Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Eli Oxtar T.C.S. goret narisee niistä nilkan nivelistä p*rkeleesti. Mikä avuksi??
    Suihkauta silloin tällöin silikonia niihin muoviniveliin niin helpottaa kummasti korvia... . Ainakin sateen jälkeen. Ei niillä pirukaan muuten kestä ainakaan sisätiloissa kävellä. Silikonisuihkeella siis hiljenee. Kai saman tietysti ajaa joku rasvakin.
    - vesku -

"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
    Mä ruiskasin Würthin nestemäistä vaseliinia niihin niveliin... Eipä oo sen jälkeen narissu
    Pain is just weakness leaving the body
    Jees, nestemäistä vaseliinia vaan ja voit hiipä kuin ninja.
    Tatuoitu paskiainen
    Kiitos vinkeistä, pitää kokeilla. Hävettää aamuisin rappukäytävässä mennä kuin rutina on niin ankara... *
    Lainaa (jim_rocketmow @ Elo. 03 2004,20:10) kirjoitti
    Eli Oxtar T.C.S. goret narisee niistä nilkan nivelistä p*rkeleesti. Mikä avuksi??
    minulle vastattiin samaan kysymykseen / ongelmaan, että: 'ruiskuta niihin castrollin ketjuvahaa. se toimii oikeesti!'

mitä luulette? juksattiinkohan taas maalaista?
    Hammastahna ei kylläkään toimi.
    paskakuski (vai paska kuski?)
    Lainaa (kustomikuski @ Elo. 05 2004,16:03) kirjoitti
    Toimii. Olen käyttänyt sitä ajosaappaisiin, auton renkaan paikkaukseen, lihapullien kastikkeena, sekä voiteluaineena...
    Lainaa (gikseri @ Elo. 05 2004,18:00) kirjoitti
    Lainaa (kustomikuski @ Elo. 05 2004,16:03) kirjoitti
    Toimii. Olen käyttänyt sitä ajosaappaisiin, auton renkaan paikkaukseen, lihapullien kastikkeena, sekä voiteluaineena...
    Täysin normaalia sulta...
    Castrolin ketjuvahaa itse käytän.....myös CRC on hyvä ratkaisu.....ketjuvaha kun on vähän keltaista, eikä sovi yhtähyvin lihapullien kanssa.....
    Ex hippi!
  11.  
    Älkää käyttäkö rasvoja sillä ne kerää myös pölyä ja muuta p....skaa. Omissa kengissä käytin Wurtin Teflon sprayta, ei kerää likaa ja kitinä lakkaa.... suosittelen!!