Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 91:sta
  1. #31
    Liian jäykkä? No Suzukithan on aiemmin tunnettu letkurungoistaan * (Fakta, no aikaa on kulunut... mm. GSX-R 750/1100 vm. 85-95 tjsp)

    Tuuli kävi liikaa kuskille? 12R:ssä on huomattavasti suojaavampi kate! (Fakta)

    Ei tarpeeksi alhaalla tehoa: Busassa on parempi alateho, totta. Mutta ylhäällä... (Fakta)

    Polvikulma erilainen *: Kyllä, Busassa on paljon _jyrkempi_ polvikulma (Fakta). Jos olisi vielä jyrkempi, olisiko se vielä entistä parempi verrattuna 12R:ään?

    12R:n ajoasento on lähempänä sitä "normaalia" moottoripyörän ajoasentoa kuin Busassa. Onko sulla suuressa osassa pyöristä tunne ettei sovi sulle?

    Ajettavuus täysi 10: Riippuu aina mihin vertaa. Mutkateillä 1000R varmasti ketterämpi, motarilla Busa hyvä mutta 12R mukavampi kovassa nopeudessa (iso kuski). Eihän siinä toki ajettavuudessa suurempia puutteita ole - isoksi pyöräksi.

    Omasta mielestäni molemmissa on hyvät puolensa. Naurattaa kun jengi on niin kiihkoja että muista kuin omasta pyörästä ei löydetä mitään hyvää.
    You're not so fast as I think I am!
  2. #32
    huh huh kun on juttuja,toi tuuli juttu ihmetyttää eniten. Makuasioita nämä on,varmaankin ulkonäön perusteella noista kahdesta valitaan koska niin erinäköisiä,itse päädyin kawaan ja tyytyväinen olen ollut mutta jokainen päättäköön itse!
  3. #33
    Olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua
    näiden kahden parenmuudesta.Kumpikin on hyviä ja kummassakin omat oireensa lähdetään siitä.Mutta kawa
    02 malli parempi ruisku ja ketterämpi ajaa ja kun tehdään
    mieleinen ohlins etupää lievä madallus ja lievät viritykset
    ja kunnon renkaat alkakin olemaan jo aivan eri peli kuluttaa normaali ajossa noin 6litraa ja kun narut tiukaalla vie 10 litran nurkilla.Eikä ne venttiilin säädät muutu yhtään busaa useammin
    myynti hinta on jokáisen oma asia mutta jos kunnossa olevaa
    02 tai uudempi myydään 14000 nurkilla on kyseessä niin sa-
    nottu pakko päästä eroon.Sitten busa vakiona hyvä mutta jos tehdään samat muutokset kuin em kawaan tuleekin jo täysin
    eriluontoinen peli helvetin hyvä vääntö ulkonäöstä huolimatta
    ketterä ajaa kulutus samoissa kuin kawassa eli ei hirveästi eroja eli mahdollinen ostaja ottaa kunnon koe ajot molemmilla
    ai niin yks hyvä etu busalle on perkeleen paljon helpompi
    huoltaa kuin kawa ihan kokemuksesta ton sanon mutta lopuks
    kumpikin on hyviä pyöriä mutta ei aloittelijoille.
    Siat on ystäviä
  4. #34
    Oikeesti,käykää ajamassa aina ne mopottimet ensiks ja sit vasta mielipiteet...kun on kokemusta edes vähän....

    Mie valitsin noista Hayabusan,enkä oo hetkeekään katunut.
    Joku toinen tekee toisin,so fucking what...se on hänen valintansa.

    Onnee vaan kaikille uusille motoristeille ja mopoille(kaikille).

    Ugh! Olen puhunut.......
  5. #35
    Lainaa (king kawa @ Elo. 18 2004,15:59) kirjoitti
    ai niin yks hyvä etu busalle on perkeleen paljon helpompi
    huoltaa kuin kawa
    Tuon allekirjoitan minäkin, busaa en ole huoltanu mutta just semmosen näin venakoppa auki. Mäyrikseen tein vastikkään 24 Mm huollon (sis. venavälystarkastuksen) rystyset ruvella. Ei tarvinnu onneks paloja vaihtaa. 10R:n täytyykin sitte jo olla varsinainen huoltomiehen unelma..
    Semmosen havainnon tein että busan nokat näyttäs olevan huomattavasti kapeemmat kun 12R:ssä. Se yksilö minkä näin paikallisella roparilla leviänä oli käyny sitä ennen takuuhuollossa nokka-akselin vaihdossa. Sen jälkeen ei kuulemma ollu toiminu alle 4 krpm, nokan ajotus hampaan pielessä. Akselin vaihtanutta firmaa ei tiedossa mutta ihan uteliaisuuttani kyselen että onkos näitä nokkakepinvaihtoja ollu useampiakin? Materiaali/karkaisuvika ehkä vaiko vaan yksittäinen tapaus?
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  6. #36
    Lainaa (JaL3 @ Elo. 19 2004,09:49) kirjoitti
    Lainaa (king kawa @ Elo. 18 2004,15:59) kirjoitti
    ai niin yks hyvä etu busalle on perkeleen paljon helpompi
    huoltaa kuin kawa
    Mäyrikseen tein vastikkään 24 Mm huollon (sis. venavälystarkastuksen) rystyset ruvella. *Akselin vaihtanutta firmaa ei tiedossa mutta ihan uteliaisuuttani kyselen että onkos näitä nokkakepinvaihtoja ollu useampiakin? Materiaali/karkaisuvika ehkä vaiko vaan yksittäinen tapaus?
    24Mm ? Aikas paljon ajettu... vitsi

    Itse en ole kuullut että noissa nokissa olisi ollut vikoja, entäs muut ? Vai oliko siihen vaihdettu virinokat ?

    Liittyen tuohon alkuperäiseen keskusteluun... Itse olen ajanut busalla yli 50tkm ja toimii hyvin kaikenmoisessa ajossa, paitsi radalla saisi olla paljon kevyempi ja notkeampi, mutta luulen että ei tuo kawankaan 12R mikään ratapyörä ole. Itse en kyllä ole moisella laitteella ajanut metriäkään, mutta olen testannut XXää ja siihen verattuna busahan kääntyy kuin itsestään.

    Summa summarum molemmat ovat aikas painavia siis isoja pyöriä ja tehty menemään enemmän tai vähemmän suoraa ja kovaa ja kuten king kawa sanoi ei alottelijoille.
  7. #37
    En ostaisi kumpaakaan. Hitaita pa*koja ovat molemmat.

    Tero
    ZX10R
  8. #38
    Lainaa (cafe @ Elo. 19 2004,13:53) kirjoitti
    En ostaisi kumpaakaan. Hitaita pa*koja ovat molemmat.

    Tero
    ZX10R
    Eipä sitä asiaa nyt kysyttykkään, että mitä sä haluat tai et halua.

    Tuli jotenkin mieleen se Lapinlahden lintujen biisi "Tero ja minä".

    Muistaakseni Terolta oli jänne poikki sieltä...
    ©
  9. #39
    Lainaa (bujahasa @ Elo. 19 2004,10:37) kirjoitti
    24Mm ? Aikas paljon ajettu... vitsi
    Aika paljon tommosille muoviluodeille tosiaan tuo 24.000 km.
    Paljonko sillä on ajettu pelkällä takapyörällä? Se ei taida kaikki näkyä mittarissa!
  10. #40
    Lainaa (arikorho @ Elo. 19 2004,14:22) kirjoitti
    Lainaa (bujahasa @ Elo. 19 2004,10:37) kirjoitti
    24Mm ? Aikas paljon ajettu... vitsi
    Aika paljon tommosille muoviluodeille tosiaan tuo 24.000 km.
    Paljonko sillä on ajettu pelkällä takapyörällä? Se ei taida kaikki näkyä mittarissa!
    Tässäpä taas yksi 'älyn jättiläinen'.....ainiin sähän ajatkin bemarilla(provo).................................. ..............
  11. #41
    Lainaa (cafe @ Elo. 19 2004,13:53) kirjoitti
    En ostaisi kumpaakaan. Hitaita pa*koja ovat molemmat.

    Tero
    ZX10R
    Ai.
    Noinko on?
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  12. #42
    Tuolla toisessa topicissa jossa puitiin samoja asioita, väitti joku, että busassa on paremmat jarrut?! Noissa tuppaa olemaan tietääkseni samat jarrut?
  13. #43
    Lainaa (arikorho @ Elo. 19 2004,14:22) kirjoitti
    Aika paljon tommosille muoviluodeille tosiaan tuo 24.000 km.
    Paljonko sillä on ajettu pelkällä takapyörällä? Se ei taida kaikki näkyä mittarissa!
    Niin, mitä nyt melkein kaikissa japaninpyörissä nopeusmittarin "veto" tapahtuu joko suoraan vaihteistolta tai eturattaalta. Joten kyllä se keuliminen siinä mittarissa näkyy *

    Editoitu " siis nykyaikaisissa japaninpyörissä"



  14. #44
    Lainaa (Mika 14R @ Elo. 19 2004,21:26) kirjoitti
    Ai.
    Noinko on?
    Kyllä. Ei mene mihinkään. Varsinkaan Hajabusa.

    Tero
    ZX10R
  15. #45
    Lainaa (cafe @ Elo. 20 2004,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Mika 14R @ Elo. 19 2004,21:26) kirjoitti
    Ai.
    Noinko on?
    Kyllä. Ei mene mihinkään. Varsinkaan Hajabusa.

    Tero
    ZX10R
    Kyllä se jänne taitaa tosiaan olla poikki sieltä.
    ©
  16. #46
    Lainaa (cafe @ Elo. 19 2004,13:53) kirjoitti
    En ostaisi kumpaakaan. Hitaita pa*koja ovat molemmat.

    Tero
    ZX10R
    Trolli-Tero iskee taas. :-)
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  17. #47
    Lainaa (Petri12r @ Elo. 20 2004,11:01) kirjoitti
    Kyllä se jänne taitaa tosiaan olla poikki sieltä.
    No sinähän sen varmaan tiedätkin.

    Jänne poikki tai ei mutta mihinkään nuo ei mene. Minulla on siitä faktaa. Onko sinulla ?

    Tero
    ZX10R



  18. #48
    Ei se busa ruma oo
    Se on katos taidetta Ja se vaatii tiettyä osaamista ja tietämistä. Kuka tahansa voi sanoa että zx12r on hyvännäköinen, sehän on minkä kyykkypyörän näköinen tahansa, eli mikä peelo tahansa voi sanoa että se on hyvännäköinen.
    Mutta Busa taas...se on "a fine piece of art"
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  19. #49
    Nyt puhutaan asioista, joista en ymmarra, mutta miksi ostaa kyykky kun silla on niin huono ajaa? Siis muuatta motoristia lainatakseni: 'Miksi ostaa kyykky, kun silla ajo on kuin rantapalloa naisi?'

    ;)
  20. #50
    noh. ZX-12R sitten mutta mieti vielä kyllä ZX-10R olis paras jos ei lompsa kiristä....
  21. #51
    Lainaa (pete @ Elo. 21 2004,01:19) kirjoitti
    .. kun silla ajo on kuin rantapalloa naisi?' ..
    Vai semmoset harrastukset sinulla..
    .. varo vaa, ettei pallo puhkea kesken hommien .. ..
    Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
  22. #52
    Noh. Tähän ei voi sanoa muuta kun että mun isä kyllä pieksee sun isän ja mulla on isompi hiekkalaatikko. Tämä keskustelu on kohta verrattavissa auto vs. mp keskusteluun taannoin jossain. Mutta minähän ajan Hondalla joka on puolet pienempi molemmista ja ei ole mitään tarvetta todistella itselleni eikä kenellekään muulle mitään. Varmasti kyllä tästäkin aiheesta saadaan fiksua keskustelua aikaan mutta mikä siinä on että kaiken maailman paviaanit rupee inttämään ja vääntämään kaiken maailman schaissesta. Hmm... on muuten hyvää.
    Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.

    BMW K1300S Black Edition -14
    BMW K1200S -06 ex
    Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
    Kawasaki ZX-6R -05 ex
    Honda CBR 600F Sport -03 ex
  23. #53
    Lainaa (cafe @ Elo. 19 2004,13:53) kirjoitti
    En ostaisi kumpaakaan. Hitaita pa*koja ovat molemmat.

    Tero
    ZX10R
    Hmm....mitenkähän Kypä olis nopein. Hmmm... kyllähän oikeesti nopeimmat taitaa sittekin olla 12R ja busa täs faktaa

    entokenttäajo Joensuu 24.7.2004


    Lämpötila: 23.0°C
    Paine: 1019.5 hPa
    Kosteus: 46 %
    Etelätuulta: 1.0 m/s
    Pilvisyys: 0/8

    Yhteensä 89 osallistujaa

    Pyörä Kuljettaja Nop 1 Nop 2 Nop 3 Paras
    Kawasaki ZX-12R Nico Paunonen 298 294 298
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Veli-Matti Sikala 287 295 297 297
    Kawasaki ZX-10 R Tommi Kuivalainen 286 290 290
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Kimmo Hassinen 283 288 288 288
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Aki Teräntö 271 285 287 287
    Suzuki GSX-R 1000 Timo Viro 285 285 285 285
    Kawasaki ZX-10 R Pasi Penttinen 282 285 283 285
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  24. #54
    Lainaa (kst @ Elo. 21 2004,09:43) kirjoitti
    Hmm....mitenkähän Kypä olis nopein. Hmmm... kyllähän oikeesti nopeimmat taitaa sittekin olla 12R ja busa *täs faktaa

    entokenttäajo Joensuu 24.7.2004


    Lämpötila: 23.0°C
    Paine: 1019.5 hPa
    Kosteus: 46 %
    Etelätuulta: 1.0 m/s
    Pilvisyys: 0/8

    Yhteensä 89 osallistujaa

    Pyörä Kuljettaja Nop 1 Nop 2 Nop 3 Paras
    Kawasaki ZX-12R Nico Paunonen 298 294 * 298
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Veli-Matti Sikala 287 295 297 297
    Kawasaki ZX-10 R Tommi Kuivalainen 286 290 * 290
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Kimmo Hassinen 283 288 288 288
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Aki Teräntö 271 285 287 287
    Suzuki GSX-R 1000 Timo Viro 285 285 285 285
    Kawasaki ZX-10 R Pasi Penttinen 282 285 283 285
    Tässä faktaa myös.

    Räyskälä 14.8-04
    Pilvistä
    V*tun kova vastatuuli

    HUOM: Kiihdytysmatka ainoastaan 1000m, joten olennaisesti lyhyempi kuin Joensuussa.


    Pyörä kuljettaja nopeus


    ZX10R Tero Kiira 270
    ZX12R Christian Jordas 264
    Busa Jukka Laitiola 256
    Busa Marko Manninen 246
    ZX9R Mikko Perttala 243
    Blackbird Mikko Tuomi 243
    Busa Hannu Lukkarinen 243

    Tässä seitsemän kärki. Okei, myönnän ZX12R on ihan ripeä. Mutta edelleenkkän nuo Busat eivät mene mihinkään


    Nyt meillä on "faktat" vastakkain.

    Tero
    ZX10R
  25. #55
    Itsellä on uuden pyörän kanssa vähän sama vastakkain asettelu. Kertokaa kumpi on alakierroksilla sivistyneempi ajettava ja paremmin vääntävä.
  26. #56
    Lainaa (cafe @ Elo. 22 2004,12:21) kirjoitti
    Lainaa (kst @ Elo. 21 2004,09:43) kirjoitti
    Hmm....mitenkähän Kypä olis nopein. Hmmm... kyllähän oikeesti nopeimmat taitaa sittekin olla 12R ja busa *täs faktaa

    entokenttäajo Joensuu 24.7.2004


    Lämpötila: 23.0°C
    Paine: 1019.5 hPa
    Kosteus: 46 %
    Etelätuulta: 1.0 m/s
    Pilvisyys: 0/8

    Yhteensä 89 osallistujaa

    Pyörä Kuljettaja Nop 1 Nop 2 Nop 3 Paras
    Kawasaki ZX-12R Nico Paunonen 298 294 * 298
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Veli-Matti Sikala 287 295 297 297
    Kawasaki ZX-10 R Tommi Kuivalainen 286 290 * 290
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Kimmo Hassinen 283 288 288 288
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa Aki Teräntö 271 285 287 287
    Suzuki GSX-R 1000 Timo Viro 285 285 285 285
    Kawasaki ZX-10 R Pasi Penttinen 282 285 283 285
    Tässä faktaa myös.

    Räyskälä 14.8-04
    Pilvistä
    V*tun kova vastatuuli

    HUOM: Kiihdytysmatka ainoastaan 1000m, joten olennaisesti lyhyempi kuin Joensuussa.


    Pyörä * kuljettaja nopeus


    ZX10R * * * * * Tero Kiira * * * * * * *270
    ZX12R * * * * * Christian Jordas * * *264
    Busa * * * * * * Jukka Laitiola * * * * 256
    Busa * * * * * * Marko Manninen * * 246
    ZX9R * * * * * *Mikko Perttala * * * *243
    Blackbird * * * *Mikko Tuomi * * * * *243
    Busa * * * * * * Hannu Lukkarinen * 243

    Tässä seitsemän kärki. Okei, myönnän ZX12R on ihan ripeä. Mutta edelleenkkän nuo Busat eivät mene mihinkään *


    Nyt meillä on "faktat" vastakkain. *

    Tero
    ZX10R
    Hmm... ai tässä olikin kysymys kymmenen metrin kiihdytys kisasta
    Nopeus on valttia!

    +200 MPH CLUB FINLAND

    Kawasaki Ninja H2



    * * * * * * * *
  27. #57
    mun kusianinen pieksee teijen kaikkien mopot, kon huiputkin 377km/h ja 0-200km/h 5s!
  28. #58
    Lainaa (Ville12r @ Elo. 19 2004,21:47) kirjoitti
    Tuolla toisessa topicissa jossa puitiin samoja asioita, väitti joku, että busassa on paremmat jarrut?! Noissa tuppaa olemaan tietääkseni samat jarrut?
    En tiiä kawasta mutta minusta busassa kyllä voisi olla paremmatkin jarrut, mitä nuo vakiona ovat... kokeilin joskus Rykköstä ja kyllä se selkeesti paremmin pysähtyi. Tiiä sitten vaikuttaako painoerokin kuinka paljon tuohon pysähtymishalukkuuteen...
    Omassani letkujen vaihto auttoi jonkin verran, ja kuulemma sintteripaloilla saa vielä lisäparannusta. Testataan kun palat ovat vaihtokunnossa.
    Naapurin 6R:ssä näyttäis olevan samanmoiset kaliiperit kuin busassa, kuinkahan lienee tuon kahvapään kanssa... pitänee mennä huomenissa syynimään sekin.
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  29. #59
    Lainaa (rg500-ex @ Elo. 21 2004,04:56) kirjoitti
    noh. ZX-12R sitten mutta mieti vielä kyllä ZX-10R olis paras jos ei lompsa kiristä....
    nooooh, ens vuonna tulee uus kilo gixeri ja veikkaan että silloin vaaka kallistuu aika monella sen puolelle.

    Eli kärsivällisyyttä...
  30.  
  31. #60
    Lainaa (bujahasa @ Elo. 25 2004,09:51) kirjoitti
    Lainaa (rg500-ex @ Elo. 21 2004,04:56) kirjoitti
    noh. ZX-12R sitten mutta mieti vielä kyllä ZX-10R olis paras jos ei lompsa kiristä....
    nooooh, ens vuonna tulee uus kilo gixeri ja veikkaan että silloin vaaka kallistuu aika monella sen puolelle.

    Eli kärsivällisyyttä...
    Toivottavasti eivät vaan tee siihen uuteen gixxeriin samanlaista kierrosmottia kuin 10R:ssä tai R1:ssä.. En tykkää.. Jos niin käy, pysyn vanhassa ja preppaan sitä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen