missäspäin on lahden keskustassa lähimmät ilmaispysäköinnit mopolle, taikka ihan autollekin. ei nuo mittaripaikat oikeen lämmitä sydäntä. onko niitä? onhan, jossain ees?
Sokkarin kulmalla kun on ne sellaset siniset tolpat siinä tien vieressä ni siihen oon yleensä jättäny jos keskustaan oon menny pyörii. Siinä yks paikka. Ei jaksa näin myöhään miettiä enempää, palaan asiaan ku keksin jotain.
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Samaa asiaa itekkin oon monesti miettiny.
Itse oon ruvennu käyttämään, joko torin reunalla olevan ärrän parkkista ja kirkkokadun ruutuja.
Monet kerrat on näillä paikoilla mopotin seissy eikä ainakaan vielä ole lappua tullu. (koputtaa puuta)![]()
sokkari? sokos? öö, vai, mikäs....
nii ja hm, jotain paikkaa mietin mihin vois jättää niinku pitkäks aikaa, kyse päivistä/viikoista... ei taida ihan keskustasta löytyä... vai?
ja ennenku kysytte miten uskallan jättää, niin mopo ei oo ihan uusinta uutta, et tuskin ne varkaat kiinnostuu
mutta kaikki vaihtoehdot on tervetulleita!
Jos ei ihan aleksille tartte saada ni ilmasiahan on kaupungintalon puiston molemmin puolin (kiekollisia) sit on tietty anttilan piha ja kelan piha kiekollisia, eli ilmasia.
Hmph...ite oon mopon laittanu esim keskustan makuunin mäkee ihan seinän vieree ja mis yleensä fillareitaki pidetää kuhan ei oo kenenkää tiellä ni tuskin lappua tulee...ja linkkuasemal on kiekolliset tosin turhan kaukana.
Ja jos ei edelleenkää ihan torille tartte saada ni Rikumotorin pihassa luultavasti voi sitä mopoaan pysäköittää
Triioo pääsee liputta puomin ohi ja voit olla niin kauan ku lystäät jos ei ny mikää himokustomi oo eli ettei oo liian levee...tämä pätee ainakin vaparin sisäänkäyntiin ja viimekesältä, tänä kesänä ei o siel tarttenu mopoilla...siltapuiston parkkitalosta ei oo kokemusta mut stiigaan sen ku seuraavan kerran ohi ajan...siis että mahtuuko puomin ohi...triioonkin olisin lipun ottanu mutta kun vehe ei sitä anna mopolle...
Ja aleksin vartee porukka tuppaa jättää just niihin fillareille tarkotettuihin väleihin esim santtiksen terassin kohille ja seurahuoneen etee...eikä niistä kukaan lippuja kysele kuhan ei oo tiellä...
Jos pidemmäks aikaa tarttee seisottaa ni teatterin piha on asvalttia ja ei muistaakseni vaadi sen kummempia lippuja tästä en oo kyl ihan varma...toiselta suunnalta taas lyseon piha on lähellä keskustaa ja näkyvällä paikalla...ja kesäsin yleensäki noi koulujen pihat on tyhjiä...esim tiirismaa, harjukatu, lotila...
päijänteenkadulla on ilmainen parkkeeraus autoille ja pyörille. Satamassa on virallinen motoparkki mutta ei varmaan pidempiaikaiseen säilytykseen. Kirjaston takana on ilmaista parkkitilaa, miinuksena hiekkapohja. Trio kuulostaa hyvältä jos puomin ohi pääsee, ei kerrota tästä kellekkään etteivät pidennä puomia ;)
KTM
Pari viikkoa sitten vierailin vanhassa kotikaupungissa ja ajoin mopon parkkiin trion alakertaan, niin kyllä sieltä automaatista parkkilippu tuli! Ei tarvinnut vanhaan tapaan kiertää puomia... Ja siinä opaalin puolella hissien vieressähän oli oikein prätkille varattu parkkiruutukin.(Bobby-Digital @ Elo. 05 2004,17:56) kirjoitti
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Jos se automaatti ei tunnista kun yli 750cc tai sitten se valikoi merkin mukaa
Tarttee käydä tesmimässä se vehje jos ne vaikka on säädelly sitä...
Triion parkkis on ihan hyvä tollasessa pidempiaikaisessa säilytyksessä. Eipä noi tota koskaan vieneet päijänteenkadultakaan...(hey_key @ Elo. 05 2004,01:53) kirjoitti
Me Quit!
-Oscu
Pitänee käydä vanhassa kotikaupungissa tutustumassa pitkästä aikaa kunhan saa mopon takaisin remontista...
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Lahdessa on aina toiminut "jos pyörä ei haittaa ketään ei siihen myöskään tule sakkoja" Eli pyörän on voinut jättää käytännössä minne tahansa kunhan käyttää aivojaan ja katsoo ettei se haittaa ketään.
5v ilman pysäköintisakkoja lahdessa.
Viimeeksi tänään ajoin trion p-halliin ja eipä kone tunnistanut ninjaa, joten puomin ohi vaan.(Bobby-Digital @ Elo. 07 2004,00:00) kirjoitti
Se pyörille tarkoitettu oma parkkiruutu on kyllä hyvä juttu
..Alekisin varteenhan voi periaatteessa jättää mihin vaan, kunhan vain katsoo ettei tosiaankaan ole kenenkään tiellä. Myös viihdetasoa vastapäätä olevan ärrän katos on hyvä parkki.
Kannattaa ehkä kysyä esim. Rikulta jos saisit säilyttää pyörääsi liikkeen pihalla, jos pidempää aiot seisottaa peliäsi (..siis pyörää). Uskoisin että homma järjestyy..tai sitten ei
Itse jätän pyörän parkkiin yleensä vähän "fiilispohjalta", eli vähän minne sattuu ja toistaiseksi on sujunut ihan hyvin (kiitos parkkipirkkojen)..
No Lahden parkkipirkot voi mun puolesta haistaa paskanSain kotilolla sakot!
![]()
Aleksilla on kyllä tuo parkkeeraaminen aika vapaata jeah, mutta oululaisen kulmalta ei paljo eteenpäin enää kannata laittaa... Joo ja sokkari on siis sokos. Siinä Aleksin ja rautatien kulmassa on ne fuckn´tolpat... Mutta ei siis pitkäaikaiseen säilytykseen.
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
No jos alle 750cc Yamahalla portti aukeaa, niin eiköhän sitten kaikilla..(Bobby-Digital @ Elo. 07 2004,00:00) kirjoitti
Mutta ihan vakavasti puhuen, tienpinnan alle piilotettu induktiosilmukkahan ei käsittääkseni herää isoonkaan alumiinimöykkyyn, vaan vaatii tietyn kasan rautaa antaakseen signaalin puomille (toivottavasti fysiikan opettajalta ei nyt tule risuja...). Eli taitaa se vanha teräs-deltabox toimia sentään jossain tilanteessa alurunkoja paremmin...![]()
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Nii, että jättää vaan sinne kärpäsenmäen päälle oululaisen kulmille ja pikkasen kävelee...(Luke_ @ Elo. 12 2004,07:48) kirjoitti
![]()
Tiedätkös sä v***n tampio että siinä Aleksillakin on oululaisen pulju?!? Apassi!(ObiVanKenobi @ Elo. 12 2004,18:04) kirjoitti
*Aprilia RSV Mille ´01*
(Luke_ @ Elo. 12 2004,18:12) kirjoitti
![]()
![]()