Eli Oxtar T.C.S. goret narisee niistä nilkan nivelistä p*rkeleesti. Mikä avuksi??
Suihkauta silloin tällöin silikonia niihin muoviniveliin niin helpottaa kummasti korvia.... Ainakin sateen jälkeen. Ei niillä pirukaan muuten kestä ainakaan sisätiloissa kävellä. Silikonisuihkeella siis hiljenee. Kai saman tietysti ajaa joku rasvakin.
- vesku -
"viestintä epäonnistuu aina - paitsi sattumalta"
Mä ruiskasin Würthin nestemäistä vaseliinia niihin niveliin... Eipä oo sen jälkeen narissu![]()
Pain is just weakness leaving the body
Jees, nestemäistä vaseliinia vaan ja voit hiipä kuin ninja.
Tatuoitu paskiainen
Kiitos vinkeistä, pitää kokeilla. Hävettää aamuisin rappukäytävässä mennä kuin rutina on niin ankara... *![]()
minulle vastattiin samaan kysymykseen / ongelmaan, että: 'ruiskuta niihin castrollin ketjuvahaa. se toimii oikeesti!'(jim_rocketmow @ Elo. 03 2004,20:10) kirjoitti
mitä luulette? juksattiinkohan taas maalaista?
Hammastahna ei kylläkään toimi.![]()
paskakuski (vai paska kuski?)
Toimii. Olen käyttänyt sitä ajosaappaisiin, auton renkaan paikkaukseen, lihapullien kastikkeena, sekä voiteluaineena...(kustomikuski @ Elo. 05 2004,16:03) kirjoitti
Täysin normaalia sulta...(gikseri @ Elo. 05 2004,18:00) kirjoitti
Castrolin ketjuvahaa itse käytän.....myös CRC on hyvä ratkaisu.....ketjuvaha kun on vähän keltaista, eikä sovi yhtähyvin lihapullien kanssa.....
Ex hippi!
Älkää käyttäkö rasvoja sillä ne kerää myös pölyä ja muuta p....skaa. Omissa kengissä käytin Wurtin Teflon sprayta, ei kerää likaa ja kitinä lakkaa.... suosittelen!!