Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 85:een 85:sta
    Eihän tuo mopokyydin tarjoominen aina natsaa. Tarjoilinpa tossa viime kesänä ravintelissa kyytiä yhdelle neitokaiselle seuraavalle päivälle.Neitonen vaan kysäs että mimmones mopo sulla on ja viittiikö sen kyytiin ees vaivautua. Kerroin siinä sitten rinta rottingilla ajelevani Hornetilla. Vastaukses sain nenän nostelun ja kysäs vielä että kuinkas kovin oot sillä ees ajanu. Siinä koohtaa rupes jo vähän epäilyttämään noi omat mahdollisuudet sekä sen illan että seuraavan päivän "kyydityksistä". Sitten neiti vaan totes että tuli just pari tuntia takaperin tullu omalla 1100XX:llä 260 tampereen suunnalta. Johan hyyty meikäpojan hymy ja eikun häntä koipienvälissä tiskille paikkailemaan runnottua itsetuntoa..
    "Ja meidän pojalle ei sitten mopoa osteta!"
    -Äitee ensitreffeillä isäukolle vuonna 1973
    Lainaa (Ozzy @ Elo. 09 2004,12:54) kirjoitti
    Eihän tuo mopokyydin tarjoominen aina natsaa. Tarjoilinpa tossa viime kesänä ravintelissa kyytiä yhdelle neitokaiselle seuraavalle päivälle.Neitonen vaan kysäs että mimmones mopo sulla on ja viittiikö sen kyytiin ees vaivautua. Kerroin siinä sitten rinta rottingilla ajelevani Hornetilla. Vastaukses sain nenän nostelun ja kysäs vielä että kuinkas kovin oot sillä ees ajanu. Siinä koohtaa rupes jo vähän epäilyttämään noi omat mahdollisuudet sekä sen illan että seuraavan päivän "kyydityksistä". * Sitten neiti vaan totes että tuli just pari tuntia takaperin tullu omalla 1100XX:llä 260 tampereen suunnalta. Johan hyyty meikäpojan hymy ja eikun häntä koipienvälissä tiskille paikkailemaan runnottua itsetuntoa.. *
    Joo, "sic transit gloria mundi." soveltaen.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (Ozzy @ Elo. 09 2004,11:54) kirjoitti
    Eihän tuo mopokyydin tarjoominen aina natsaa. Tarjoilinpa tossa viime kesänä ravintelissa kyytiä yhdelle neitokaiselle seuraavalle päivälle.Neitonen vaan kysäs että mimmones mopo sulla on ja viittiikö sen kyytiin ees vaivautua. Kerroin siinä sitten rinta rottingilla ajelevani Hornetilla. Vastaukses sain nenän nostelun ja kysäs vielä että kuinkas kovin oot sillä ees ajanu. Siinä koohtaa rupes jo vähän epäilyttämään noi omat mahdollisuudet sekä sen illan että seuraavan päivän "kyydityksistä". * Sitten neiti vaan totes että tuli just pari tuntia takaperin tullu omalla 1100XX:llä 260 tampereen suunnalta. Johan hyyty meikäpojan hymy ja eikun häntä koipienvälissä tiskille paikkailemaan runnottua itsetuntoa.. *
    Heeeheheheheheeeeheeee

Toi putoo samaan kategoriaan sen hepun kanssa joka tuli messujen jalkeen rocksissa selittamaan miten se oli istunu jonkun cebarin paalla ja suunnitteli tomerana ostavansa semmosen Ja oli niiiin hammastyny ku ei suurta vaikutusta tehny
    Onks niitä muitakin syitä hankkia prätkä ? Sama juttuhan se on rokinsoittajilla. Ja jos soittaa rokkia ja ajaa mopoa niin ... huh huh.
    " Very good homma ja asia meininki " http://kummituskauppa.spreadshirt.fi/
    Lainaa (gixeri @ Elo. 07 2004,15:08) kirjoitti
    Mä sain kerran pokattua muijan vuonna 98 ja heti putkeen 99
    Heh, aivan loistava.
    Minä en saa naista edes rahalla *

Vaimo kyllä on pitänyt huolen, ettei ylimääräisiä kyytiläisiä ole päässyt tulemaan edes tarjolle. Yksi hyvä tapaus sattui kun olimme ajelemassa keski-suomessa päin ja kun olimme taajamassa ja vauhtia ei ollut paljoa niin kuuli hyvin kun pari kaunista neitoa katsoi menoamme ja toinen heistä huusi minulle, että jätä se muijas ja ota minut kyytiin. Huudon kuultuamme sain napakan iskun kylkiluihin takapenkkiläiseltä ja se taajama täytyi karistaa nopeasti jaloistamme.
    De gustibus non est disputandum.
    Totta
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

" R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
    Lainaa (Lipowitch @ Elo. 09 2004,13:29) kirjoitti
    Onks niitä muitakin syitä hankkia prätkä ? Sama juttuhan se on rokinsoittajilla. Ja jos soittaa rokkia ja ajaa mopoa niin ... huh huh.
    Ei tunnu tehoavan
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Kyllä mulle ainakin tytöt täällä maalla vilkuttelee.
    Mutta mulla onkin kypärä päässä...
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
    kitaransoitto ei toimi kaikissa parisuhteissa... on yks landola tullu pamautettua seinää vasten (onneks ei ollu kumpikaan sähköinen instrumentti käsissä) ! mopoillessaki toisinaan tuli rystysiä kelkiä kohti, saati sit pitkälle venyneet talli-illat ei ainakaan kovin lähentäny sitä parisuhdetta...mut täytyy sanoo et helvetin hyvin natsas kun tuumasin että prätkä jää!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (kawabata @ Elo. 08 2004,14:45) kirjoitti
    liekö naisenlogiikka vai mitään logiikkaa.
    Eikös se ole sama?

No vakavasti puhuen, onhan sillä hieman eroa ajaako pyörällä vai jollakin vanhalla kotilolla. Ainakin katseista päätellen, muuta en suostu tunnustamaan...
    Lainaa (cooz @ Elo. 08 2004,13:24) kirjoitti
    Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais. Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.
    Jep, tuon jutun tiedän... mun kaverilla on vanha HD ja eräänkin kerran tytöt on halunneet kyytiin ennenkuin ovat huomanneet että kyseessä on nainen...
    Kyllä se ainakin "ehdokkaan" pisteitä mun silmissä nostaa jos on hieno pyörä... Mutta kyllä kaiken muunkin pitää olla kohdallaan. Eikä se pyörä mikään vaatimus ole. Sen voi pistää sitten ostamaan kun on eka saatu "kala koukkuun"... * Kyllä tulee päätä käännettyä jos pyörä ohi menee, mutta pyörää siinä katsotaan...

Edit: Ai niin, ja nahkat pitää olla!!!!

*Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Lainaa (Gixxerrr @ Elo. 08 2004,18:45) kirjoitti
    Aika usein kyllä pitää masturboida.
    En ois ihan heti uskonu... Enkä tiedä uskonko vieläkään...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    ObiVanKenobi
    Masturbointihan on yksi hienoimmista joukkuelajeista..
    Lainaa (Tylyttäjä @ Elo. 07 2004,12:14) kirjoitti
    Kyllä siinä on perää... Aika hyvin on päässy jutun alkuun kun on kysyny että lähdetkö huomenna kyytiin... Ja lähes aina lähtee.. Sen jälkeen tietysti katotaan miten hommat etenee *
    Kyllä minäkin tylyttäjän linjoille kallistun...

Tässä taannoinkin eräs vanha (mutta nuori) tuttavuus (tyttö siis) otti yhteyttä pitemmän tauon jälkeen ihan vaan kun teki mieli kyytiin. No, käytiin kurvailemassa pari tuntia mutkapätkää ja ajelun jälkeen ilta jatkui tietysti kosteissa tunnelmissa... Pois ne 2-mieliset ajatukset! Vettä vaan alkoi ripotella, kun ajelin kotia kohti...

<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Lainaa (Ozzy @ Elo. 09 2004,12:54) kirjoitti
    Mitämitä?!? Pikkupiruako se Ozzy on yrittänyt kyytiin houkutella??
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Lainaa (cooz @ Elo. 08 2004,13:24) kirjoitti
    Tiiä jätkistä, mut prätkämimmeillä natsais. * Ja siis, en ymmärrä miten sitä on voinut joskus katella miehiä joilla EI OLE pyörää, kauheaa, eihän siitä tulis mitään * *Oon tainnut myös unohtaa mistä muusta miesten kans vois puhua kun tehoista ja vahoista.. ehkä ois aika taas palata normaali-ihmisten pariin. Ehkä.
    Vitsi, toi pitää niin paikkansa!

Oon vain yrittänyt tuota paluuta "normaali-ihmisten" pariin (lue: koettanut suhdetta pyörättömään mieheen) ja en kyllä suosittele *
    "I'm not interested in money. I just want to be wonderful"
    ~Marilyn Monroe~
    Lainaa (thundercat04 @ Elo. 10 2004,13:44) kirjoitti

Oon vain yrittänyt tuota paluuta "normaali-ihmisten" pariin (lue: koettanut suhdetta pyörättömään mieheen) ja en kyllä suosittele
    hehee, viime vkl:na iloitin kavereita puhumalla hohtavasta moposta aika paaaaaljon, onneksi sitten tuli lisää porukkaa mukaan, jossa oli yksi cbr-kuski, sen kans sai sit ihan luvalla puhua tehoista. En muuten vieläkään käsitä, miten voi kuussatkussa cebarissa olla 150hp, ei _voi_.
    Lainaa (cooz @ Elo. 10 2004,15:32) kirjoitti
    Lainaa (thundercat04 @ Elo. 10 2004,13:44) kirjoitti

Oon vain yrittänyt tuota paluuta "normaali-ihmisten" pariin (lue: koettanut suhdetta pyörättömään mieheen) ja en kyllä suosittele *
    hehee, viime vkl:na iloitin kavereita puhumalla hohtavasta moposta aika paaaaaljon, onneksi sitten tuli lisää porukkaa mukaan, jossa oli yksi cbr-kuski, sen kans sai sit ihan luvalla puhua tehoista. * En muuten vieläkään käsitä, miten voi kuussatkussa cebarissa olla 150hp, ei _voi_. *
    Paarissa ja nakkarilla kaikki on mahdollista
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (kawabata @ Elo. 08 2004,14:41) kirjoitti
    juuh, testasin tossa taannoin, hehiö ja kyllä sitä rätkäjätkäkin saa tavaraa, liekö sitten kiinni rätkästä vai tavarasta. virniö.
    niinkuin kyyti kyyistä periaatteella ihan. panio pökkiö ruikkio.
    Eeeehehee, Kawabata, nää oli kyl päivän parhaat -iö:t...
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Jaa , kyllä tuossa jotain perää....
    Itse tosin ensin kyllä juutuin kaverin silmiin, mutta ei se pyörä tilannetta pahentanutkaan.Jossain takaraivossa pyörähti ajatus, et olis se niin mukava kun olis kaveri, jolla pyörä...
    Tosin olis varmaan pitänyt etsiä customikuski.....wirnuti

saanko pyörällä pesää? heh.. ensinnäkin, en saa, koska en (pyörällä/ilman) vonkaa. tasa-arvon vuoksi naiset saa vonkua. ja mikäli nyt joku sinisimmuflikka erehtyy näkevänsä mussa ihannepartnerin.. nii on hänelläkin suu tulla kertomaan mahdollisista fantasioistaan. oon vaa huomannu että aika käy pitkäx odotellessa. no sitä vonkujaa odotelles onnex voi pyöräillä.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Lainaa (panu.. @ Elo. 10 2004,16:34) kirjoitti
    saanko pyörällä pesää? heh.. ensinnäkin, en saa, koska en (pyörällä/ilman) vonkaa. tasa-arvon vuoksi naiset saa vonkua. ja mikäli nyt joku sinisimmuflikka erehtyy näkevänsä mussa ihannepartnerin.. nii on hänelläkin suu tulla kertomaan mahdollisista fantasioistaan. oon vaa huomannu että aika käy pitkäx odotellessa. * no sitä vonkujaa odotelles onnex voi pyöräillä.
    Seis! Varo tuollaisia! Sano vonkujille vaikka että:
    "Juu, nai sä akka tuota pyörää niin mä käyn sillä välin vaikka kahvilla."
    ZZR 1200
    Lainaa (ObiVanKenobi @ Elo. 09 2004,23:38) kirjoitti
    Masturbointihan on yksi hienoimmista joukkuelajeista..
    Ai sinne treeneihinkö sä menit tänää?? Jaa jaa...
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

*Aprilia RSV Mille ´01*
  25.  
    Natsaa tai ei!

Niin ajat joko liian hiljaa, tai kovaa... Onks taas jääny ratasäätöihin... Sataa vettä... Per#e puutuu...

Maksanko sakot... pitäiskö olla 25m:ten rekkojen tien tukkona... Minkä mahtaisin, ainakaan tänä kesänä... En uskalla hypätä naisen kyytiin (hannari siis)...

Ja kaikille motoristi naisille, jotka bongaavat moristi miehiä, ajatte radalla niin kovin, et käy heikon itse tunnon päälle

Lopuks on... Ihan sama natsaako, vai ei!
    kun viimeistään toisen kerran ajelemaan lähtiessä tulee jo nirinää siitä ettei ole jalkatapit valmiiksi käännetty tai penkin päällä on vieläkin se hel#etin muovinpala!
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123