Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Suzuki GSX-R600 K1 valve springs

    miks??
  2. #32
    Näyttää GR olevan Ranskan maalla. Ainakin Busa on ja joku heppu ottaa "kylmätyyppejä" tuossa eka kuvassa. *

    Kuva 1


    Kuva 2 *


    Kuva 3

    edit: laitoin tähän kuvan ensin, mutta oli niin pirun iso että vaihdoin sen linkkiin.



  3. #33
    Räyhäkäs vehje,mutta enpä taitaisi itse uskaltaa ajaa. Rajansa kaikella
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  4. #34
    Juu mullekki yks tollanen...
    Vaikka ihan tavan Busaki riittäs mulle
  5.  
  6. #35
    Lainaa (kuulapää @ Elo. 12 2004,22:41) kirjoitti
    Suzuki GSX-R600 K1 valve springs

    miks??
    Varmaan ihan sen takia kun 600cc kiertää korkeemmalle kuin 1000cc, jolloin siinä on aika varmasti jäykemmät venajouset..

    Tohon kilo-Gixxeriin on vaihdettu rajumpaa nokkaa yms jossa on enemmän nostoa ja rajummat ajoitukset, joten se kiertää korkeemmalle.. Jotta venat ei alkais sekoilee kovilla kiekoilla ja rajuimmilla nostoilla, tarvitaan jäykemmät venajouset.. Löysemmät ei enää palauttais niitä tarpeeks nopeesti ja vois ottaa pahimmillaan vaikka mäntiin kiinni. Ihan perusjuttuja koneenvirityksessä..

    Siks...
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12