Tulokset 1:stä 9:een 9:sta

Kyllä korpee parkkikselta lähties, mopo päätti sammua kesken käännön ja niinhän siin sit kävi et mopo meni kyljelleen.
    No onneks vauriot on pienet pari naarmua ja vääntynyt kytkinkahva.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onneksi selvisit noin vähillä, mulla tuli kanssa tänään vakuutustarkastajalta puhelua että oma mopo on arvioitu - siinä menee hiukka enemmän uusiksi ;)
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Näitähän sattuu. Mopo vaan pystyyn ja

Jos joudut taivuttelemaan sitä kahvaa ni kato että se kestää sen väsymättä, ettei murru sitten kriitisessä paikassa ja aiheuta lippaa, niitäkin on sattunu.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    Lainaa (Make80 @ Elo. 11 2004,00:50) kirjoitti
    Näitähän sattuu. Mopo vaan pystyyn ja *

Jos joudut taivuttelemaan sitä kahvaa ni kato että se kestää sen väsymättä, ettei murru sitten kriitisessä paikassa ja aiheuta lippaa, niitäkin on sattunu.
    Juu luulen et tilaan suoraan uuden kahvan. Kyllähän toi viel toimii vaikka pikkusen alaspäin onkin.
    Mut taidan huomenna lähtee Suomen eteläisimpään osaan . Tallinnaan. Torstaina sit uutta kahvaa metsästämään.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    . Mulla sattu tosi nolo tilanne keskellä päivää kauniasten "ostarilla". Paikoillaan päällä istuessa aloin säätää penkkiä kun oli jotenki oudosti ja sit lähti mopo kallistumaan oikealle puolelle. Yritin pitää kiinni minkä jaksoin mutta siihenhän se rojahti parkkiruutuun ja minä kompuroin juoksin horjahtelin mutta pysyin pystyssä . Eikä siinä vielä kaikki. Nostin pystyyn (venäytin selän) ja yritin käynnistää mutta eipäs käynnistynykkään. Startti vain pyöri mutta ei Mitään elon merrkejä muuten! Mulla ennenkin ollu ihan samallaisia käynnistys ongelmia kaadon jälkeen. Mistä moinen johtuu? bensat menee jotenki väärin? Nolotuksen huipentuma...

ps. Proidinkaa työnnettiin käyntiin. Kävi kuin twini pitkän aikaa.

edit. typot

Eihän sulla satu olemaan sitä kaato-tappokytkintä? Jos se jumittuu vähän sivuun ja jää pätkimään, tärinä tiputtaa sen takaisin.
    Bensat varmaan valuu pois kaasareista, jos mopo on kyljellään.
    Kyl se hörähtää ku vähän aikaa starttailee.

Ehkä ne bensat oli valunu pyttyihin ja kastellu tulpat.

Lainaa (HarriS @ Elo. 11 2004,12:30) kirjoitti
    Eihän sulla satu olemaan sitä kaato-tappokytkintä? Jos se jumittuu vähän sivuun ja jää pätkimään, tärinä tiputtaa sen takaisin.
    Onnhan mulla tappokytkin. En koskaan ees tullu ajatelluks tollasta. ens kerran ku lippaan niin kokeilen.
    Mutta jos se on päällä niin eihän startinkaan pitäis pyöriä?

Niin ja sekin vielä että kun kaadon jälkeen pyörää tutkittiin niin hais bensa ja sitä selkeesti valui jostain yläpuolelta moottorin päälle etupuolelle vasemalle pakoputkien alkupäähän. Onko se narmaalia että bensat valuu ulos koneesta kun on nurin 20s
    On mulla ennenkin bensa haissu ja sit kone käy aina huonosti . Välillä kone rupeaa käymään kuin twini aivan yhtä-äkkiä ilman mitään syytä, eikä ongelma poistu vaikka menis kaasu täyillä läpi kierros-alueen. Joku 10km ajoa motarilla niin rupee taas käymään "normaalisti".
  9.  
    Lainaa (Stobias @ Elo. 11 2004,12:33) kirjoitti
    Bensat varmaan valuu pois kaasareista, jos mopo on kyljellään.
    Kyl se hörähtää ku vähän aikaa starttailee.
    Kun mulle tuuppää käymään niin että starttaa niinkauan kunnes akku loppuu ja sit . työntämällä lähtee vain ja silloinkin hien saattamana.Muutenkin Kuumalla päivänä on aina fifty/sixty käynnistyykö enään kun käy vaikka pankki-automaatilla. Pitää Antaa koneen jäähtyä siihen 50c ja sit taas lähtee.

Lainaa kirjoitti
    Ehkä ne bensat oli valunu pyttyihin ja kastellu tulpat.
    Toi voi olla hyvinkin mahdollista.