Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Ajattelin hankkia syksyn ajokeleille käsisuojat eli ne yläkatteen levityspalat. Hinta vain on suurehko GT osilla ja ajattelin hankkia ne halvemmat mustat. Onko kenellä käyttökokemuksia noista mustista? Ovatko kestäneet ja pysyneet ryhdissä vai kannattaako sittenkin ostaa noi GT palat ?
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Mulla oli semmoiset mustat, jotka maalautin mopon väreihin. En tiedä tarkoitatko niitä, mut ihan kunnolla toimivat.
    Mikä ero lie GT-paloilla ja näillä mustilla muu kun väri?
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
    No ne Psmon ja mun suojat on mallia "poliisi" eli niissä on sellaiset pienet ylimääräiset kolot, kaiketi jotain hälytysvaloja varten.
    Muuta eroa niissä ei olekaan, paitsi hinta. Mustat poliisimallit maksoi tripissä 25,- / kpl ja GT:n värilliset taisi olla lähellä kahtasataa eskoa / kpl.
    Automaalari otti palikoiden maalauksesta muistaakseni kympin kappale, tosin siinä samalla maalattiin vähän muutakin.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Kyselin noita GT osia minäkin, vaan hinnakkaiksi totesin. Noista mustista eivät mitään kertoneet Mototripissä.
    Tunnetaanko ne vaan "poliisipaloina" vai onko parempaa viitettä, kun lähden kyselemään ?
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

5.  
    Lainaa (hlpvu8 @ Elo. 06 2004,06:57) kirjoitti
    Tunnetaanko ne vaan "poliisipaloina" vai onko parempaa viitettä, kun lähden kyselemään ?
    Kyllä ne noilla eväillä pitäis löytyä.. Vai olisko ollu itse "palveluhaluton" kauppias tiskin takana?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.