Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Elikkäs ko. pyörän onnellisilta omistajilta ottaisin mielellään kommentteja vastaan. Mitä hyvää / huonoa on CBF600 ässässä ? (tähän olen nyt päätymässä).
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
  2. #2
    Kolme viikko on ollut ko. pyörä alla ja mittarissa ~1500km.

    Ekan päivän ajelin tehtaan asetuksilla, eli pleksi alimassa asennossa ja tuuli otti niin perkeleesti (pituutta löytyy 195cm). No sitten nostin pleksiä sen 5cm ylimpään asentoon ja viima loppui. Penkkiä en ole vielä säätänyt, eli se on nyt keskimmäisessä asennossa. Säätöjä löytyy, joten luulisi hyvän ajoasennon löytyvän erikokoisille kuskeille.

    Eka pyörä, joten tehoa tuntuu ainakin vielä olevan riittävästi. Kaksi päällääkin meno on mukavaa. Vaimon (50kg) kanssa ajellessa tuo tehtaan takaiskarin säätö on riittävä, mutta jos tuplasti painavampi henkilö tulee kyytiin niin perä niiaa nätisti. Takaiskarissahan on 7 pykäläinen säätö ja tehtaalta tullessa tuo säätö on 3:ssa.

    Ajoasento on pysty ja pitkälläkin matkalla mukava. Pisin yhtäjaksoinen ajotaipale on ollut 250km ja 200km jälkeen alkoi hartiat ja jalat vähän puutua, joten 60km/h:n alueella ajoin seisten jonkun matkaa ja helpotti. Sopii kaupunkiin kun maantiellekkin. Kovissa kiihdytyksissä pitää vähän kyyristyä...

    Kulutus maantiellä on ollut yksi päällä 4.5-5.0l/100km ja kaupungissa 5.5-6l/100km. Tankillisella (17l) ajelee about sen 300km

    Pieniä miinuksia:
    -Keskiseisontatuki puuttuu... Tosin itse tilasin sen heti (180e) ja onhan se ketjujen rasvaus helpompaa sen kanssa.
    -Ryyppy ei ole stongassa, mutta helpossa paikassa kylläkin eli saa ajossakin pois päältä helposti.
    -Vain takalaukku löytyy tällähetkellä.
    -Kypärä lukko hiukan vaivalloinen käyttää. Tosin en ole kertaakaan käyttänyt sitä
    -Pienehkö tankki (ajelee about 300km)

    Plussia:
    +Säädöt (pleksi, penkki, stonga, takaiskari)
    +Ajoasento
    +Matkustusasento asento (kuulemma, en ole itse istunut takana). Takapenkki on hyvin muotoiltu, joten kyydittävä ei liu'u niskaan.
    +Pieni-iso-pyörä: näppärä kaupungissa, mukava maantiellä


    Miinuksia näytti tulevan enemmän kuin plussia, mutta noi miinukset on erittäin pieniä... Joten pyörä jää todella paljon plussalle ja olen erittäin tyytyväinen siihen.

    Suosittelen...
  3. #3
    Ostin kys. pyörän muukalaiselta reilu vuosi sitte, jolloin mittarissa oli 11tkm. nykyään 32tkm ja matka jatkuu yhä.
    Omien kokemuksien mukaan loistava pyörä ajo-ominaisuuksiltaan ja tehot riittävät- ensipyöräksi .
    Kertakaikkiaan kiva perusmopo jolla on mukava nauttia matkasta.
    aamen
  4. #4
    Jep. sorry..
    Täytyypä olla tarkempi.
  5. #5
    Lainaa (CBF600S @ Elo. 06 2004,10:35) kirjoitti
    -Ryyppy ei ole stongassa, mutta helpossa paikassa kylläkin eli saa ajossakin pois päältä helposti.
    Missä tuo ryyppy sitten on, jos ei stongassa ?
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
  6. #6
    Lainaa (kokkopa1 @ Elo. 13 2004,16:38) kirjoitti
    Lainaa (CBF600S @ Elo. 06 2004,10:35) kirjoitti
    -Ryyppy ei ole stongassa, mutta helpossa paikassa kylläkin eli saa ajossakin pois päältä helposti.
    Missä tuo ryyppy sitten on, jos ei stongassa ?
    Täh, mitä? Ryyppy?
  7. #7
    Ryyppy on kaasarissa... siinä vasemmalla puolella aika ylhällä... Sen saa helposti liikkeelläkin pois...
  8. #8
    Lainaa (Köpi @ Elo. 13 2004,16:56) kirjoitti
    Täh, mitä? Ryyppy?
    Tässä kuvassa se näkyy selkeästi aika keskellä:
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
  9. #9
    Lainaa (Köpi @ Elo. 13 2004,16:56) kirjoitti
    Täh, mitä? Ryyppy?
    Jäis Köpillä Honda parkkiruutuun syksyllä, kun kukaan ei muistanu sanoa ryypystä
    Desmo Jugend
  10. #10
    Noniin, tuli haettua pyörä kotiin viime torstaina ja on muutamana päivänä tullu ajeltua, mutta kun nuo kelit on niin saakelin huonot, vettä sataa ihan koko ajan. Olisi se kiva päästä oikeasti kuivallakin kokeilemaan. Mainio pyörä ja tehoa tuntuu kyllä piisaavan ensipyöräksi todella riittävästi. Helpon tuntuinen ajaa ja olen tyytyväinen ostokseeni. Ainoa miinus on mielestäni tuo ryypyn sijainti ja toisaalta mittaristossa oleva "tyhjä" paikka (ABS versiollisessa siinä kohdin on ABS merkkivalo). Ko. paikkaan olisi jaappanilaisinsinööri voinu suunnitella vaikka analogikellon tai mielummin polttoainamittarin. No ehkä ne on tulevissa versioissa.
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
  11. #11
    Vaikkei ihan omaan repertuaariin kuulukaan, asiasta kiinnostuneiden kannattanee ostaa uusin Englannin "Bike" (ei siis tämä yhteispohjoismainen viritelmä). Siinä on pidempi matkakertomus tuollaisella matkan ollessa Englanti - Marokko. Järkevältä pyörältähän tuo kuullostaa.
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Korppi @ Syys. 01 2004,21:33) kirjoitti
    Vaikkei ihan omaan repertuaariin kuulukaan, asiasta kiinnostuneiden kannattanee ostaa uusin Englannin "Bike" (ei siis tämä yhteispohjoismainen viritelmä). Siinä on pidempi matkakertomus tuollaisella matkan ollessa Englanti - Marokko. Järkevältä pyörältähän tuo kuullostaa.
    Mikä lehden oikea nimi on ?
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04