Nyt on jo varaa hienostella. Reippaammin kahvaa kääntäessä alle 4000 rpm:n on n. 1,5 sek. BOOO...viive ennenkun selkenee ja lähtee. Muistaako FZR 1000 omistajat paljonko teillä on seosruuvi auki? Itellä 3,5 kierrosta, oisko liikaa?
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Tohon taitaa vaikuttaa eniten bensanpinnan korkeus.. Tässä hyvät ohjeet:(whosia @ Elo. 10 2004,15:30) kirjoitti
http://www.factorypro.com/tech/carbt...m_engines.html
Sieltä kohta 3. on aika lähelle sun ongelmaa...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jaa-a. Joo-o. Joku siellä vähän mättää, ilmiö on pahimmillaan ihan matalilla kiekoilla/tyhjäkäynillä kun kääntää tupen nurin. Mitä enemmän kiekkoja tai jos avaa kaasun vähän hitaammin niin ei mitään hätää. Voiskohan aavistuksen pielessä oleva ajotus tehä tommosta? Enpä tehe varmaan mittään ihan heti... laitoin sliparin joka on pyöriny kanahäkissä pyörän hankinnasta lähtien kiinni, ja ei vaikuttanu mittän muuta kun että äänet aavistuksen karheni.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
No just noi oireet viittaa nimenomaan siis bensanpintaan, se on selitetty hyvin tuolla Factoryn sivuilla... Toinen mikä voi vaikuttaa on luistin jouset, eli nousee joko liian nopeesti/hitaasti.(whosia @ Elo. 11 2004,03:21) kirjoitti
Edellämainittu tietysti sillä edellytyksellä että sulla on jo oikeen kokoset pääsuuttimet siellä ja neula sopivalla korkeudella. Nuo Factoryn säätöohjeet pitää mennä numerojärjestyksessä, ja ne todellakin toimii..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
mun mopossa oli/on saman oloisia oireita, *exupin vaijerien säädöt pitää näköjään olla kohdalla,mulla jäi löysälle ja ihmeteltiin sit mikä on kun alle 6000rmp ei meinaa kiihtyä kuuluu vaan moooaaaa mut 6000 jälkeen ääni muuttu ja lähti kiihtyyn.kaasarit puhistelin ja suutt vaihtelin mutt ei parantunu,sit päätin vaan kiristää vaijerit kun niin naputti ja vitutti *ja lähdin sitten ajeleen ja huomasin heti eron,kone vetää alhaalta asti paremmin, ei ollut enää sellasta mooaaamista eikä 6000 jälkeen nykäisyä.Mutta sitten alkoi exup vinkumaan/kitisemään alle 3000rmp jota ei huvittanut kuunnella,laitoin ilm liian tiukalle tai exuppi kulunut joten löysäsin vaijereita ja kaadoin mopokin siinä touhussa.silloin yamaha huoltokiintiö täyttyi ,työkalut nurkkaan, antaa olla...talvella otetaan uudestaan.Mun mopossa kaasuttimien neulat *joskus vaihdettu(en tiedä miksi,kuristettu malli?)ei voi ollenkaan säätää,pitäis olla säädettävät,kun laittaa isompaa suutinta jotta yläkierros alue olis hyvä, menee alakierr.alue rikkaalle.Neulat ja exuppi( ehkä myös bensapinta,luistinjouset ja jospa vaimennin ei toimi uudessa koneessa),ilmeisesti *nämä aiheuttavat harmii mun fzr:ssä.Ymmärtäis vaan enkkua paremmin......tai paksumpi lompakko,veis jollekin pajalle säädettäväksi.....(Tylyttäjä @ Elo. 11 2004,09:23) kirjoitti
mun mopossa oli/on saman oloisia oireita, *exupin vaijerien säädöt pitää näköjään olla kohdalla,mulla jäi löysälle ja silloin yamaha huoltokiintiö täyttyi ,työkalut nurkkaan, antaa olla...talvella otetaan uudestaan.Mun mopossa kaasuttimien neulat *joskus vaihdettu(en tiedä miksi,kuristettu malli?)ei voi ollenkaan säätää,pitäis olla säädettävät,kun laittaa isompaa suutinta jotta yläkierros alue olis hyvä, menee alakierr.alue rikkaalle.Neulat ja exuppi( ehkä myös bensapinta,luistinjouset ja jospa vaimennin ei toimi uudessa koneessa),ilmeisesti *nämä aiheuttavat harmii mun fzr:ssä.Ymmärtäis vaan enkkua paremmin......tai paksumpi lompakko,veis jollekin pajalle säädettäväksi.....[/QUOTE](fzr1000 @ Elo. 11 2004,10:09) kirjoitti
Huoltokiintiö on tosiaan aika täys... Mutta seuraavan kerran kun roplataan niin sitten katon exupin. Viittais tosiaan bensapintoihin factoryn mukaan, tosin keväällä avasin kaasarit ja katoin että kaikki bensapinnat on samassa tasossa ja kohot ehjät ja bensapintaa ei oltu koskaan muutettu. Bensapintaa pitäis muuttaa taivuttamalla kohon kiinnike peltiä, mikä oli aika tukevan näköstä, ja aattelin että kuinkahan hyvin ne saa samaks. Toi luistin huono nousu... vois varmaan aiheutua jos ois ilmavuotoo... niitä pitää tutkia. Ei muuten mullakaan oo säädettävät neulat, ei kai näässä ookkaan vakiona? Ajelenpa ny vaan, tuntus kulkevan paremmin kun ennen päälle 4000, voi tietty johtua konerempasta.
Tuo vaiva viittais siihen, että sun pyörässä on liian isot pääsuuttimet ja kaasarit "hukkuu" kun vääntää osakaasulta täyskaasulle. Mutta viisaammat korjatkoon.....![]()
edelleenkin kesää odotellessa
Joo juttelin tuossa taannoin kyseisestä aiheesta MP-Team salosen mekaanikon kanssa. itelläni on pyörässä slipari, ja hän neuvonsa oli että ensin seos ruuvi kiinni ja sitten auki kaksi ja puoli kierrosta. Siten pitäs olla seosten kohillaan.