En tiedä tuliko aihe oikeeseen forumiin, jos ei oikaiskaa noviisia
Eli kommentteja mopoista; Kawa ZZR 1200, HondaBB XX 1100,
Jammu FJR 1300. Tällaisia vaihtoehtoja olen ajatellut seuraavaksi pyöräxi. Ovat (jollain) lailla vertailukelpoisia, eroja on kuitenkin aika paljon sportista matkapeliin
-Sitä XX 1200 odottelen innolla ilmestyväxi![]()
FJR 1300 ABS PC III
No, jos noista pitäis valita, niin kyllä kallistuisin tuohon FJR:ään. Jonkinasteisena Kawafriikkinäkin vielä... Mitään en oo noista ajanu, mutta (ZZR1100:n oon omistanu, mutta se ei paljoa auta...) jotenkin tuon Yammun kardaanin huolettomuus, koneen huima vääntö, pystympi ajoasento ja ehkä aavistuksen noita muita ylellisempi tunnelma tekee muhun vaikutuksen....![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Kovastihan tuota FJR:ää on kaikkialla ylistetty. Isukilla olis tarpeettomana yksi kappale niitä, jos rupeaa pyörän vaihto isommissa määrin kiinnostamaan niin kannattaa ottaa pikaisesti yhteyttä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=120045
Aika hevonen!
Jos päädyt FJR:ään, niin osta uusi. Ensimmäisissä malleissa paljon kansiremontteja, jopa kannen vaihtoja. Muuten Jammu lienee ihan kelpo peli. Jälleenmyyntiarvo tällä hetkellä yllättävän ostajaystävällinen.
![]()
Samoja mopoja mielessäni pyörittelin, noista Jammu FJR puhtaimmin matkamopo, toiset hiukka sportimpia...ja jos mietit enempi sport-touring mopoa, niin Trumpalta löytyi mun oma vaihtoehto, joka löi mielessäni laudalta sekä XX:n ja ZZR:n.
Euro-Tourillani hyväksi myös havaitsin![]()
Jos tarkemmin ajatellaan niin noista kolmesta vain XX ja ZZR on toistensa kaltaisia ja FJR eroaa noista paljon. Jos pitkiä matkoja haluaa taittaa niin ehdottomasti FJR. Kannattaa ostaa uusi tai korkeintaan viime vuotinen malli.