Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Joo o tossa päivällä olin vanhenpien luona käymässä ja siitä on noin 5km maantielle hiekka tietä, no siitä lähdin ajemaan ja jäin jonkun maajussin traktori peräkärry yhdistelmän taakse köröttelemään 30km/h kun viimein oltiin risteyksessä olin noin 2-3 metrin päässä ja hiki päässä odottelin jo että kääntys ny v****** että pääsis vilvoittelemaan *NO EI PERKELE pisti pakin päälle ja lähtikin peruuttamaan ...Siinä iski paniikki ja pari metriä ehti pyörä tulla peräkärryn avustuksella taakse päin (itse olin "ohjaksissa) kunnes älysin kääntään tupen nurin että jospa se kuulisi ja kuulihan se (huh)

Tuloksena pashana etukate lampunlasi plexsi umpio mutta itselle ei kuitenkaan mitään, sinänsä jännä että jääräpäisesti
    jäin kahvoihin kiinni vaikka viisasta olis ollut varmaan "hylätä" pyörä
    Prlk menen mopon kanssa hautaan asti...no ei sentään

Mutta mutta "LOUD pipes saves lives"
    - XT 660 R
    Asiaa...mopoa ei jätetä. Onneksi ei käynyt pahemmin.
    Suzuki GSR600
    Voiko noinkin käydä

No onneksi et jääny alle, tulis kipeet kylkiluut..
    KTM 690SM
    Onneksi et jäänyt alimmaiseksi. Moposta (ainakin suurimmasta osasta) puuttuu pakki, vähän huono en keretä pois alta tuollaisessa tilanteessa. Kyllä kuski taitaa kahtella jatkossa vähän paremmin taakseen.

Eilen itselleni sattui vähän samanlainen tilanne; onneksi tie oli leveähkö. Traktori oli pysähtynyt tien varteen ja oli lähdössä peruttaaman vasemmalle, eli olisi tukkinut toisenkin kaistan. Lähestyin hyvin hitaasti traktoria vasemmalta ja en ohittanut, ennenkuin näin kuskin katselevan sivupeiliin eli oli minut täten havainnut. Hän onneksi osas kahtua taakseenkin...ei ollut puusilmä
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
    Eikö sulla ole tööttiä?
    -Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
    -If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
    Lainaa (Mosse @ Elo. 11 2004,09:55) kirjoitti
    Eikö sulla ole tööttiä? *
    Oli Gozalesilla töötti tai ei, niin voin hyvin ymmärtää, että tilanteen yllätyksellisyys hidastaa/estää rationaalista toimintaa...

Ja kyllä mullakin pyörä paukkuu nykyisin kovemmin kuin mitä töötti vikisee

Taas yks hyvä syy pitää putket avarina...
    ArtoM
    Honda VF 750 S -83
    Honda Pan European ST1100 -90
    josta tulikin mieleen, mun töötti ei toimi mutta onhan mulla akrapovic niminen töötti
    MOnilla pikkuteillä traktorikuskit on kangistuneet kaavoihinsa ja jos traktorissa peilit on vielä ehjänä saati vilkut yms. havaintolaitteet eihän niitä tarttee käyttää kun kukaan aikaisemminkaan ei takan ole ollut tai tuolta tullut. Olis traktorimiehillä skarppaamiseen aihetta, kaikennäköistä viritystä täällä näkee liikenteessä, syksyllä ei tiennyt mihin suuntaan eräs mies on menossa kun etuvalot loistaa eteen ja työvalo täysillä taakse, ilmeisesti valaisi peräkärryä missä ei ole minkäänlaista heijastinta varmaan traktorikuskien(maajussien) piittamattomuus johtaa vielä johonkin kolariin
    Maybe it was just a dream

Sometimes things ain´t what they seem

Better not fool with things you don´t understand
    Mä käytän _paljon_ useammin tuota koneen huudatusta ku tööttiä... ´

1) se on kovempi ääni
    2) tuttu liike se ranteen kääntäminen
    3) VÄHÄNKSE ÄÄNI ON KOMEEMPI KU JOKU TORVI

Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
  10.  
    Itsellä kävi vähän samalla tavalla,nuorena kloppina mopoillessa. Peruuttaja oli hlö a*to ja paikkana liikennevalot. Mistä lienee sai päähänsä lähteä peruuttamaan? No,silmille tuli kuitenkin,mutta ei onneksi kovaa. Huomasi pysäyttää vasta,kun takaluukkua paukutin toisella kädellä ja puberteettifalsetillani kiljuin minkä keuhkoista lähti.
    Vaurioina mopolle vääntynyt ajovalonpidike,itselle hellä kämmen ja hetkellinen pulssin nousu lukemiin 300bps...
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-