Tietääkö joku muuten jonkin mekaanisen laitteen, jossa koskaan ei ole vikaa ollut, eikä siihen tule koskaan vikaa?
Minä en.
Olettaisin, että kaikissa merkeissä ja malleissa on omat vikansa.Toiset vain korjataan syvemmän hiljaisuuden vallitessa kuin toiset.....
Mulla on -84 GPZ 750. Mittarissa n. 93000 km, todellista määrää tuskin kukaan tietää, itse olen sillä ajanut n. 50000 km. Tunnustan, että huollot on täysin laiminlyöty(öljyt, suodattimet, ketjut ja renkaat joskus sentään vaihdettu). Ja peli senkun kulkee
![]()
Peilistä näet parhaan kaverisi, elä niin, että pysytte ystävinä.
Enpä ole ennen kuullut että moottoripyörää arvostetaan kaatumis-ominaisuuksien perusteella(johtaja @ Elo. 06 2004,16:43) kirjoitti
Ehkä nekin ovat sitten joillekin tärkeitä
![]()
Itse kun vedin lipat, pyörä toimi yhtä hyvin kun ennenkin heti kaadon jälkeen...![]()
Kawa rocks!
meille tuli 12 vuoden tauon jälkeen pyörä,
ja käteen jäi rx1000 -87 aluksi kauhistelin ääniä ja kyselin kaikilta missä vika
nyttemmin ymmärrän n.5000km:n jälkeen että kuuluuvat pyörään ja huolestua voi vasta jos ne ylimääräset kilinät loppuvat
kovasti ollaan tykästytty pyörään eli tuskin hetkeen aikaan vaihdetaan
ehkäpä joskus sitten zzr1100 kun tuosta aika jättää kilsoi nytten räksässä 66tuhatta ja rapiat ja lisää tulee.![]()
miksi joku aina jaksaa jauhaa samasta asiasta kuinkahan mones kerta tämäkin on itellänikin on kawa ja tuntuu että se on aina paskana mutta sou vat niin ne on kaverin pyörätkin merkkiin katsomatta(White @ Elo. 03 2004,15:34) kirjoitti
![]()
Älä nyt skizoo. Itse en ole koskaan kuullut mitään perusteita miksi kawa ois muita huonompi jne. Kunhan heräsi vain mielenkiinto. Ei kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa(jarijii @ Elo. 19 2004,22:49) kirjoitti
![]()
GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
GsxR 1100 -86 suitsalla ajettu yli 110 tuhatta suurin piirtein kaasu pohjassa.(Lewis @ Elo. 06 2004,19:55) kirjoitti
Sitten sattui kun pyörä oli lainassa, niin meni kaasarista kalvo ja kaveri ajeli helsingistä ouluun kolmella.
Sitähän suitsa ei kestänyt vaan katkaisi kampuran.
Nyt kone rempattu ja ajattelin ajella sillä vielä satkun
ennenkuin säädän venttiilit.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
Liittyi: Elo. 25 2003,16:24
tuo minun osanottoni ei ollut vielä lähelläkään "skizoomista"olen vain niin tympääntynyt tohon saman jauhamiseen ei pitäisi käydä täälä lukemassa noita viestejä mutta joskus ei ole muutakaan tekemistä olet kyllä lukenut läksysi vähän huonosti jos et tiedä vanhojen kawojen venttiili murheista (itelläni oli gtr1000 87)joten jonkunverran kokemusta löytyy minun puoleltani tämä kumpi parempi keskustelu loppuu tähän (toivottavasti) on vähän hiekkalaatikko touhua että tälläistä tällä kertaa terviisii....(White @ Elo. 21 2004,17:27) kirjoitti
![]()
Niin ne on niitä vihreitä? Kamala väri![]()
Desmo Jugend
ei oo kawasaki racing green-väriä voittanutta!triumppeihin se ei toki sopiskaan,silloinhan paljastuisi niiden kamala muotoilu(verner @ Elo. 24 2004,20:13) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kyllähän jokaisessa pyörässä on aina pientä häikkää mutta kun 60-70luvun(ei juuri muista enää) KX ei pysynyt isän mukaan päivääkään kunnossa.
Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!