Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tuli tuollainen CBR 600 rr -03 hankittua ja pitäisi saada vähän ääntä laitteeseen. Onko kenelläkään kokemuksia pelkän sliparin asentamisesta tuohon laitteeseen ilman mitään muita modauksia? Millä tavalla vaikuttaa ajettavuuteen?

    Missäs kohtaa siellä on se katalysaattori? Lähteekö sekin samalla pois?
  2. #2
    Täällä on ympäri foorumia juttua sliparin laitosta ja säätämisestä/säätämättä jättämisestä ja kyseisten modausten vaikutuksesta suorituskykyyn, kaasun vastaavuuten yms. Selailepa vähän, niin löytyy tietoa vaikka muille jakaa.
  3. #3
    Lainaa (jiipee @ Elo. 13 2004,14:05) kirjoitti
    Täällä on ympäri foorumia juttua sliparin laitosta ja säätämisestä/säätämättä jättämisestä ja kyseisten modausten vaikutuksesta suorituskykyyn, kaasun vastaavuuten yms. Selailepa vähän, niin löytyy tietoa vaikka muille jakaa.
    Kiitoksia tästä uskomattoman hienosta ja asiapitoisesta vastauksesta.

    Jos haluaisin tietää kuinka Suzuki muuttuu pelkällä sliparilla, lukisin tämän threadin tai jos haluaisin tietää kuinka Z750 muuttuu niin lukisin tämän ketjun mutta kun haluaisin tietää nimenomaan kuinka Honda CBR 600 rr muuttuu kun siihen vaihtaa pelkän sliparin. Meneekö liian laihalle, heikentyykö alavääntö (kuten GSXR:n omistajat kertovat omastaan) yms. Lähinnä sen takia kirjoitinkin tämän Honda palstalle.
  4. #4
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 13 2004,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jiipee @ Elo. 13 2004,14:05) kirjoitti
    Täällä on ympäri foorumia juttua sliparin laitosta ja säätämisestä/säätämättä jättämisestä ja kyseisten modausten vaikutuksesta suorituskykyyn, kaasun vastaavuuten yms. Selailepa vähän, niin löytyy tietoa vaikka muille jakaa.
    Kiitoksia tästä uskomattoman hienosta ja asiapitoisesta vastauksesta.

    Jos haluaisin tietää kuinka Suzuki muuttuu pelkällä sliparilla, lukisin tämän threadin tai jos haluaisin tietää kuinka Z750 muuttuu niin lukisin tämän ketjun mutta kun haluaisin tietää nimenomaan kuinka Honda CBR 600 rr muuttuu kun siihen vaihtaa pelkän sliparin. Meneekö liian laihalle, heikentyykö alavääntö (kuten GSXR:n omistajat kertovat omastaan) yms. Lähinnä sen takia kirjoitinkin tämän Honda palstalle.
    Ei kannata sliparia laittaa, laita suoraan kokoputkisto!

    ps. mulla olis myynnissä tosi porno Moriwaki "Moto-GP"-putkisto... 2kpl Suomessa... Ei tuu vastaan jokapäivä... Löytyy myydään palstaa-selailemalla.

    Tomi
  5.  
  6. #5
    Lainaa (Spede1 @ Elo. 13 2004,16:38) kirjoitti
    Lainaa (jiipee @ Elo. 13 2004,14:05) kirjoitti
    Täällä on ympäri foorumia juttua sliparin laitosta ja säätämisestä/säätämättä jättämisestä ja kyseisten modausten vaikutuksesta suorituskykyyn, kaasun vastaavuuten yms. Selailepa vähän, niin löytyy tietoa vaikka muille jakaa.
    Kiitoksia tästä uskomattoman hienosta ja asiapitoisesta vastauksesta.

    Jos haluaisin tietää kuinka Suzuki muuttuu pelkällä sliparilla, lukisin tämän threadin tai jos haluaisin tietää kuinka Z750 muuttuu niin lukisin tämän ketjun mutta kun haluaisin tietää nimenomaan kuinka Honda CBR 600 rr muuttuu kun siihen vaihtaa pelkän sliparin. Meneekö liian laihalle, heikentyykö alavääntö (kuten GSXR:n omistajat kertovat omastaan) yms. Lähinnä sen takia kirjoitinkin tämän Honda palstalle.
    No eipäs olla niin herkkähipiäisiä ...tarkoitus ei ollut närkästyttää. Tarkoitin vaan, että aiheesta on aika lailla keskusteltu. No jokainen pyörähän on tietysti yksilö...