Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Vaihdoin tossa 1000 km sitten Aceen öljyt.
    Ostin Allrightilta niitten suosittelemaa ja taulukon
    tarjoomaa Castrol GPS 10W40 öljyä.
    Nyt on alkanu tuntumaan siltä että vaihteet paukkuu
    niin helevatusti ku vaihtaa.
    Edellisistä öljyistä mitä pyörässä on käytetty ei oo
    todellakaan mitään hajuu.
    Eli kiitollisena ottaisin vastaan käyttäjien kommentteja
    mitkä öljyt sopis vm.-96 Aceen
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
    Itse käytin -oo acessa shellin advanced ultra öljyä ja tykästyin siihen juuri vaihteiston toimivuuden takia. Itselläni paukkui kanssa tuon mainitsemasi öljyn kanssa.
    Tällä hetkellä käytän uudessa ykkösessä castrolin R4 suberbikeä ja tuntuisi toimivan hyvin...
    Ehdottomasti Shellin Advance Ultra tai sitten jos olet rahamies niin Mobil 1 Racing 4T 15W-50. Toi mobili tuntui olevan vaan melko kallista, mutta hyvää kamaa. Mekaaniset äänet hiljeni, moottorijarru ei ollut niin voimakas (voitelee paremmin) ja vaihteet toimivat TODELLA hyvin.

Lainaa (PumpMan @ Elo. 06 2004,21:08) kirjoitti
    Castrol GPS 10W40 öljyä
    Tuota samaahan minäkin käytän,eikä kyllä minun pyörässä pauku...Ja kyllä vaihteetkin pelaa ihan moitteettomasti.
    Kaikki muut paitsi Thunderace on turhaa....
    Tuli eilen hommattu tota Mobilin öljyä (vaikken rahamies olekkaan *) ja nyt tuntuu toimivan ihan erilailla.
    Tuntu kun ois lähteny uudella mopolla *.

Nyt tosiaankin kun vaihtaa isommalle niin ei kuulu kyllä
    minkäänlaista ääntä *.

Gastrollin öljyillä mulla todellakin kuuli ajossa samanlaisen
    kovan/kovemman pamauksen kun paikallaan 1. sisään laittaessa.

Nyt Mobililla konekkin tuntuu hiljasemmalta ja käyvän nätimmin (hiljasuuden tunne voi myös johtua omien korvien välistä, koska öljypurkki makso aika kiitettävästi *)

Ajellaan nyt taas jonkun matkaa ja seurataan miltä äänet alkaa kuulostaa.

Kaikkien muidenkin Acen omistajien kommentteja kyseisestä asiasta kyllä seurailen mielenkiinnolla.
    Olisi tosiaankin kiva tietää mitenkä eri vuosimallit ja ajokilometri määrät vaikuttaa koneen kolinoihin ja kilinöihin.

Kiitän ja kumarran syvään kaikille jotka viitsivät vaivautua vastaamaan ja auttamaan minua kyseisessä öljy asiassa.
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
    mulla on kans castrollin gps 10w40,vaihteet tuppaa kyllä paukkuvan mut kytkin taas pelittää hienosti,täytyypi seuraavaksi koittaa toi shellin litku vm 96
  7.  
    Itellä sisällä tällä hetkellä syntisesti ei synteettiset Motulin 5100:t. Tämä sen takia että eräs Yamahan takuuhuoltojakin tekevä taho kehuskeli noiden olevan hyvät tuohon koneeseen. Yleensä olen kaikissa vehkeissä, siis polttomoottorisissa * , käyttänyt synteettisiä öljyjä. Tuo Motuli ei kuulemma häviä noiden vanhempien FZR:ien koneistakaan niin äkkiä kun tekee paksumman kalvon.

Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin