Boxintie on Sipoossa Öljytieltä (Sipoon keskuksen suunnasta) käännytään ensin Söderkullan suuntaan ja vähän matkan päästä kääntyy vasemmalle Boxintie.(tyler @ Elo. 15 2004,19:37) kirjoitti
*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
Porvoonväylän ja Sipoon kirkon (keskusta välissä)
Kartta
"It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
Tuolta voi zoomailla...(tyler @ Elo. 15 2004,19:37) kirjoitti
EDIT heitti sitten tien alkuun josta ei näy tien nimi, mutta tuo risteyksestä luoteeseen lähtevä tie on Boxintie, tien nimikin tulee vastaan kun sitä lähtee kartalta seurailemaan.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Voihan vi**u mitä paskaa tuollakin on!! *(koopee @ Elo. 14 2004,23:25) kirjoitti
..ei pelkästään vaan tosta boxintien jutusta vaan muutenkin, siis pitääkö sitä itkeä joka p****leen asiasta
Esim. tässä -> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fc....4257696
Vantaan poliisista soittelivat, huomenna pitäisi raahautua kuulusteluihin. He kuulemma ainoastaan kuulustelevat ja sitten Porvoon Poliisi suuressa viisaudessaan tekee päätökset.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
niin että näin... katsos varmaan ajattelivat että sulla säästyy rahat sit sakkoihin...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Sitä kyllä yleensä haukutaan virka-avuksi. Näin säästetään kustannuksissa, molemmilla. Oisko ollut niin, että poliisi on kerrankin kehittänyt jotain fiksua???![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Ei voi olla mahdollista, tuntien ihmisia siina duunissa(GriZzLy @ Elo. 17 2004,11:40) kirjoitti
![]()
![]()
Nojaa, aluksi olivat sitä mieltä että mun pitäisi tulla Porvooseen mutta kun asiaa protestoin niin lupasivat selvittää onnistuisiko virka-apuna. Että kyllä tämä fiksuus lähti nyt ihan muualta kuin tuolta Porvoon polliisin suunnalta(GriZzLy @ Elo. 17 2004,12:40) kirjoitti
No nyt ne säästävät rahaa jotta meille voidaan langettaa tekemästämme rikoksesta esimerkiksi kuolemantuomio tai joku muu yhtä hyvä tuomio - sakkoja luonnollisesti tullee tsiljoona euroa tmv ja koko suvulle varoitukset.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ja syyllinen pääsee kuin koira veräjästä![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
"Murhaajalle korvauksia ja kuolleelle pienet sakot"(Bluesman @ Elo. 17 2004,12:46) kirjoitti
No katsotaan nyt minkälaista päätöstä tuolta Porvoon poliisilta sitten tulee, sakkoja en tule kyllä nielemään euroakaan joten rosiskeikka taitaa olla tiedossa jos maksulappuja meinaavat kirjoitella.
Kyllä, alkaa vähitellen vituttaa.
Pyörätön motoristi...
Luin tuon lehtijutunn..
Siis mitä helvetin läppää noi kytät oikein heittää? Asiaa tutkitaan liikennerikkomuksena koska kaaduitte hiekkaan ja epäillyt olette TE?
Ei nyt varmaan pitäisi olla mitään epäselvyyttä ketä on kaatunut, syykin voi löytyä pienellä ajattelulla. Tietenkin nyt sakkoja varmaan pitää antaa koska taisi olla 150 km/h vauhtia (todistaa mökkinaapuri, lempinimeltään "hiekottaja")
Toivottavasti polliisit vetävät päänsä perseestään ja saavat jotain muutakin aikaiseksi kun sakottaa ilkivallan uhreja. Nuo kaikki kuvat kun on katsonut niin ei ihan heti pysty käsittämään miten tuo kaikki hiekka on tielle joutunut (tai siis ei ne ainakaan itsestään siihen kävele) paitsi lapiolla.
Tseppii kaikille teille ja toivotaan että järki voittaa!
Kannattaiskohan ehdottaa, että kutsuvat paikalle pari MP poliisia testaamaan paikan. Ei kerrota niille etukäteen, vaan pyydetään ajamaan Boxintie koemielessä. Muuttuiskohan suhtautuminen![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
No kukkuu...(j11h00 @ Elo. 18 2004,11:15) kirjoitti
Juttu menee suurin piirtein näin:
Jos ajat autolla ojaan, niin olet syyllistynyt liikennerikkomukseen, tai liikenneturvallisuuden vaarantamiseen. Et ole hallitsenut ajoneuvoasi täysin.
Jos kaadut moottoripyörällä, olisi vaikka mustaajäätä, tai joku vitun meteoriitti iskee pläjääs, ja kaadut, niin syyllistyt samaan. Juttu on suurin piirtein pakko tehdä.
Tutkinnanjohtaja, tai viimeistään syyttäjä päättää sitten että rangaistaanko, vai tuleeko syyttämättäjättämisperuste.
Sama se on jos joku jeppe raiskaa muijasi, ja kiskot sitä samantien turpaan, niin kyllä sinullekin tulee syyte, tai pitäisi tulla.
Täytyy nyt vaan toivoa että syyttäjällä tai tutkinnanjohtajalla on sen verran älyä päässä, että ei lähde ajamaan tätä juttua.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
Noniin, nyt on kuulusteluissa käyty ja odotellaan vaan että käsittelevä syyttäjä pääsee papruja tutkimaan. Annoin kuulustelun liitteeksi mukaan 7 kuvaa tapahtumapaikalta missä tuo kuulalaakerisora näkyy.
Pyörätön motoristi...
Hyvä hyvä hyvä.(Jassu @ Elo. 18 2004,11:56) kirjoitti
Ja kerroit teidän käyttävän nopeusrajouituksien mukainen nopeus, ja turvalliset välit ajoneuvojen välissä. Sitä soraa ei vaan millään huomannut tulosuunnasta katsottuna, ja sitten vielä kun tuo pyörä tärisee sen verran, että välttämättä tommosia kiviä ei huomaan. Ja sitten ajokoulussa ne väitti että pitää katsoa pitkään eteenpäin, ei saa katsoa juuri etupyörän eteen, ja katse oli tietysti sinne mutkan toiseen päähän suuntautuneena jo, eikä sitä hiekkaa vaan millään pystynyt huomaamaan. Sitäpaitsi jollekin ihmisille maksetaan siitä, että tiet eivät ole tuossa kunnossa
No, toivotaan nyt vaan parasta![]()
Kokemuksesta voin sanoa, että selvittäkää itse kuka se hiekanlevittäjä on ja sitten rikosilmoitus kehiin (tosin lienee jo tehty). Siinä teillä on maksaja! Voisi täyttää jo tapaonyrityksen tunnismerkit vai jotain vastaavaa. Törkeetä!
Solid as Rock
at least...
Hard as Stone
On kyllä aivan hemmetin törkeetä toimintaa jos TE tässä joutuisitte muka jotain syyteitäkin nielemään. Jospa kissalanpojat mieluummin suuntais voimavarojaan syyllisen = hiekottajan etsintään... Toki, mua ei yllätä tässä maassa enää oikeen mikään. Tsemiä ja ennen kaikkea HERMOJA teille asianosaisille!!!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Tommonen on niin vaarallista, että ois tärkeetä että hiekottaja jäis kiinni ja jonkunlaiseen vastuuseen.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
juu tiedän että kun kotilolla meet metsään jne. niin polliisit tutkii sua heti liikenteen vaarantamisesta tms. mutta kun tässäkin tapauksessa polliisit kutsuttiin paikalle, tekivät muistiinpanojaan ja sanoivat että eihän tämä näiden kuskien vika ole.. niin miksi sitten nyt epäillään mopoilijoita?(GriZzLy @ Elo. 18 2004,11:51) kirjoitti
Tosin muistiinpanot taisivat kadota jossain vaiheessa ja pykälät kai vaativat kuten sanoit että tutkimus on näin tehtävä..
noh oli miten oli, tässä varmastikin pitäisi tutkia muitakin mahdollisuuksia.
Toivotaan edelleen että homma selviää nopeasti...
Sanotaanko siinä suoraan ketä syytetään?(j11h00 @ Elo. 18 2004,11:15) kirjoitti
Asiaa tutkitaan, mitä asiaa: ulos ajoa, hiekkaa,,
Toi "pykälä" talk on niinja sen tulkintaa on helppo ohjata. Niinkuin nytkin V***n motoristit. Vaikkia jutussa ei ketään syytetä, annetaan vaan ymmärtää,,,
Kyllä, kuulusteluissakin tehtiin harvinaisen selväksi että me kuskit olemme niitä epäiltyjä. "Kuulustelemme sinua epäiltynä liikennerikkomuksesta"...(kawjo @ Elo. 19 2004,11:10) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Näinpä juuri.(GriZzLy @ Elo. 18 2004,11:51) kirjoitti
Kaaduin kerran noin 5-10 km vauhdissa kyljelleen mopolla, hiekan takia. Muuta liikennettä ei siihen aikaan ollut (aamuyö). Takana sattui tulemaan poliisi, joka antoi sakot liikenteen vaarantamisesta.Lisäksi mun kyytiläiselle soiteltiin myöhemmin, haluaako nostaa syytteen minua vastaan... (ei halunnut
)
Epäreilultahan se tuntui, kun ainoat kolhut tuli ajovaatteille ja itsetunnolle...
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
Niinpä...(Jassu @ Elo. 19 2004,11:16) kirjoitti
Epäilen suuresti että tämä olisi paikalla olevien poliisien idea, vaan uskoisin että tämä idea tehdä siitä juttu olisi jonkun toisen virkamiehen idea, joka ei oikein lämpene moottoripyörille. Täytyy vaan toivoa että jutun edetessä, rikosnimike muuttuisi, ja teidän asemanne. Mutta yleensä siitä sitten ilmoitetaan samantien kuulustelun aikana, ja rikosnimikkeeksi voisi olla liikennetuhotyö tai liikenneturvallisuuden vaarantaminen, ja te olisitte asianomistajat.
En oikein ymmärrä tätä, tässä vaiheessa yrittäisin kyllä ottaa lakimieheen yhteyttä, ja kysellä hänen mielipiteitään, tai yrittää vaikka ottaa yhteyttä tutkinnanjohtajaan, ja kysyä että mistä tämmöisiä ideoita on tullut.
Mistäs mä saan tietooni kuka on tutkinnanjohtaja ?(GriZzLy @ Elo. 19 2004,11:54) kirjoitti
Edit: Selvis jo kun soitin Porvoon poliisille, henkilö ei vain vastannut puhelimeensa joten jatkanpa soittelua.
Pyörätön motoristi...
Dodih, nyt selvis ja olihan happamankuuloinen nainen tuo tutkinnanjohtaja.
Kuulemma sillä mitä poliisipartio sanoi paikanpäällä (että meitä ei ole aihetta epäillä) ei ole mitään merkitystä vaan he palattuaan asemalle ovat pyytäneet neuvoja esimiehiltään jotka ovat vaatineet jutun tutkintaan niin että me olemme epäiltyjä - eli poliisinkaan sanaan onnettomuuspaikalla ei voi siis luottaa. Hieno homma.
Tutkinnanjohtaja vetosi siihen että "ajoneuvon nopeus pitää olla sellainen että se voidaan pysäyttää tien näkyvällä osuudella ja nopeus pitää sovittaa niin että oli tilanne mikä hyvänsä niin pystyssä pitää pysyä" - että näin. Kaipa se on motarillakin sitten ajeltava 20 km/h jos vaikka joku railo on tiessä. huoh...
Uskoin vielä joku aika sitten poliisitoimintaan suomessa, en usko enää - tää on naurettavaa...
Pyörätön motoristi...
Eli koskas lähdemme ajamaan motarilla helvetin isolla porukalla kahtakaistaa 20km/h? minä oon ainaski mukana. Ja jos poliisit tulee jotain sanomaan et on pakko, ei tiiä vaikka kaatuis niin pitää ajaa hiljaa, ja kun viereisellä kaistalla on jo joku niin en pääse vaihtamaan kaistaa. Enkä muutenkaan vaihtaisi, saattaisin kaatua tuossa kaistanvaihdossa... tana nyt kyl kyrsii... Tehdään tuo viel helvetin pahaan ruuhka-aikaan![]()
![]()
![]()
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
No voi rähmä! Varsinainen oikeusvaltio tää Venäjän takapiha...(Jassu @ Elo. 19 2004,12:26) kirjoitti
Toivottavasti jeppet ei keksi tulla ratapäiville päivystään, voipi sakkovihko loppua kesken....
*Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
*Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
hiljaa ajelu on pop... mä olen mukana...![]()
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Tuota, ennen kuin hermostut, käsittääkseni sama asia koskee myös autoilijoita...mutta tulee mieleeni, kai jonkun on myös huolehdittava siitä, että yleiset tiet ovat liikennekelpoisessa kunnossa? Mahtaneeko ko. mutkassa tapahtuneen yhtään auton ulosajoa?(Jassu @ Elo. 19 2004,12:26) kirjoitti