Elikkäs mitäs ootte mieltä Ghost Riderin uudesta busasta?
ENGINE:
* 1298cc
* McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger
* Port & Gas Flow Cylinder Head
* JE low compression pistons
* Steel rods
* Johnson race crankshaft
* Kent cams, high performance camshafts
* Laminova watercooled oilcooler
* NBN hudraulic steel clutch line
* TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear
* Front sprocket, 17-19
* Rear sprocket, 32-38
BODY:
* Fuel tank, GSX-R1000 K2
* Race seat, GSX-R1000 K2
* Rear light, GSX-R1000 K4
* Front light, Derbi senda
* Carbon front Mudguard, vented
* Carbon heelplates
CHASSI:
* Special made frame by Andersson turbo system
* Öhlins special made front forks
* Öhlins rear damper
* Öhlins steering damper
* ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front
* ISR 6-piston caliper in rear
* ISR dual full floating 320mm discs in front
* ISR 240mm disc in rear
* ISR radial master cylinder and lever
* ISR clutch lever
* Race brake pads in front and rear
* NBM hydraulic steel brake lines in front and rear
* Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing
* Harris footrest kit with adjustable footpeg position
* Renthal handlebar
* PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back
PERFORMANCE:
* Power, 499bhp on the back wheel
* Topspeed, enough even on one wheel
* Performance, 0-300km/h 9.1 second
Kuva 1
Kuva 2
Huomioimisen arvoista on että pyörässä on matkustajan tapit, eli pyörällä on ilmeisesti tarkoitus tehdä ennätys 2 päällä keulimisessa, Patrickilla on tarkoitus ajaa +300km/h 2 päällä, yhdellä rattaalla, ja +350km/h yksin...
Jeesus mikä laite!Voipi olla aika vinkeä peli huristella. On mahtanut maksaa jokusen euron...
Älä itke ruma lapsi. Ota rusina. Huomenna mennään naamarikauppaan.
BMW K1300S Black Edition -14
BMW K1200S -06 ex
Honda Blackbird -03 ex (Varastettu)
Kawasaki ZX-6R -05 ex
Honda CBR 600F Sport -03 ex
tahtoooo....
![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Tuolla tulis respectiä vaikka se olis parkissa pihassa! Tsiisus mikä peli...![]()
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Enpä tahtoisi olla matkustajana(,....mutta ajaa voisin
).
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Isompi pleksi!
Parempi matka-ajossa. *![]()
GSX 1100F › Honda CBR 1100XX
"Kaikki jotka ajavat sinua lujempaa ovat raivohulluja
ja kaikki jotka ajavat hitaammin ovat taukkeja tientukkoja!"
Onkohan uutta videoo tiedossa / tulossa...ed. oli aika hurjaa tupetusta...
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Voin kyllä kuullostaa tosi tylsältä kaverilta, mutta en minä mitään tuollaisella tekisi. Omalla mopolla voi ajaa aivan riittävän lujaa saadakseen kortin tai hengen pois. Kiihtyykin omaan tarpeeseen niin maan perkuleesti, että aina on hyvä mieli.
Kunnioitettava mopedi tuo Busa on, sitä ei käy kieltäminen. Enkä sylkisi päälle jos omaksi annettaisi, mutta en minä tekisi sillä mitään.
De gustibus non est disputandum.
Niin ajaan tuskin pääset mutta kyytin olis mahikset...(Athene @ Heinä. 30 2004,08:57) kirjoitti
http://www.swedishfreestylefestival.com/
"SWT Racing's world record holder, Patrik Fürstenhoff, is going to let 10 people from the audience win a ride along at speeds near 300km/h on his turbo hayabusa"
Huh huh, pitäs kyllä harkita pitkään jos tuollasen voittas, kyllähän varmaan paras jätkä maalimassa keuliin mutta silti, ja jos kyytiin pääsis niin sehän on varman että yhellä rattaalla mennään ja lujaa...
Toinen mielenkiintointjuttu nuilla päivillä on: "Who's the fastest man in the world? SWT Racing's world record holder in high speed wheelies (323.89km/h), Patrik Fürstenhoff, has once again been challenged by Englands Gary Rothwell over this record. A challenge that ofcourse has been accepted and is going to take place on this day."
ps. Busasta pitäs tulla vpieni ideo ihan lähipäivinä GR:n sivulle...
pps. Tiedoksi niille jotka ei tiedä, Patrik on Ghost Rider...
joka päivä kytänny grn sivuja jot et jos näkis jo uuden busan, mut nyt se on täällä.![]()
Sikamaisen tyylikäs peli, mutta en kyllä tollaisella uskaltaisi kovinkaan vauhdikkaasti ajella, sillä kun ahdin tulee mukaan, niin voin kuvitella että pientä turbopotkua voi esiintyä *![]()
Eikös tuossa GRn uudessa busassa pitänyt olla lähemmäs 600hp? *Ainakin jossain muistasin nähneeni tälläistä infoo *
Mutta joo... Olis ihan kiva päästä kokeilemaan tuollaista maailmanlopunlaitetta. Noh sit voi rakentaa kun on yhtä rikas ku nyt köyhä!
Pain is just weakness leaving the body
mä kyllä hieman miettisin hyppäänkö kyytiin...vaikka ihan äijä kuskihan toi patrik on!
![]()
Joo jollain foorumilla SWT:n tyypit puhui lähelle 700bhp tehoista, mutta varmaan katsoivat ettei ole niin hyötyä, varmaan tuo 500(varsinkin kun on takarankaalta) riittää tuohon tarkotukseen, ja kestää paremmin. MCexpresshän on tehnyt ainakin yhden tuollasen lähes 700hepa busan, mutta luulis että kestävyys kärsii, ja tuskin tuolla 500hepallakaan kovin häävi koneen ikä oo...(mekanik @ Heinä. 30 2004,18:16) kirjoitti
ja kumi palaa........![]()
kivan näköinen mopo
![]()
![]()
vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
Kyllä minusta ois voinu olla räyheemmän värinen. Näytää samantyylisiä (mutta tehoja 1/3 osa) figuroita olevan nummet pullollaan, hei jotain erikoista. Mutta pitäähän pyörä olla tyyliin sopiva ja on ihan hiano. *
Just katoin sen GR:n vanhan turbobusan pätkän, aika röyhkeen näköstä on kun vetää neonkeltasella pyörällä 300:aa keulien autoista ohi. **
![]()
Toivottavasti tulee pian videoo. **
edit: kirves virheet
En mä nyt tiedä onko se niin tyylikäs ja hyvännäkönen, mutta on se ainakin aika vitun huiippu osista "kyhätty". Makuasioista ei voi siis edelleenkään kiistellä.
Voi olla että olis katu-uskottavampi ku toi mun Kawa. =)
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Siinä sitä on ajamisen iloa, kun päästelee nakupyörällä kolmeasataa.
Voisihan se hienompikin olla. Toi mopon maski ei ole ihan mun makuuni. Toisaalta Busan peräkatteiden vaihtaminen on aina hyvä ratkaisu.![]()
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
Hiano peli![]()
Jep, kunnon tuulisuoja, kovat laukut, MP-asun goret ylle ja norjaan...(PikkuNiilo @ Heinä. 30 2004,09:18) kirjoitti
![]()
"Never play cowboy in a room full of Indians."
Onkos toi nyt ratkasevasti tehokkaampi kun GR2:n busa?
Ei sillä, kyllähän toikin riittänee normi kortteliralliiin..
KTM 690SM
Ei juma...![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyllähän tuo Ghostriderin kiloGixxukin riittäis mulle. *
Speksit:
ENGINE:
988cc
Port & Gas Flow Cylinder Head
Factory cylinderhead gasket
Suzuki GSX-R600 K1 valve springs
Yoshimura stage 2 cams with slotted cam Sprockets
Yoshimura tri-oval full race system
Factory fuel injection system
Power comander PC3R
Nicko G-pack
Factory kit gearbox
NRC engine covers
power, 191hp on the back wheel
BODY WORK:
Carbon fuel tank
Carbon Frameguards
Carbon Rear Hugger - Vented
Carbon Heelplates
Carbon Exhaust Hanger
Carbon chainguard
EVO Undertray
Carbon fairing
Carbon race Seat
Crash mushroms on the frame & front wheel
CHASSI:
Fully race prepared front forks by Wilbers
Race reardamper, Wilbers
Öhlins stearing damper
NBM hydraulic steel brake lines in front and rear.
Harris footrest kit with adjustable footpeg position.
Race brake pads in front and rear
ISR mastercylinder/front brake
ISR clutch lever
ISR brake discs in front and rear
Harris clip-on
ISR dual full floating 300mm discs in front
ISR 220mm disc in rear
PERFORMANCE:
195 mph+ * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * * * *![]()
no huh huh !![]()
Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
Kyl varmaan ruattin poliisia v*tuttaa kun ei ole saanut äijää kiinni kovista vauhdeista. Vaikka onkin kuulemma ratakuski niin joku "Volvo-Håkan" vielä jokupäivä vaihtaa sopivasti kaistaa ja Patrick on henki veks. On sen verran hurjia videoita. Ehkä hurjinta mitä olen nähnyt missään. Paljonkohan tolla pyörällä pääsisi katettuna? Ja mitäköhän toi fillari on maksanut?
Kyllä tosiaankin pistäis jännäämään että uskaltaako kyytiin jos Ruotsissa voittas 300km/h prätkäkyydit![]()
![]()
![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.