Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Olisi tarkoitus startata Muoniosta ajelemaan 8-tietä ylöspäin käsivartta pitkin Norjan puolelle, sitten ajella rannikkoa pitkin Altaan mistä lähteä tulemaan alaspäin 93-tietä Enontekijöön ja siitä takaisin Muonioon, eli pikainen Norjan-reissu.

Kuinka bensan saanti tuolla matkalla? Mopon tankki riittää noin 230km pätkään ennenkuin menee varatankille.

Lapissa nyt varmaan sitä bensaa vielä löytääkin, mutta entäs Pohjois-Norjassa? Käykö kaikilla asemilla Visa vai pitääkö käydä vaihtamassa kruunuja?

Jarmo
    viikonloppuna ajelin tuon reitin ja ihan hyvin oli asemia.en pääse omallakaan pyörällä pitempään ja hyvin riitti löpö.eihän siinä pitkiä pätkiä oo maksimissaan noin 100km ilman huoltoasemia.
    Lainaa (pommis @ Elo. 10 2004,01:27) kirjoitti
    viikonloppuna ajelin tuon reitin ja ihan hyvin oli asemia.en pääse omallakaan pyörällä pitempään ja hyvin riitti löpö.eihän siinä pitkiä pätkiä oo maksimissaan noin 100km ilman huoltoasemia.
    Visa kelpasi ainakin viime viikon puolella kaikilla pohjois-Norjan asemilla ja kyllä niitä aika tiuhaan siellä oli.
    Se Neste kilpisjärvellä, Kilpis.com, on sitten viimeinen asema Suomen puolella.
    Rakastan Itseäni
    Jostain syystä mun Visa ei Norjassa kelvannut bensa-automaateille, vaikka viime vuonna toimi ihan ok. En niistä automaatin antamista norjankielisistä selityksistä käsittänyt mitään, joten syy jäi epäselväksi. Kassalle tietysti pystyy maksamaan, mutta yöllä olisikin voinut tulla ongelmia. Vika voi tietysti olla mun kortissakin...
    F800R
    Lainaa (mische @ Elo. 10 2004,10:55) kirjoitti
    Jostain syystä mun Visa ei Norjassa kelvannut bensa-automaateille, vaikka viime vuonna toimi ihan ok. En niistä automaatin antamista norjankielisistä selityksistä käsittänyt mitään, joten syy jäi epäselväksi. Kassalle tietysti pystyy maksamaan, mutta yöllä olisikin voinut tulla ongelmia. Vika voi tietysti olla mun kortissakin...
    Tosta tuli muuten mieleen, että syytä aina olla pari korttia messissä. Yhdellä Org Goes Italy ryhmäläisistä Visa lopetti toimintansa paluumatkalla Tanskassa ja itselläni taas Amex vittuili Norjassa...
    Rakastan Itseäni
    Lainaa (Jambbe @ Elo. 09 2004,22:34) kirjoitti
    Olisi tarkoitus startata Muoniosta ajelemaan 8-tietä ylöspäin käsivartta pitkin Norjan puolelle, sitten ajella rannikkoa pitkin Altaan mistä lähteä tulemaan alaspäin 93-tietä Enontekijöön ja siitä takaisin Muonioon, eli pikainen Norjan-reissu.

Kuinka bensan saanti tuolla matkalla? Mopon tankki riittää noin 230km pätkään ennenkuin menee varatankille.
    Skibotnin ja Altan välillä ei pitäisi tulla ongelmia, mutta muistaakseni Alta-Enontekiö väli on melko asumatonta. Kai siltäkin väliltä jostain bensaa saa, mutta jos ottaa varman päälle ja tankkaa Altassa niin ei tarvii jänskätä riittääkö bensa.
    F800R
    Altan ja Enontekiön väistä saa bensaa ainakin Masista ja Kautokeinosta.

Visa kortin sopivuus automaatteihin Norjassa on ollut mullekkin pieni mysteeri. Joissain paikoissa toimii ja joissain ei. Kerran Hammerfestin Essolla asiaa tiedustelin myyjältä ja se väitti että vain paikalliset Visat toimii niiden tomaatissa... mene ja tiedä..
  9.  
    Mulla oli kanssa Mastercardin kanssa ongelmia Norgessa. Joka toisella huoltsikalla ei toiminut jostain syystä. Suomessa on pelittänyt ihan hyvin.
    Don´t brake until you see god then brake like hell