtti? Eli tarviitko ohjausiskaria oikeasti (tai siis tarviiko 9R)? Mitä itse olen 9R:llä pyöriskellyt niin en näe sitä kovin tarpeellisena, edes radalla. My 2 cents...
    You're not so fast as I think I am!
    Lainaa (Speedy @ Elo. 18 2004,15:38) kirjoitti
    Jeps, kysyin tuolta Mr-Powerista ja sieltähän löytyy. Hinta vaan on sen verran kova tuollaisella iskarille etten nyt ihan heti pysty hankkimaan. Taitaa mennä ensi kevääseen *
    Sitten kannattaa miettiä että onko se hintansa väärtti? Eli tarviitko ohjausiskaria oikeasti (tai siis tarviiko 9R)? Mitä itse olen 9R:llä pyöriskellyt niin en näe sitä kovin tarpeellisena, edes radalla. My 2 cents...
    Samaa mieltä... 9R:ssä ei ole nii äärimmäinen geometria että se tarttis ohjausiskaria. Ei se juurikaan ravistele keulaa ja se pysyy aika hyvin maassa.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 18 2004,15:45) kirjoitti
    Lainaa (Speedy @ Elo. 18 2004,15:38) kirjoitti
    Samaa mieltä... 9R:ssä ei ole nii äärimmäinen geometria että se tarttis ohjausiskaria. Ei se juurikaan ravistele keulaa ja se pysyy aika hyvin maassa.
    Jup,

En itekään varsinaisesti ohjausiskarin tarvetta ole havainnut, mutta asiana se kiinnostaa. Hauska kuulla, että "ysimiehet" ovata sitä mieltä, ettei moinen olisi edes tarpeellinen. Hinta muuten tähän 9R:n iskariin on yli 400€, joten tuskin sellaista hommaan. Ei varmaankaan tässä pyörässä ole hinta väärti, varsinkaan kun rata-ajoa en vielä ole edes harrastanut.
    Lainaa (vahvajussi @ Elo. 19 2004,09:25) kirjoitti
    Hinta muuten tähän 9R:n iskariin on yli 400€..
    Saman verran suunnilleen se iskari maksaa joka mopoon ja malliin. Se itse iskunvaimenninosahan ei muutu mopomallikohtaisesti, ainoastaan asennussarja. Tai näin mä olen ainakin antanut itselleni ymmärtää..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Lainaa (Zia @ Elo. 19 2004,09:36) kirjoitti
    Se itse iskunvaimenninosahan ei muutu mopomallikohtaisesti, ainoastaan asennussarja. Tai näin mä olen ainakin antanut itselleni ymmärtää..
    Joo, näin mäkin ymmärsin. Hinnassa oli erikseen sekä iskari, että asennussarja. Kai se asennussarja pakollinen on, tuskin muuten saa asennettua.
    Mulla on ZX-6R:ssä WP:n ohjausiskari. Kovin suurta tarvetta sille tossakaan ei ole, mutta yllättävän paljon se rauhoittaa etupäätä epätasaisuuksien yli ajaes. Ennenkaikkea tosi paljo rauhallisempi olo kuljettajalla ku etupyörä putoaa kovin kovasta vauhdista tiehen. Vaikuttaa joskus jopa siltä että kuljettaja ei oo matkustaja tuos tilantees.

GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Lainaa (SampySladi @ Elo. 19 2004,19:25) kirjoitti
    Mulla on ZX-6R:ssä WP:n ohjausiskari. Kovin suurta tarvetta sille tossakaan ei ole, mutta yllättävän paljon se rauhoittaa etupäätä epätasaisuuksien yli ajaes. Ennenkaikkea tosi paljo rauhallisempi olo kuljettajalla ku etupyörä putoaa kovin kovasta vauhdista tiehen. Vaikuttaa joskus jopa siltä että kuljettaja ei oo matkustaja tuos tilantees.
    Tolleen mää vähän funtsasinkin että se vois toimia On vaan sen verran hinnalla paiskattu, että taitaa jäädä odottaan parempia aikoja.
    Lainaa (vahvajussi @ Elo. 19 2004,22:11) kirjoitti
    On vaan sen verran hinnalla paiskattu, että taitaa jäädä odottaan parempia aikoja.
    Hinnoissa noi kyllä on. Toi mun oma oli käytetty, säästi sillain ainakin jonkinverran.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  14.  
    Mulla on ysissä LSL-ohjausiskari, joka on varmasti monien mielestä täysi kakka ja muutenkin turha. Mutta toi pyörä ei tosiaan välttämättä edes iskaria tarvitse, niin ajattelin, että turhaan sitä parasta ostaa. LSL maksaa Saksassa 199€ kiinnikkeineen. Ainakin minulla toimii juuri niin kuin toivoin. Hermostuneisuus täydellä kaasulla kiihdytettäesää pomppuisella tiellä katosi tai ainakin väheni huomattavasti. Aikaisemmin oli aikamoinen vikuri vällillä. Meinaan kyllä se etupää aika vähän maahan koskee ykkösellä ja kakkosella, jos kunnolla pistää menemään. Näin ainakin -01-mallissa. Matkavessahan toi tätä nykyä jo on ellei jopa homosohva, mutta kyllä mä sitä iskaria harkitsisin vakavasti jos siltä vähänkin tuntuu. Köyhän ei tietenkään kannataisi ostaa halpaa ja varmasti se Öhlari yms. on paras. Uskon kuitenkin, että kyllä toi LSL:kin on muutaman kerran estänyt pahemmat ohjelmanumerot. Nimim. "keula ilmaan töyssystä +200km/h" .
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92