Kun muutkin kyseli noista tehoista niin kysellään itekin kun ompi jäänyt vaivaamaan tämä
Pyöränä ZX-6R vm.96 eli zx600f2 (UK) ja sen ilmoitetut tehot. Saksassa (mistä pyörä tuotu) ilmoitetaan pyörän tehoksi 72/97 kW/ps, Haynesin huoltomanuska ilmoittaa tehoiksi 98 bhp (73 kW), mutta Suomessa rekisteriotteeseen tuli tehoksi 77 kW. Elikkäs mistäs tässä on kyseessä ja keneen voi luottaa?
Red Meat
105hv(77kW) taitaa olla tehtaan ilmoittama virallinen teho vm 95-97 (f1-f3). Saksa pyörässä voi olla se 74kW(100hv).Omassa pyörässä (saksasta tuotu -01, vm-95(f1) rekisteriotteessa lukee 74kW ja pyörä oli lievästi kuristettu.
Luistit ei noussu aivan ylös saakka mutta sorvilla siitä selvittiin. Testeissä ovat muuten mitanneet 102-109hv tehoja. Testivoittaja kolmena vuonna peräkkäin 95-97 *
Oli pakko vähän kehua.
Pystytkö pistään vähän lisää infoa tästä kuristuksista? Olis talvella tarkoitus avata konetta ja kaasareita vähän enemmän mutta toistaiseksi saa jäädä tälläseksi. Eli oliko iso homma? Mitä vaati? Mitä teit niille luisteille yms. Sorvi kyllä löytyy joten sen ei pitäisi olla ongelma![]()
Red Meat
Ei ollu iso homma. Kaasuttimien muovisten kansien sisäpinnoista otettiin vähän pois eli tuli lisää tilaa luistille nousta. Ja samoin luistien yläpäässä olevista muoviholkeista otettiin vähän tavaraa pois. Yhteensä ehkä noin puoli senttiä. Perstuntumalla ei eroa oikeastaan huomannut. Pitäs käyttää joskus penkissä jos vaan sais aikaseks. Tosin nyt on suutinsarja ja eri vaimennin paikalla.
Elikkä omissa kaasareissani se luisti jää just puoli senttiä sinne imukurkun puolelle liian pitkälle. Siitä kannesta varmaan tarttee sorvata se koroke kohta pois niin siitä tulee noin 3 mm lisää tilaa ja loput siitä muoviholkista. Ei jollakin sattuis olemaan avattuna ei-saksasta tuodun f-mallin kaasareita niin sais vähän vertailtua.(santos @ Elo. 12 2004,20:42) kirjoitti
Red Meat
Mun saksapyörässä oli jo saksassa säädetty kaikki tehot takaisin.(Nalkis @ Tammi. 16 2005,17:51) kirjoitti
Eli rekkari ote ei aina ole totuus tehoista.
Sitten täällä suomessa pienellä virityksellä tuli takapyörältä muistaakseni 99 hv eli jotain 110-115 pitäs olla koneessa.
Ja niinkuin tossa mainittiin niin -95-97 ehdottomasti paras kuussatku.
Suzuki GSXR 600 L1
Jeps, mutta mietinkin tässä, että mitä kuristuksia niissä on alunperin ollut tuon luistien lisäksi tai siis onko niitä muita kuristuksia kun eivät Sumekollakaan oikein tuntuneet tietävän. Mistähän löytyis oiken Kawasaki guru joka tietäisi kaikki tästä pyörästä?kirjoitti
![]()
Red Meat
Joo asia tosiaankin kiinnostaa,mulla on merkitty rekisteriotteeseen vaivaiset 72kw.
Pakko varmaan jossain vaiheessa alkaa purkamaan kaasareta ja koittaa kaivaa kaikki tehot takas.
Ne luistit kyllä pystyy tarkistamaan aika äkkiä kun ottaa vaan tankin ja ilmanputsarikotelon kannen pois ja kokeilee painaa luisteja sisään.(pala @ Tammi. 19 2005,14:25) kirjoitti
Red Meat