Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
    Tietääkö joku muuten jonkin mekaanisen laitteen, jossa koskaan ei ole vikaa ollut, eikä siihen tule koskaan vikaa?
    Minä en.
    Olettaisin, että kaikissa merkeissä ja malleissa on omat vikansa.Toiset vain korjataan syvemmän hiljaisuuden vallitessa kuin toiset.....

R.I.P.
    Liittyi Feb 2004
    Mynämäki
    Mulla on -84 GPZ 750. Mittarissa n. 93000 km, todellista määrää tuskin kukaan tietää, itse olen sillä ajanut n. 50000 km. Tunnustan, että huollot on täysin laiminlyöty (öljyt, suodattimet, ketjut ja renkaat joskus sentään vaihdettu). Ja peli senkun kulkee
    Peilistä näet parhaan kaverisi, elä niin, että pysytte ystävinä.
    Lainaa (johtaja @ Elo. 06 2004,16:43) kirjoitti
    Lainaa (KawaGT @ Elo. 04 2004,15:20) kirjoitti
    Kai se on osittain kateellisten panettelua, mutta osansa lienee myos 16-venaisissa ilmenneillä venttiiliongelmilla. No, tosiasiahan lienee, että jokaisessa pelissä on omat vikansa/ominaisuutensa ja yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä Itse ajan Kawalla olkoon sitten yleinen mielipide mikä tahansa - eikä suurempia ongelmia ole ilmennyt tähän mennessä.
    Minulla on tällä hetkellä kaksi Kawasakia; ensimmäinen ja viimeinen. Ajan tällä hetkellä kisaa ko. härpäkkeellä (ZX-10R) ja voi voi. Kun se kaatuu, se imee aina ilmaa öljynkiertoon -> jatkaminen mahdotonta. Laatikko on ilmeisesti yhtä susi kuin ZX-6R:ssä, ainakin Paavilaisella on ilmeisesti ollut jo ongelmia. Myös vannesekoilu on yllättävää.

Positiivista on se, että pyörä on pirun nopea silloin kun se toimii. Luistokytkin on verraton ja jarrut ovat erinomaiset. Toisin sanoen, upea pyörä silloin kun kaikki menee kuten toivoo. Jos tulee mutkia matkaan, pienet suunnitteluvirheet ovat todella ärsyttäviä.

Ai niiin, varaosat ovat edullisia.
    Enpä ole ennen kuullut että moottoripyörää arvostetaan kaatumis-ominaisuuksien perusteella Ehkä nekin ovat sitten joillekin tärkeitä
    Itse kun vedin lipat, pyörä toimi yhtä hyvin kun ennenkin heti kaadon jälkeen...
    Kawa rocks!
    meille tuli 12 vuoden tauon jälkeen pyörä,
    ja käteen jäi rx1000 -87 aluksi kauhistelin ääniä ja kyselin kaikilta missä vika
    nyttemmin ymmärrän n.5000km:n jälkeen että kuuluuvat pyörään ja huolestua voi vasta jos ne ylimääräset kilinät loppuvat
    kovasti ollaan tykästytty pyörään eli tuskin hetkeen aikaan vaihdetaan
    ehkäpä joskus sitten zzr1100 kun tuosta aika jättää kilsoi nytten räksässä 66tuhatta ja rapiat ja lisää tulee.
    Lainaa (White @ Elo. 03 2004,15:34) kirjoitti
    Usein kuulee puhuttavan, että kawasaki on p**ka, tai että niissä on tosi paljon vikoja yms. Onko näillä oikeesti jotain perää ? Vaiko onko mahdollisesti kateellisten panettelua ? Ei sillä, että oisin suizaa kasawikaan vaihtamassa...kunhan tuli mieleen *
    miksi joku aina jaksaa jauhaa samasta asiasta kuinkahan mones kerta tämäkin on itellänikin on kawa ja tuntuu että se on aina paskana mutta sou vat niin ne on kaverin pyörätkin merkkiin katsomatta
    Lainaa (jarijii @ Elo. 19 2004,22:49) kirjoitti
    miksi joku aina jaksaa jauhaa samasta asiasta kuinkahan mones kerta tämäkin on itellänikin on kawa ja tuntuu että se on aina paskana mutta sou vat niin ne on kaverin pyörätkin merkkiin katsomatta
    Älä nyt skizoo. Itse en ole koskaan kuullut mitään perusteita miksi kawa ois muita huonompi jne. Kunhan heräsi vain mielenkiinto. Ei kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
    Lainaa (Lewis @ Elo. 06 2004,19:55) kirjoitti
    jaaha , mikä tahansa merkki saa paskan maineen, jos ei huolla ja käsittelee liian kowakouraisesti... kawan maine tai siis (huonomaine) johtuu varmaan 70-luvulta ,jolloin ne tais olla kylän nopeimpia, ja suomalainen kun on *heikkoitsetuntoinen,niin kawahan se piti saada, mutta tais tulla annettua hanaa rajummanpuoleisesti ja eihän mikään ylettömästi kestäö pieksentää... itse kuitenkin *vannon kawan kestävyyteen siinä missä muutkin merkit! * ainakin vanhemmat mallit.
    GsxR 1100 -86 suitsalla ajettu yli 110 tuhatta suurin piirtein kaasu pohjassa.
    Sitten sattui kun pyörä oli lainassa, niin meni kaasarista kalvo ja kaveri ajeli helsingistä ouluun kolmella.
    Sitähän suitsa ei kestänyt vaan katkaisi kampuran.
    Nyt kone rempattu ja ajattelin ajella sillä vielä satkun
    ennenkuin säädän venttiilit.
    Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
    Liittyi: Elo. 25 2003,16:24
    Lainaa (White @ Elo. 21 2004,17:27) kirjoitti
    Lainaa (jarijii @ Elo. 19 2004,22:49) kirjoitti
    Älä nyt skizoo. Itse en ole koskaan kuullut mitään perusteita miksi kawa ois muita huonompi jne. Kunhan heräsi vain mielenkiinto. Ei kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa *
    tuo minun osanottoni ei ollut vielä lähelläkään "skizoomista"olen vain niin tympääntynyt tohon saman jauhamiseen ei pitäisi käydä täälä lukemassa noita viestejä mutta joskus ei ole muutakaan tekemistä olet kyllä lukenut läksysi vähän huonosti jos et tiedä vanhojen kawojen venttiili murheista (itelläni oli gtr1000 87)joten jonkunverran kokemusta löytyy minun puoleltani tämä kumpi parempi keskustelu loppuu tähän (toivottavasti) on vähän hiekkalaatikko touhua että tälläistä tällä kertaa terviisii....
    Niin ne on niitä vihreitä? Kamala väri
    Desmo Jugend
    Lainaa (verner @ Elo. 24 2004,20:13) kirjoitti
    Niin ne on niitä vihreitä? Kamala väri *
    ei oo kawasaki racing green-väriä voittanutta!triumppeihin se ei toki sopiskaan,silloinhan paljastuisi niiden kamala muotoilu
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
  11.  
    Kyllähän jokaisessa pyörässä on aina pientä häikkää mutta kun 60-70luvun(ei juuri muista enää) KX ei pysynyt isän mukaan päivääkään kunnossa.
    Tuosta mennään...siitä on hyvä mennä!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12