bensan suuttimet oli 125 (siellähän kohojen luona tuo sijaitseepi)(fiuri @ Huhti. 16 2005,20:07) kirjoitti
84hp kiinni oli vakio putki ja vakiosuuttimet
tehonalennus oli tehty 2:n kaasarin osittaisella ilman tulppaamisella, jolloin seokset oli perseelleen.
Nyt on Hashiru:n putki , mutta vakio ilmansuodin. Kun sillä tuo pyörä on helpoin saada toimimaan
btw.
Kun kattoo nuo käyrät, niin huomaa miten kauheita tehokuopat voi olla. 6r:n omistajat tietää luonnollisesti tän
oukei, siis laitoit kaikki(!) pääsuuttimet 125 ja tulppasit keskimmäisistä samat ilmasuuttimet kuin laitimmaisista oli sakut tulpanneet.(Boozey @ Huhti. 16 2005,20:30) kirjoitti
kehtaatko kertoa millä konstilla tulppasit keskimmäiset ilamsuuttimet? mullakin laitimmaiset ilmasuuttimet tukossa ja teen todn samantapaisen tulppaushoidon kesän aikana kun olit tehny. v******a ku just vaihdoin suuttimet ja neulat ja poistin kurkuista kuristukset. jäin siihen uskoon ettei ne ilmasuuttimet juuri vaikuta...
voi olla etten vaihda orggisputkea eli kenties mun laitettava pienemmät ku 125. mahtaakohan tuolla neulan yhteensopivuudella olla muuten suurikin merkitys. mulla nääs Dyno neulat mutta jos hommaan jostain 125 (tai vähän pienemmät) niin wörkkiiköhän vai onko laittettava alkuperäiset neulat...? eikö nää dyno neulat muka jotenki oo suunniteltu heidän suuttimiin eller hur...?
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Tulppaukseen käytettiin o-renkaasta veistettyä kumin palaa.Loctiten pikaliimalla kiinni ja pysyy.
Dynon neulat voi vaikuttaa jonkun verran. Putki aika paljonkin. Joten mun konsti ei välttämättä toimi. Penkitys ja lambda mittaukset kertovat mitä suutinta pitää laittaa.
Mikä niistä suuttimista on tukittu laitimmaisissa kaasareissa?
On mullakin laitimmaisissa yhdet suuttimet ilman reikää mutta eivät näytä jälkeenpäin tukituilta, eli luulisin että kuuluu ollakin noin.![]()
Dynojetin ja Keihinin omien suuttimien kokomerkintöjä ei voi verrata keskenään. Dynojetin neulat ovat myös erilaiset kuin vakiot ja sekin vaikuttaa seoksiin.(fiuri @ Huhti. 16 2005,21:15) kirjoitti
Ainut keino on käydä mittaamassa seokset ensin dynojetin omilla suuttimilla ja jos ei löydy sopivia siitä sarjasta niin sitten pitää ettiä penkissä sopivat keihinin suuttimista.
noin kello kahden suunnassa oleva suutin. siis uloimmissa kaasareissa. tässä ois suuntaan antava kuva (x marks the spot):(Stobias @ Huhti. 17 2005,10:48) kirjoitti
* x
*
*
käy kattoon yx sivu taaksepäin. siellä oli jollain tosi hyviä kuvia imutorvien alueelta ja siinä näky nuo suutinryppäät
suomi cebarin omistajilta ois mukava kuulla kommenttia jotta selviäis onko ao suuttimet normaalisti auki vai tukossa
"My final offer is this: nothing"
-Il Bastardo-
Tulipa tuossa asennettua Flowcommander ja samalla katoin vielä kertaalleen noita suuttimia. Samat suuttimet on mullakin tukossa, tai paremmin sanottuna koko suutin on ihan erilainen (ja ilman reikää), kuin keskimmäisissä kaasareissa. Mopo on saksasta tuotu mutta on epäilisin että suomipyörissä on ihan samalla tavalla.(fiuri @ Huhti. 17 2005,22:41) kirjoitti