Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Jee nyt on mullakin aloittelevalla kuskilla uusi pärrä. Pyörä aivan sika hienossa kunnossa. Kiiltää kuin papin kulli häissä. Ainoa minkä huomasin vikaa että bensatankissa sisällä ruostetta. Hoituu vissiinkin bensasuodattimen riittävän usealla vaihdolla??? On se pyörä komea
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Jep onnea.
    Saadaan yksi keulija ja shortsi kuski lisää.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
    Älä nyt, Ron Jeremy vetää Tom of Finland nahat päälle ja baanalle Pitää vissiin hommata uudet byysat polvikovikkeilla ja kulutuspaloilla ettei näytä oikeasti niin hinarilta
    And the Road Warrior?
    Ei sillä paljon keulita mutta kyllä se on hieno, 90 luvun alun varmasti hienoimpia pyöriä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    kaikkien aikojen kisamaisin kawasaki ennen zx10r:ää.
    onnea.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Taitaapi olla ihan hyvä ettei keuli kaasusta herkästi. Olen kuitenkin noviisi prätkähommissa eikä muutenkaan kiinnosta keulimiset. Kun vääntää hanasta niin kiihtyy ja kiihtyy mutta keula pysyy maassa, hyvä näin. Kuvia ei vielä ole mutta on se hieno Painaako pyörä tosiaankin 234 kg niinkuin rekisteriotteessa lukee ja myös selvästi ZXR 750L vm.93.
    Olin käsittänyt netistä että paino olisi about 200kg???
    No sopii tällaiselle 100-110 kg kaverille (riippuen onko massakausi)
    And the Road Warrior?
    onnittelut loistokaupasta minkäs värinen?itellä sin-valk-vihr.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Hienoimpia mopoja mitä löytyy..
    Loistovalinta!

Painoista sen verran että taitaa olla märkäpaino rek. otteessa..
    KTM 690SM
    Joo se on myös sini-valko-vihreä. Miten siis jos vertaa tän painoa esim 1000 cebariin vm.93. En kai ole kuitenkaan yhtä painavaa pyörää hommannut Siis matkalehmää niinkuin näillä palstoilla sanotaan noista 1000 cebareista.
    And the Road Warrior?
    no kyllä kawio kevyempi on...ja mitä väliä,ainakin mun zxr on aikas kevyt taitella mutkiin
    Kawasaki ZX7R -01

Eikös se kuivapaino ole noin 200 kg.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
    210kg kuivana,märkänä punnittu paino oli muistaakseni rapiat 230kg.lukekaa 93-95 vuoden bike lehtien testit,niis on noi arvot mitattuna.aiheesta vähän ohi:ootteko muut zxr:n omistajat mitanneet huippuja?mun kulki todellista 242km/h,mittaris sillon 250.tosin oon paremmissa olosuhteissa saanut mittariin neulan verran yli 260,eli vois todellinen olla sillon 250.pyörä muuten vakio,paitsi yoshin rs-3 slipari.ja L-malli.
    Kawasaki ZX7R -01

Mulla ainaki kulkee mittarin mukaan yli 250km/h ja maahantuontikatsastuksessa punnittu nesteet sisällä 205 kg? L-mallin ZXR piristettynä dyno+K&N+Hurric-paketilla....

Ja kyllä mun pyörä nostaa etunakkia jo pelkällä kaasulla....toisin pienempi etuhamppi auttais vielä lisää

ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

" R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
    mun ei nosta etutassua,hiukan keventää vaan.muuten kyl ihan kivasti lähtee.ite oon harkinnut pykälän tai pari lyhempiä välityksiä,mut miten kierrokset sit matka ajossa?suutin sarja on kans tarkoitus laittaa ens talvena jos on varaa...millainen vaikutus muuten sul oli tolla suutin satsilla?suositteletko?
    Kawasaki ZX7R -01

Lainaa (w-mies @ Elo. 09 2004,19:38) kirjoitti
    maahantuontikatsastuksessa punnittu nesteet sisällä 205 kg?
    Miks ne punnitsi pyörän? Pyysitkö vai kuuluiko se siihen katsastukseen?! Mulla katsottiin vaan runkonumero, rattilukko(vai mikä sen virallinen nimi on) ja valot, that`s it.
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
    Lainaa (Michelle @ Elo. 10 2004,13:12) kirjoitti
    Lainaa (w-mies @ Elo. 09 2004,19:38) kirjoitti
    maahantuontikatsastuksessa punnittu nesteet sisällä 205 kg?
    Miks ne punnitsi pyörän? Pyysitkö vai kuuluiko se siihen katsastukseen?! Mulla katsottiin vaan runkonumero, rattilukko(vai mikä sen virallinen nimi on) ja valot, that`s it.
    Älä multa kysy kun en oo katsastusmies. Siihen puntarille se kaveri mopon kuitenki työnsi.
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

" R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
    Ensimmäinen vähän pidempi reissu takana 200km tänään.
    Mä olen ihan ,mun ZXR750L:ään, vaikken uskalla väännellä kahvasta vasta kuin puolikaasulla Kyllä muuten lähtee ER-5:n jälkeen.
    And the Road Warrior?
    Eikös lähekin tosiaan hyvin?Itellä pätkiny pyörä pahasti.Syy selvis,vettä bensas.suodattimen vaihto.ok!
    Suk dik!
    Ron, Ron, Ron, *puistelee päätä* missä jippo?
    Hey ZXR Kuskit!
    Kertokaas mulle vähän faktoja ko. pyörästä! Pliis! Onko eri vuosimalleissa joitain isoja eroja? Mikä toi L-malli on mistä puhitte? Onko jotain hyvää nettiosoitetta mistä löytyy tietoa (tämän lisäksi)? Mulla ois kovassa harkinnassa tuollainen ZXR Kawa! 90-luvun vaihteen pyöriä oon katsellut... koska rahatilanne ei anna myöten kovin paljon uudempiin...
    On muuten tosi tyylikäs pyörä!
    Onko jotain ns. tyyppivikoja? Onko matka ajossa miten puuduttava ajoasento? Ei ihan matkapyöräksi ole kyllä tarkoitus hankkia, mutta kuiteski! Mites ajoasento sopii yli 180cm kuskille?
    Kiitos jo etukäteen!!! Kaikkea aiheeseen liittyvää kommenttia saa myös laittaa!
    -Muista Hanaa-
    Jukepoksi laitto L-mallista aika hyvät faktat eri vuosimalleissa on tehoissa ainakin eroja:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=22140

Itse olen aloitteleva kuski. Aluksi kun lähdin liikkeelle niin vähän puutu ranteet. Vissiin aika kyykky asento. Siihen kyllä musta ranteet tottu hyvin äkkiä. Vielä kun nojasi mahalla tankkiin niin ranteet lepäs. Vaatii vissiin tällaisen mahan Lähtee kyllä kuin kuppa Töölöstä ER-5 jälkeen mutta siinä milestäni pitkä kaasu eikä tee yllätyksiä, eikä tullut mitään tehopiikkejä. Olen 184cm ja pituuden puolesta ei mitään ongelmia. Katso tuolta vaihtoehtoja keltaisen pörssin lisäksi ellei ole jo tarkemmin valittu:

http://www.nettimoto.com/home.php?vo...&browserFlag=0
    And the Road Warrior?
    Kyllähän se piikki sieltä löytyy..8-9 tonnia kierroksia,hanat täysille ni jo ryntääääää..
    Suk dik!
    Kiitos R. Jeremy tiedoista!
    Mulla itsellä ei oo ollu pyörää pariin vuoteen ja nyt tuli niin kauhee himo, että pakko on sellainen saada! On kyllä ajokokemusta usemmalta vuodelta ja kavereiden pyörillä oon yrittäny tässä tatsia pitää yllä...
    Vaihtoehtoina on mulla tässä ollu Gsx-R 750, ZXR, ja sit pari kuussatasta (FZR, RF ja CBR). Mut toi ZXR vaikuttaa kyllä aikalailla vahvalle vaihtoehdolle... Haluan kuitenki vähä enemmän vääntöö, ku mitä kuussatkut tarjoaa! Itellä kuitenki elopainoo melkein sata ja pituutta 185cm. Ja sit pari reissua pitäis kesässä heittää emännänkin kanssa... =)
    Onko muuten ZXR:ään saatavilla takaboxia/laukkusarjoja?
    -Muista Hanaa-
  26.  
    Joo varmaankin/varmasti se tehopiikki löytyy. Tarkoitin lähinnä että lähtee nätisti jos vaan haluaa. Viltsu mun mielestä sun kannattaa kokeilla mikä on hyvä. Kieltämättä itse olin kahden vaiheilla kun tykimpää mopoa katselin, ZXR tai GSX-R 750? Molemmat hintaansa nähden tosi katu-uskottavia ja edullisia noi alun 90 luvun mallit. No musta toi ZXR on parempi tietysti kun omistan sellaisen. Ram-airit ja muut pensselit
    And the Road Warrior?