Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tosiaan tuli kontattua kahden muun sällin ohella tänään Org-kahvittelujen jälkeen ajolenkillä - syynä mutkassa ollut suuri määrä hiekkaa.

Pyörästä oikea kylki ruvelle, vilkku paskaksi, jarrukiksi vääntyi, putkelle osumaa, peili poikki - mopotin muuten säilyi ajokunnossa. Ajokamoista takki ja housut puhki sekä kypärä otti maakosketusta liu'un aikana.

Mitäs nyt sitten? Pitää nähtävästi täyttää vahinkoilmoitus mutta mitä sitten, itse ajan pyörän vakuutustarkastukseen vai suoraan jonnekin korjaamolle joka hoittaa hommaa eteenpäin? Vakuutusyhtiönä mulla on Veritas...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Mulla ainakii meni niin kun pyörä oli paskana että kävin eka konttorille ilmottamassa asiasta (pohjola) jonka jälkeen kysyivät minnekkä pajalle pyörän vien ja sit antovat vakuutustarkastajan numeron ja sanovat että soita ja sovi tapaaminen sinne pajalle ni katotaan mitä kaikkee pitää korjata.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    Pyörä pajalle, ne soittavat vakuutustarkastajan katsomaan mopon, tilaavat osat, korjaavat kikottimen ja matka jatkuu.

Vakuutusyhtiöön ei tarvi olla ollenkaan itse puheyhteydessä, ellei sitten vahinkotarkastaja soita ja kysele jotain lisätietoja. Toki vahinkoilmoitus pitää tehdä, mutta ainakin pohjolalla sen voi tehdä netissä.

editointia:
    Ja jos mopo tosiaan ajokunnossa, niin kun vahinkotarkastaja on tsekannut vehkeen ja osat on tilattu, niin jos vain halua on, niin pyörä ajoon, soittelevat sitten huollosta kun osat saapuvat ja vasta sitten pyörä pajalle. Näin ei välttämättä tarvi olla kuin muutama päivä ilman ajopeliä.

Rakastan Itseäni
    Lainaa (Jassu @ Elo. 08 2004,18:16) kirjoitti
    Tosiaan tuli kontattua kahden muun sällin ohella tänään Org-kahvittelujen jälkeen ajolenkillä - syynä mutkassa ollut suuri määrä hiekkaa.

Pyörästä oikea kylki ruvelle, vilkku paskaksi, jarrukiksi vääntyi, putkelle osumaa, peili poikki - mopotin muuten säilyi ajokunnossa. Ajokamoista takki ja housut puhki sekä kypärä otti maakosketusta liu'un aikana.

Mitäs nyt sitten? Pitää nähtävästi täyttää vahinkoilmoitus mutta mitä sitten, itse ajan pyörän vakuutustarkastukseen vai suoraan jonnekin korjaamolle joka hoittaa hommaa eteenpäin? Vakuutusyhtiönä mulla on Veritas...
    Missä tapahtui? Boxista Sipooseen päin vai? Näin sinne menevän pitkän letkan kyykkyjä tänään, tulin siihen Boxin Shellille samaan aikaan..

Kävin eilen ajamassa sen tien, ja siellä oli yks mutka ihan täysin hiekassa.. Kerkesin itte huomaa sen tarpeeks ajoissa että sain vauhdin alas. Muuten ois ollu varma konttaus, sen verran tuli pideltyä vauhtia.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Ota yhteys tielaitokseen (tai mikä sen nimi nyt oli) ja tee valitus tien kunnossapidosta. Tuon pitäisi mennä tielaitoksen tai tien ylläpitäjän piikkiin, mikäli tiellä EI ollut varoituskylttiä tai merkkiä tietyöstä tai muusta vastaavasta.

Vakuutusyhtiössä osaavat varmastikin auttaa...?

Kaverilla joskus pari vuotta sitten vastaava tapaus. Tiellä hiekkaa keskellä mutkaa ja nupat. Tielaitos korvasi kaiken. Pyörän, varusteet, sairaalamaksut ja kivut säryt. Bonukset ei vähentyneet yhtään eikä ollu mitään omavastuuta.
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Gixxerrr @ Elo. 08 2004,18:28) kirjoitti
    Pyörä pajalle, ne soittavat vakuutustarkastajan katsomaan mopon, tilaavat osat, korjaavat kikottimen ja matka jatkuu.
    Minnekäs pajalle Yamaha kannattaa viedä PK-seudulla?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Itselle myös ehdottivat tuota että käy vakuutustarkastaja katsomassa sen niin etten itse ole paikalla ja sit korjaavat sen. Tähän en suostunut sen takia että haluan itse kertoa mitä kaikkea siitä on paskana kun se ei paljo auta jos eivät esim. muuta korjaa ku kytkinkahvan
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    Lainaa (Jassu @ Elo. 08 2004,19:01) kirjoitti
    Minnekäs pajalle Yamaha kannattaa viedä PK-seudulla?
    Vie Jokisen Hanskille Abraham Wetterin tie 4 puh: 09-7555939 tai 0400-706112
    Hanski tilaa tarkastajan paikalle ja osaa sanoa mitä osia pitää vaihtaa, kaikki ei näy aina päälle päin. Siellä korjaavat kaikki merkit ostopaikkaan katsomatta. Jonoa siellä on tietysti mutta soittamalla selviää.
    Saapuu pajalle yleensä 10.00 jälkeen.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
    No tuolla oli yks mökkiläinen aikoinaan kun vituunt**' mopoihin se käwi "suolaamassa" jonkun mutkan aina välillä noo siitä tietenkin jäi kiinni ja

(tämä tarina oli puhtaasti fiktiivinen)

p.s onneksi kuskit kunnossa
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Tosiaan tuli kontattua ...
    Sitä on näemmä liikkeellä ..
    Itse vetäsin 3 pv sitten .. murtui jalkapöydänluu oikeasta jalasta ja
    yksi ritilä katkes kyljestä (sattuu kun nauraa *heh*).
    Mopoon tuli naarmuja sinne tänne, mutta aika pieniä ja sen mun
    ruma pleksi palasiksi. Ensi perjantaina Juoroopan turneelle ja en
    varmaan vie nyt mihinkään pajalle - syssymmällä siten joskus.
    Ja näitähän sattuu aina juuri silloin kun ihan vähiten tarttis.

Hyvät ohjeet Gixxerrriltä - toimivat.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 08 2004,18:32) kirjoitti
    Missä tapahtui? Boxista Sipooseen päin vai? Näin sinne menevän pitkän letkan kyykkyjä tänään, tulin siihen Boxin Shellille samaan aikaan..

Kävin eilen ajamassa sen tien, ja siellä oli yks mutka ihan täysin hiekassa.. Kerkesin itte huomaa sen tarpeeks ajoissa että sain vauhdin alas. Muuten ois ollu varma konttaus, sen verran tuli pideltyä vauhtia.
    Sama mesta. Me tultiin jotain ehkä 40 km/h ja silti kolmella lähti lapasesta.

Lainaa (suzukai @ Elo. 08 2004,18:49) kirjoitti
    Ota yhteys tielaitokseen (tai mikä sen nimi nyt oli) ja tee valitus tien kunnossapidosta. Tuon pitäisi mennä tielaitoksen tai tien ylläpitäjän piikkiin, mikäli tiellä EI ollut varoituskylttiä tai merkkiä tietyöstä tai muusta vastaavasta.
    Tämän tulemme tekemään, itseasiassa soitin jo tiepiirin 24h palvelunumeroon ja pyysin että ottavat hiekat pois ennenkuin tulee ruumiita... Huomenna otan yhteyttä tiemestariin itseensä.

Lainaa kirjoitti
    Kaverilla joskus pari vuotta sitten vastaava tapaus. Tiellä hiekkaa keskellä mutkaa ja nupat. Tielaitos korvasi kaiken. Pyörän, varusteet, sairaalamaksut ja kivut säryt. Bonukset ei vähentyneet yhtään eikä ollu mitään omavastuuta.
    Tämän tulemme itsekin vaatimaan, jos ei tiemestari pidä ideasta niin etenemme rikosilmoituksen kautta - se on jo päätetty.

Lainaa (Jim Goose @ Elo. 08 2004,19:19) kirjoitti
    Soitan tuonne ja Tuusmotoriin heti aamulla, se kummalla on lyhyempi jono saapi homman.
    Pyörätön motoristi...

Lainaa (MattiR @ Elo. 08 2004,19:24) kirjoitti
    Tosiaan tuli kontattua ...
    Sitä on näemmä liikkeellä ..
    Itse vetäsin 3 pv sitten .. murtui jalkapöydänluu oikeasta jalasta ja
    yksi ritilä katkes kyljestä (sattuu kun nauraa *heh*).
    Mopoon tuli naarmuja sinne tänne, mutta aika pieniä ja sen mun
    ruma pleksi palasiksi. Ensi perjantaina Juoroopan turneelle ja en
    varmaan vie nyt mihinkään pajalle - syssymmällä siten joskus.
    Ja näitähän sattuu aina juuri silloin kun ihan vähiten tarttis.

Hyvät ohjeet Gixxerrriltä - toimivat.
    No missäs se MattiR konttasi ja missä tilanteessa?

Tätä on näköjään liikkeellä . Itse olen valitettavasti jalkamiehenä .

Itse vein lauantai-iltana mopon hinurilla Larun BW:iin. Katselevat sitä siellä maanantaina ja siellä saa vakuutustarkastajakin ihmetellä.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (-V- @ Elo. 08 2004,19:46) kirjoitti
    No missäs se MattiR konttasi ja missä tilanteessa?
    Länsimäessä - T-risteyksessä .. auto meni edellä ja vasemmalta kaukaa tuli muita ihan hiljaa. Siitä olisi oikealle ehtinyt se edellä oleva ja minä ja vaikka pataljoona jalkaväkeä. Kas kummaa - minäkin tihrusin sinne vasemmalle ja kuinkas ollakaan .. se edelläoleva vetäsi täydet jarrut ja minä tietenkin myöhästyin hiukkasen. Eipä käynyt tuo jarrutus vaihtoehto mielessä ihan päällimmäisenä. Sitten alkoikin jo olla kiire. 2m mustaa viirua sain aikaiseksi siihen tiehen ja siten olikin pakko väistää johonkin ja hölläsin tietenkin, että saisin kääntymään ja eihän se sitten tarpeeksi näyttänyt kääntyvän ja lisää jarrua. Siitä se painopiste alkoi lähestyä maata ja minä tietenkin panin kampoihin, että et perkele varmasti mene nurin .. ja sitten lopuksi vielä jalka sinne alle - mukkelis makkelis ja kikkelis kokkelis. 247kg on aika raskas tälläiselle pullamössöukkelille. Potkiskelin pleksinpalasia ojaan ja kiroilin niin että metsä raikasi. Vitutti niin, ettei edes jalkaan tai kylkeen sattunut. Vasta sitten hetkenpäästä ja sitten lekurille ja seuraava yö oli melko paska - särki paikkoja ihan oikeesti.
    Nyt menee jo ihan hyvin (kroppa siis).
    Mitään ei katkennut moposta, mutta etylyhdyn poka, jarrukahva, peilin varren päätynypykkä (mitenkä vilkku ei mennyt vaikka se törröttää ulos kuin hirven korva), pakoputken se leveä osa kokonaan skraadeilla. Sialuun jälleen yksi vamma - tosin kovin pieni tällä kertaa.
    Älkää ainakaan te muut ajako kokoaikaa ihan liian lähellä edelläkulkevia.
    Oli siis niin oma vika kuin vain olla saattaa. Perkele.
    "Kun on tyhmä pää, niin kärsii koko ruumis."
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Saas nähdä meneekö vakuutusyhtiön kanssa tappeluksi, mullakun ei ole vakiovärinen pyörä. Alakate on normaalisti kullanvärinen ja mulla edellinen omistaja on tossa maalauttanut sen mustaksi, tarroittanut sen samoin kuin originaalin ja tuossa on vielä kunnon lakkakerroksetkin päällä...

Pyörätön motoristi...

Eilen kun näin sen mutkan Box-Sipoo pätkällä, niin heti ekaks tuli mieleen, että joku runkkari on saletisti hiekottanut sen tahalleen... Ei näyttänyt nimittäin todellakaan siltä, että olis vahingossa pientareelta tullu hiekkaa tielle. Lisäks se paikka on sellanen suht "turvallinen" lipata, ei osu heti puuhun tms ja mutkakin on aika hidas. Eli tämä hiekoittaja-runkkari on sen verran pitänyt "järkeä" päässään, että on virittänyt ansan tuhoamaan etupäässä vain pyöriä muttei kuskeja.

Varmasti mulla auttoi sekin, että tolla pätkällä on usein valunut naftaa mutkiin, sen takia kyttään tienpintaa erityisellä tarkkaavaisuudella. Se on pelastanut kyseisellä ek:lla monelta lipalta.

Tykkään kyllä vielä enemmän vielä siitä Spjutsundin-pätkästä, joka lähtee siitä Boxin Shelliltä vastapäiseen suuntaan... Tänään tais tulla se ajeltua neljään otteseen
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 08 2004,23:59) kirjoitti
    Eilen kun näin sen mutkan Box-Sipoo pätkällä, niin heti ekaks tuli mieleen, että joku runkkari on saletisti hiekottanut sen tahalleen...
    Itse ajelin Sipoossa alkuviikosta ja luultavasti kyse on samasta paikasta. Ihmettelin, että miten hiekka voi olla asfaltilla siinä kohtaa kun lähettyvillä ei näkynyt mitään maanvyörymää, hiekanajoa yms., joka selittäisi asian. Ilmeisesti joku s**tanan paikallinen Velour-Nisse on ne hiekat sinne asfaltille levittänyt.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Ei stana *....just ajoin siitä boxin tieltä pari päivää sitten ja huomasin että joku oli oikonu sisäkurvista hiekat tielle. Sitten uudestaan myöhemmin ajoin siitä niin näytti että koko mutka olisi systemaattisesti hiekotettu tahallisesti *...ajattelin siinä, että käyn joku kerta vaikka lakasemassa ne pois ennen kun joku kaatuu, kun lähistöllä asun. Samaisella tiellä on muuten smoton ei_kaahareille_lätkiä valotolpissa...mietityttää vaan ettei kukaan kaahaaviin motoristeihin kyllästynyt asukas ole käyny piruttain levittelemässä santaa tielle..sitä kun oli ilmestynyt ihan koko tien leveydeltä yhtenä päivänä...

Tarttiskohan tehdä ilmotus poliisille....

Ei puu miestä kaada, ellei mies puuta.
    --------------
    Joku väitti ettei siellä pari päivää sitten olis ollu yhtään hiekkaa ja taas viikko takaperin siellä oli joku kuulemma menny mutkasta kanssa ulos... En tiedä kuinka totuudenmukaisia nämä tiedot... Joku motoristien vihaaja siellä nyt terrorisoi...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Lainaa (Bomber @ Elo. 09 2004,00:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 08 2004,23:59) kirjoitti
    Eilen kun näin sen mutkan Box-Sipoo pätkällä, niin heti ekaks tuli mieleen, että joku runkkari on saletisti hiekottanut sen tahalleen...
    Itse ajelin Sipoossa alkuviikosta ja luultavasti kyse on samasta paikasta. Ihmettelin, että miten hiekka voi olla asfaltilla siinä kohtaa kun lähettyvillä ei näkynyt mitään maanvyörymää, hiekanajoa yms., joka selittäisi asian. Ilmeisesti joku s**tanan paikallinen Velour-Nisse on ne hiekat sinne asfaltille levittänyt.
    Voi vittu jos tollasesta saisi kaverin rysänpäältä kiinni...huh tosin en paikkaa tiedä joten jätän arvailut sikseen.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Kun Veritaksen kanssa hoidin kaatumistapausta sain ihan itse soitella vakuutustarkastajalle, että sain herran käymään korjaamolla. Käyttivät ulkopuolista tarkastajaa kun oli vähän ruuhkaa.

Jokisen Hanski ei muuten välttämättä vastaile puhelimeen, saattaa olla että joudut käymään paikan päällä.
    Sattuipa ikävästi....

Mulla katti korjattiin Kone Keskolla ja siellä se nyttenkin on. Ei siinä mitään takuuta oo voimassa, mutta siellä on hyvät tyypit ja homma pelittää nopeesti ja ongelmitta.

Maalauksista ei kuuleman mukaan hyvitetä mitään, mutta tarkista ihmeessä Veritakselta että mitkä niillä on ehdot.

Toivottavasti saat nopeasti pyörän takaisin ajoon!
    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
    ei jumalauta,jos noi hiekat on kipattu tahallisesti niin......
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hanski tilaa tarkastajan paikalle ja osaa sanoa mitä osia pitää vaihtaa, kaikki ei näy aina päälle päin. Siellä korjaavat kaikki merkit ostopaikkaan katsomatta. Jonoa siellä on tietysti mutta soittamalla selviää.
    Soitin ja kuulemma jonoa ei ole mutta osien tulo toki saattaa kestää, siellä kuulemma hoituisi maalauksetkin.

Toisena vaihtoehtona on Konekesko jossa jonoa on kuulemma pari viikkoa mutta osien tultua voi nopsastikin kuulemma saada pyörän laittoon. Konekesko voi kuulemma tehdä itse vakuutustarkastuksen joten siihen ei tarvitse ulkopuolista toisin kuin tuolla Hanskin pajalla...

Maahantuoja varmasti saa osat nopeasti ja niitä on hyllyssäkin, hitto nyt sitten pitäisi päättää minne tuon vie =)
    Pyörätön motoristi...

Mä en kyllä Hanskille veis mitään.. Toki itekkin oon siellä välillä käyny jo vuodesta -92 lähtien, mutta todella sekainen mesta ja mieluummin tekee hommat itse. Tulee ainakin kunnolla tehtyä.

Lainaa (Jassu @ Elo. 09 2004,10:05) kirjoitti
    Toisena vaihtoehtona on Konekesko jossa jonoa on kuulemma pari viikkoa mutta osien tultua voi nopsastikin kuulemma saada pyörän laittoon. Konekesko voi kuulemma tehdä itse vakuutustarkastuksen joten siihen ei tarvitse ulkopuolista toisin kuin tuolla Hanskin pajalla...

Maahantuoja varmasti saa osat nopeasti ja niitä on hyllyssäkin, hitto nyt sitten pitäisi päättää minne tuon vie =)
    Maahantuojan kautta kaikki osat kuitenkin tulee, että sen puolesta homma hoituu nopeiten Konekeskolla. Toinen asia on sitten kuinka nopeasti ehtivät lyödä osat kiinni mopottimeen.. Kannattaa ainakin vähän soitella projektin etenemisen perään, ettei pääse "unohtumaan" muiden hommien alle..
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
    Noi hiekat pitäisi aina ilmoittaa tienkäyttäjän linjalle :

02002100

Hanski
    - ride free -
    Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the wrod as a wlohe.
    Kirjoitin tuonne toiseen aihetta käsittellevään ketjuun mm. korvausvelvollisuudesta, joka on tienpitäjällä.

Se on tärkeää mm. siksi että tuollainen haveri maksaa bonusten menetyksenä yli 2000 euroa.

Muitakin pointteja on, lukekaa sieltä :

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....20;st=0

Hv
    - ride free -
    Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the wrod as a wlohe.
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Jassu @ Elo. 09 2004,10:05) kirjoitti
    Soitin ja kuulemma jonoa ei ole mutta osien tulo toki saattaa kestää, siellä kuulemma hoituisi maalauksetkin.

Mulla meni kanssa ninja nutulleen noin kuukausi sitten ja osien piti tulla viidessä arkipäivässä. Sen takia ei viitsinyt pyörää laittaa seisontaan, mutta kuinka ollakkaan palasien saapuminen vei noin kuukauden, prkl! Meinasi huumorintaju oikeasti loppua, maksoin vakuutuksia siitä että peli seisoi(siis pyörä) kuukauden liikkeessä...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...

ps. kannattaa käydä liikkeessä säännöllisesti kyselemässä mopon tilannetta, muuten asia ei välttämättä edisty ollenkaan.. Toivottavasti saat pyörän pian ajoon..
    Lainaa (ObiVanKenobi @ Elo. 09 2004,12:45) kirjoitti
    Meinasi huumorintaju oikeasti loppua, maksoin vakuutuksia siitä että peli seisoi (siis pyörä) kuukauden liikkeessä...noh, nyt pyörä taas onnellisesti ajossa ja lupasivat vakuutusyhtiössäkin jotain maksella "seisonta" ajalta ...
    Mulle ainakin vakuutusyhtiö maksoi oma-aloitteisesti korvausta jälkikäteen jokaiselta seisontapäivältä minkä ex-kwaka vietti korjaamolla. Soittivat oikein ja kysyivät tilinumeroa että minne voi maksaa.
    "Maailmalle sinä olet vain joku, mutta jollekin sinä olet koko maailma. Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi."
  30.  
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Vein pyörän Hanskille tossa aamupäivällä, huomenna tulee kuulemma tarkastaja paikalle ja sitten tilaillaan osat. Menen huomenna hakemaan pyörän takaisin ajoon koska ihan ajokunnossahan se on.

Vakuutusyhtiökin suostui lopulta mukisematta maksaaman ajovarusteeni ja vielä puhelimessa tehdyn ilmoituksen perusteella - ei tarvitse edes vahinkoilmoitusta täyttää Huomenna kuulemma siirtyy rahaa kohti meikäläisen tiliä ajotakin ja housujen osalta. OVH-hinnoilla toki.

Ainoa huoli tässä on nyt se että Allrightilla ei ole eikä tule Shoein Z-oneja (grafiikkamalli) kokona XS ennenkuin joskus talvella... Vitun vittu.
    Pyörätön motoristi...

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen